Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
x_Lys schreef:Het is ook logisch, agh Sven is gewoononze kampioendie verdiend geen goude plank, maasr een crystale
miep1979 schreef:x_Lys schreef:Het is ook logisch, agh Sven is gewoononze kampioendie verdiend geen goude plank, maasr een crystale
Nou id en laten we als schaatsfans met elkaar zorgen dat hij zo'n plak omgehangen krijgt als hij op Schiphol aankomt volgende weekdat idee gaat al de hele ochtend door mijn hoofd heen! Deze man verdient zoveel meer dan een gouden plak!!!!
gekvanfleur schreef:nou ik heb wel even staan schelden.....![]()
wat ontzettend jammer zeg, en wat ontzettend zuur voor sven. je zag hem twijfelen, een stap verder en hij had gewoon op de goede baan gezeten.
vind het ook echt bale voor kemkers. wat zal die een spijt hebben.![]()
wel top hoe ze allebij reageren.
en voor 16 miljoen nederlanders heeft hij toch gewonnen.
monica08 schreef:Hier zijn ook de nodige woorden gevallen..Ontzettend jammer, maar hij was toch sowieso gediskwalificeerd want je mag toch niet ná de pion overstappen zeg maar naar de andere baan?
ilse86 schreef:Sven en Gerard moeten samen blijven. Koppen omhoog en verder kijken. Over vier jaar is Sven 27. Dan kan het echt nog wel! Die jongen is zo goed! Het is een fenomeen die gewoon eeuwige roem verdient.
ilse86 schreef:Sven en Gerard moeten samen blijven. Koppen omhoog en verder kijken. Over vier jaar is Sven 27. Dan kan het echt nog wel! Die jongen is zo goed! Het is een fenomeen die gewoon eeuwige roem verdient.
miep1979 schreef:ilse86 schreef:Sven en Gerard moeten samen blijven. Koppen omhoog en verder kijken. Over vier jaar is Sven 27. Dan kan het echt nog wel! Die jongen is zo goed! Het is een fenomeen die gewoon eeuwige roem verdient.
Vergeet 1 ding niet!
De rest wordt ook steeds beter.
Afgelopen jaar zagen we de achterstand al steeds kleiner worden van de rest.
Zie Lee zijn 3e 10 km van zijn leven.
Doet aan lange baan schaatsen sinds november en Lee is pas 19 jaar!!!
Marianne was me net voor zie ik
blauw00gje schreef:Maar weet je wat ik ook vind.. Sven heeft goud op de 5000. Ik heb (bijna) niemand in mijn omgeving maar een woord over de coach horen zeggen. Nu, de coach maakt een fout en het is helemaal zijn schuld. Ja, het is zijn fout geweest, maar hij heeft die écht niet met opzet gemaakt. Ik wil hier zijn fout niet mee goedpraten, maar ik vind het wel voor Kemkers ook écht heel erg.
miep1979 schreef:ilse86 schreef:Sven en Gerard moeten samen blijven. Koppen omhoog en verder kijken. Over vier jaar is Sven 27. Dan kan het echt nog wel! Die jongen is zo goed! Het is een fenomeen die gewoon eeuwige roem verdient.
Vergeet 1 ding niet!
De rest wordt ook steeds beter.
Afgelopen jaar zagen we de achterstand al steeds kleiner worden van de rest.
Zie Lee zijn 3e 10 km van zijn leven.
Doet aan lange baan schaatsen sinds november en Lee is pas 19 jaar!!!
Marianne was me net voor zie ik