Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
maikeltje schreef:MamboBeach schreef:Echt, heel veel mensen weten niet waar ze het over hebben.
Nee, dat weet ik wel zeker!
Ergens gelukkig maar, maar jammer dat mensen die zelf nooit in een vergelijkbare situatie hebben gezeten het hardste (ver)oordelen.
Ken zelf ook zat situaties, je zou er depressief van worden (wat een aantal ook geworden zijn) nicole3939 schreef:De rechter heeft bepaalt dat de vriendin van haar ex partner (die samenwonen) nu ook moet gaan werken, zodat hij allimentatie moet gaan betalen. Deze zaak wordt in juli weer nader bekeken. Dit is hoe ik het begrepen heb, dus pin mij er niet aan vast.
Ik moet me niet te veel gaan mengen hierin...
nicole3939 schreef:geen idee, ik vond dit allemaal al erg persoonlijk voor een gesprek met je nieuwe werkgever, maar ja ze moest 1 en ander uitleggen omdat haar loon gestort moest worden naar de gemeente.

maikeltje schreef:Weet je waar ik nu nieuwsgierig naar ben? Wat vinden jullie van die mensen die zijn opgelicht door die malafide paardenhandelaar die in dat programma van Alberto Stegeman zijn geweest?
(even voor de mods, dit lijkt een off-topic vraag maar ik licht het later wel toe)
MamboBeach schreef:nicole3939 schreef:geen idee, ik vond dit allemaal al erg persoonlijk voor een gesprek met je nieuwe werkgever, maar ja ze moest 1 en ander uitleggen omdat haar loon gestort moest worden naar de gemeente.
Nee, snap ik hoor!
Ik wil je even een pluim geven, ik vind het hartstikke tof dat je begaan bent met je personeel en dat je je daar om bekommert.
Zo zouden meerdere werkgevers moeten zijn!
(Jij bent toch (mede) de werkgever?)
MamboBeach schreef:maikeltje schreef:Weet je waar ik nu nieuwsgierig naar ben? Wat vinden jullie van die mensen die zijn opgelicht door die malafide paardenhandelaar die in dat programma van Alberto Stegeman zijn geweest?
(even voor de mods, dit lijkt een off-topic vraag maar ik licht het later wel toe)
Ik vind dat erg!
Krijg ik nu de wind van voren Maik?
MamboBeach schreef:Oke Heino, maar als jij al weet dat een paard niet goed is, is het toch niet juist om deze door te verkopen als zijnde een prima peerd?
nicole3939 schreef:MamboBeach schreef:
Nee, snap ik hoor!
Ik wil je even een pluim geven, ik vind het hartstikke tof dat je begaan bent met je personeel en dat je je daar om bekommert.
Zo zouden meerdere werkgevers moeten zijn!
(Jij bent toch (mede) de werkgever?)
Klopt MamboBeach enne
MamboBeach schreef:En als ze het hebben meegemaakt dan willen ze een veer in hun kont hebben, want juist bij die verhalen heb ik dan zo weer mijn twijfels. Of ze zijn zelf geholpen met oppas in al die jaren, of ze woonden nog thuis. Echt, met alle respect maar die situaties zijn dan toch niet vergelijkbaar?
.