HindaFree schreef:janesmith schreef:Het gerucht gaat dat Elvis ook nog leeft.
jaja samen met MJ en Andre hazes op een onbewoond eiland
edit: 2Pac vergeten
En Notorieus BIG dan?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mindim schreef:Ik moet zeggen dat ik wel vind dat nederlanders enorm worden afgezeken hier, maar men is zelf schoon van alles zeker? Als je zo de pest hebt aan de intolerante klootzakkerige nederlanders, als nederland zo bekrompen is, wat doe je hier dan nog, ga gezellig verhuizen naar een prachtig buitenland, naar een islamitisch land bijvoorbeeld.
Brainless schreef:@Mindim
Nee hoor, ik betrap mij er zelf ook regelmatig op dat ik een bepaald vooroordeel heb en dat ik soms moeite moet doen om naar mezelf te kijken.
Met de reactie van: er zijn ook staphorsters die met stenen gooien en stiekem tv kijken..... dat bedoel ik met mijn stukje... laat ze toch als ze daar gelukkiger van worden (niet van dat stenen gooien... dat mag absoluut niet,, ik heb dat zelf gelukkig niet meegemaakt.)
En dat de pinautomaten het niet doen op zondag (wat is het probleem?).
Hoezo moet ik naar een islamitisch land verhuizen??
Nicolletje schreef:Mindim schreef:Ik moet zeggen dat ik wel vind dat nederlanders enorm worden afgezeken hier, maar men is zelf schoon van alles zeker? Als je zo de pest hebt aan de intolerante klootzakkerige nederlanders, als nederland zo bekrompen is, wat doe je hier dan nog, ga gezellig verhuizen naar een prachtig buitenland, naar een islamitisch land bijvoorbeeld.
Het schijnt dat wij ons daar nog veel erger misdragen
http://www.nrcboeken.nl/recensie/het-la ... en-vreemde
Ulrika schreef:Vind het een beetje raar zowiezo bestaat het kabinet uit meerdere partijen en de pvv kan niet alleen beslissen...snap niet dat mensen zich er zo druk om kunnen maken...1 persoon kan niet voor heel nederland beslissen hoor...en de pvv heeft ook goede punten die niet op de allochtonen slaan
Brainless schreef:En dat de pinautomaten het niet doen op zondag (wat is het probleem?).
janesmith schreef:Brainless schreef:En dat de pinautomaten het niet doen op zondag (wat is het probleem?).
Het probleem is dat de gelovigen daarmee hun normen opdringen aan niet-gelovigen. Dat dit invloed heeft op het leven van iemand die niet gelooft, en zo hoort het niet te zijn. Geloven is ok, maar het houdt op zodra je daarmee invloed op het leven van een niet-gelovige hebt. Als niet gelovige heb je je dus verplicht te schikken naar de wil van gelovigen. Andersom willen de gelovigen dat toch ook niet?
KiWiKo schreef:Staphorst is van oudsher een heel gelovig dorp, is hun cultuur........ kan je je daar niet in vinden moet je er niet gaan wonen!
janesmith schreef:Brainless schreef:En dat de pinautomaten het niet doen op zondag (wat is het probleem?).
Het probleem is dat de gelovigen daarmee hun normen opdringen aan niet-gelovigen. Dat dit invloed heeft op het leven van iemand die niet gelooft, en zo hoort het niet te zijn. Geloven is ok, maar het houdt op zodra je daarmee invloed op het leven van een niet-gelovige hebt. Als niet gelovige heb je je dus verplicht te schikken naar de wil van gelovigen. Andersom willen de gelovigen dat toch ook niet?
Sunrise_ schreef:Je kunt het ook andersom zien; wél pinnen op zondag = je niet-geloof opdringen aan mensen die wel geloven. Waarom zou niet-geloven meer waarde hebben dan wel geloven? Waarom moet je je geloof aanpassen aan mensen die niet-geloven?Zomaar een gedachte.