katiavl schreef:Ik zou het ook doen, en niet voor het geld.
Leuk.
Zie ik je over 40 jaar samen met Paay's dochter in de Playboy.
Kan Theo me een vieze ouwe rukker noemen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Moniek schreef:tja wat had je verwacht met theo dat had je ook gehad met hans teeuwen.
knap van pp dat ze het doet is een mooie vrouw en ik teken voor haar uiterlijk op die leeftijd.
alleen vind ik het jammer dat iedereen hier in de playboy kan neem katherine keil nu als voorbeeld.
dit is niet wat hugh hefner ooit in zijn gedachten had met de playboy
Tallie1979 schreef:Miska, we weten inmiddels wat jouw probleem is. En we weten ook dat je anti playboy bent, maar ik vind dat je echt te ver doordraaft in je ideeen.
Als je je nou ergens aan ergert, geef je dat een keer, hooguit 2x aan, daarna kan je er voor kiezen het kruisje rechts boven in de hoek in te drukken en weg te blijven.
Maar ik vind dat jij je behoorlijk kwetsend op begint te stellen en het lijkt mij niet de bedoeling van bokt, is het wel?
Miska schreef:Dat weet ik heus wel dat ik niet de enige ben, maar er is wel degelijk een verband.
Het betekent niet meteen dat daar actie op ondernomen wordt.
Maar het één kan niet zonder het ander bestaan.
Simpel de wereld raakt oversext, want je hoeft de tv maar aan te zetten en je wordt overvallen door naaktheid en sex.
En ik heb mijn mening gebaseerd op mijn ervaringen, maar dat niet alleen.
Het is ook een maatschappelijke visie als je kijkt waar kinderen allemaal aan blootgesteld worden.
Fiffill schreef:Ik las hier dat er wel meer aan gesleuteld was... Maar of dat zeker is, weet ik niet. Hoofd vind ik wel degelijk bij je lijf horen.
Van Dale: lijf > li·chaam het; o -chamen; -pje 1 het stoffelijke van mensen en dieren.
Fiffill schreef:De Playboy is een heel net blad hoor (voor het soort)! Bekijk hem ook wel eens (dat krijg je als je bijna alleen maar mannelijke vrienden hebt), het is iig niet ordinair vind ik - het zijn geen 'benen wijd, k*t gespreid'-foto's om het zo te noemen.
Miska schreef:Jammer dat jullie het zo zien.
Janine1990 schreef:Moniek schreef:tja wat had je verwacht met theo dat had je ook gehad met hans teeuwen.
knap van pp dat ze het doet is een mooie vrouw en ik teken voor haar uiterlijk op die leeftijd.
alleen vind ik het jammer dat iedereen hier in de playboy kan neem katherine keil nu als voorbeeld.
dit is niet wat hugh hefner ooit in zijn gedachten had met de playboy
Ik heb het idee dat de Nederlandse Playboy wat gemoderniseerd is (ik heb er nog nooit in gekeken) maar de Playboy is volgens mij een heel net blad, als je het vergelijkt met de Foxy (van horen zeggen omdat een oudklasgenote er in stond, niet bepaald charmant).
Volgens mij is de Playboy niet zo ordinair meer als men vroeger vond...
Moniek schreef:klopt maar heb wel eens een intervieuw gezien van hugh hefner dat hij niet gecharmeerd is van de werkwijze hier in nederland.
en dat kan ik me goed voorstellen.
patricia paay even buitengelaten,,maar die zou nooit in de amerikaanse playboy komen.
Fiffill schreef:Ja, maar als iemand zegt 'aan mijn lijf is niks gebeurd' dan reken ik daar ook het hoofd bij. En ik denk dat ik niet de enige ben.
Als ze een arm vinden zeggen ze toch ook niet 'ik vond een stuk lijf'?
Sowieso zit er behoorlijk wat Photoshop overheen, maar dat is tegenwoordig bij alles.
Over de leeftijd nog iets: het gaat er bij mij niet in dat alleen jonge mannen van 20-30 de Playboy lezen... wat is het dan dat een 'oud mannetje' van 60 naar een naakt meisje van 25 kijkt... nou hebben die ook iets van hun eigen leeftijd om naar te kijken.
Janine1990 schreef:Fiffill schreef:De Playboy is een heel net blad hoor (voor het soort)! Bekijk hem ook wel eens (dat krijg je als je bijna alleen maar mannelijke vrienden hebt), het is iig niet ordinair vind ik - het zijn geen 'benen wijd, k*t gespreid'-foto's om het zo te noemen.
Ja, dat is het idee dat ik van de Playboy heb![]()
Mooi naakt, om het zo maar te noemen.
Vind Jan Heemskerk ook een heel ander type dan Hugh Hefner, komt niet half zo vies en onproffesioneel over.
Twiggy2008 schreef:Ik denk dat de Amerikaanse markt ook heel anders in elkaar zit dan de Nederlandse markt (zo, laat ik nog wat van mijn marketing kennis los hier).