Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ikdoemaarwat schreef:Alet74 schreef:@ikdoemaarwat: ik denk niet dat alle hoofddoekdragende vrouwen het met je eens zullen zijn wat die onderdrukking betreft. Voor veel dames is dit een weloverwogen keuze.
ja en het gekke is he................in hun eigen land lopen er meer vrouwen zonder dan met
KiWiKo schreef:maar waarom hier die hoofddoek opdringen?
Zaina schreef:MaaikeMo schreef:Wilders onderdrukt die vrije keuze nu, want mocht een van ons moslim willen worden bijv, dat zal ook tegengehouden worden. Er zal niet veel animo voor zijn, maar dan nog....
ehm.. het is de snelst groeiende religie ter WERELD
Zesiram schreef:KiWiKo schreef:maar waarom hier die hoofddoek opdringen?
Ik kan me echt totaal vergissen, maar opdringen? Wanneer is de laatste keer dat iemand jou vroeg om een hoofddoek te dragen?
Volgens mij is dat een individuele keuze. Ik heb in ieder geval nog nooit moslims aan de deur gehad ( andere geloven dan weer wel, maar die zwaai ik vriendelijk uit)
Zaina schreef:je kan prima naar de kerk hoor in het midden oosten. waar ga je heen kiwiko?
en wat betreft dat opdringen vind ik al die naaktheid (in reclames, op tv, o-ver-al)die je hier in nederland wordt opgedrongen véél storender dan iemand die haar haar bedekt.