16+: Zestig jaar oud en dan nog in Playboy, meningen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

slokkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 20:08

katiavl schreef:
Ik zou het ook doen, en niet voor het geld.

Leuk.
Zie ik je over 40 jaar samen met Paay's dochter in de Playboy.
Kan Theo me een vieze ouwe rukker noemen.

:P

Moniek

Re: 16+: Zestig jaar oud en dan nog in Playboy, meningen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 20:09

ik vind wel dat playbvoy moet blijven zoals het is bedoeld.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 20:09

Miska, we weten inmiddels wat jouw probleem is. En we weten ook dat je anti playboy bent, maar ik vind dat je echt te ver doordraaft in je ideeen.

Als je je nou ergens aan ergert, geef je dat een keer, hooguit 2x aan, daarna kan je er voor kiezen het kruisje rechts boven in de hoek in te drukken en weg te blijven.

Maar ik vind dat jij je behoorlijk kwetsend op begint te stellen en het lijkt mij niet de bedoeling van bokt, is het wel? ;)

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 20:11

Jammer dat jullie het zo zien.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 20:12

Moniek schreef:
tja wat had je verwacht met theo dat had je ook gehad met hans teeuwen.
knap van pp dat ze het doet is een mooie vrouw en ik teken voor haar uiterlijk op die leeftijd.
alleen vind ik het jammer dat iedereen hier in de playboy kan neem katherine keil nu als voorbeeld.
dit is niet wat hugh hefner ooit in zijn gedachten had met de playboy

Ik heb het idee dat de Nederlandse Playboy wat gemoderniseerd is (ik heb er nog nooit in gekeken :o ) maar de Playboy is volgens mij een heel net blad, als je het vergelijkt met de Foxy (van horen zeggen omdat een oudklasgenote er in stond, niet bepaald charmant).
Volgens mij is de Playboy niet zo ordinair meer als men vroeger vond...

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 20:12

Vertel mij dan eens hoe ik jouw berichten met enorme negatieve, dwingende, drammende ondertoon wel moet lezen? :)

Noppes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 20:13

Jeetje wat een vervelende discussie hier tussendoor, heeft toch niets met het onderwerp te maken. Als jullie zo'n moeite hebben met de reacties van Miska reageer je daar toch gewoon niet op?

Miska

Tallie1979 schreef:
Miska, we weten inmiddels wat jouw probleem is. En we weten ook dat je anti playboy bent, maar ik vind dat je echt te ver doordraaft in je ideeen.

Als je je nou ergens aan ergert, geef je dat een keer, hooguit 2x aan, daarna kan je er voor kiezen het kruisje rechts boven in de hoek in te drukken en weg te blijven.

Maar ik vind dat jij je behoorlijk kwetsend op begint te stellen en het lijkt mij niet de bedoeling van bokt, is het wel? ;)

Als mensen mij quoten, dan geef ik reactie als ze het niet helemaal begrijpen en dan ga je wel eens in de herhaling om dingen te verduidelijken.

Twiggy2008

Miska schreef:
Dat weet ik heus wel dat ik niet de enige ben, maar er is wel degelijk een verband.
Het betekent niet meteen dat daar actie op ondernomen wordt.
Maar het één kan niet zonder het ander bestaan.
Simpel de wereld raakt oversext, want je hoeft de tv maar aan te zetten en je wordt overvallen door naaktheid en sex.
En ik heb mijn mening gebaseerd op mijn ervaringen, maar dat niet alleen.
Het is ook een maatschappelijke visie als je kijkt waar kinderen allemaal aan blootgesteld worden.

In jouw geval is er inderdaad een verband met jouw mening/ervaringen. Dat is wel duidelijk. ;)
De wereld is altijd in de ban geweest van seks, dat was vroeger ook al, hoor. Maar dan gebeurde het ook vaak stiekem. Incest en verkrachting zijn helaas zaken van alle tijden. ;)
Denk je dat het vroeger niet gebeurde? Nou, echt wel! Alleen heerste er toen meer een taboe op. Of dat nou zo geweldig was :? ? Ik ben met je eens dat de uiterlijkheden in deze tijd belangrijker dan ooit zijn en daar ben ik het ook niet altijd mee eens. Maar je gaan verstoppen als vrouw, nee, daar pas ik voor.

In dit topic ben je in elk geval niet de enige die afschuwelijke dingen heeft meegemaakt op dit gebied. ;)
Maar ik sta er zo anders in dan jij. Ik weiger om slachtoffer te blijven. Ik weiger om niet van mijn lijf te genieten. Ik zou ook niet weten waarom want ik heb een prima lijf, waar ik trots op ben en ik vind dat ik dat op een waardige manier best mag uitdragen. En alleen ik maak uit wat ik ermee doe en wat ik laat zien. Niemand anders. Zo zie ik het. :)

Ik wens jou alle sterkte in je verwerkingsproces. En dat meen ik oprecht, want het is niet makkelijk. Maar veroordeel alsjeblieft andere mensen (vrouwen) niet zo snel. En laat iedereen doen waar ze zich goed bij voelen.
Laatst bijgewerkt door Twiggy2008 op 10-12-09 20:16, in het totaal 2 keer bewerkt

Moniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 20:14

playboy is een mooi blad en een een blad met steil en dat moet ook zo gehouden worden ,,helaas de nederlandse uitvoering vind ik bar en bar slecht

Fenrir

De Playboy is een heel net blad hoor (voor het soort)! Bekijk hem ook wel eens (dat krijg je als je bijna alleen maar mannelijke vrienden hebt), het is iig niet ordinair vind ik - het zijn geen 'benen wijd, k*t gespreid'-foto's om het zo te noemen. ;)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Fiffill schreef:
Ik las hier dat er wel meer aan gesleuteld was... Maar of dat zeker is, weet ik niet. Hoofd vind ik wel degelijk bij je lijf horen.

Van Dale: lijf > li·chaam het; o -chamen; -pje 1 het stoffelijke van mensen en dieren.

Ja oke. Maar als je naar moordzaken kijkt, is het ook altijd ik vond een hoofd en niet ik vond een stuk lijf (wat dus het hoofd is). Tenzij het echt een lijf is... Laat maar, ik kraam onzin uit :+ Dan nog, roepen kan altijd, zolang er geen bewijs is, gun ik Patricia het voordeel van de twijfel :)

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 20:15

Noppes schreef:
Jeetje wat een vervelende discussie hier tussendoor, heeft toch niets met het onderwerp te maken. Als jullie zo'n moeite hebben met de reacties van Miska reageer je daar toch gewoon niet op?

Heb je ook gelijk in :) Kan beter de ignore knop indrukken.. Mijn excuus voor het off topic gaan ;)

Janine1990

Fiffill schreef:
De Playboy is een heel net blad hoor (voor het soort)! Bekijk hem ook wel eens (dat krijg je als je bijna alleen maar mannelijke vrienden hebt), het is iig niet ordinair vind ik - het zijn geen 'benen wijd, k*t gespreid'-foto's om het zo te noemen. ;)

Ja, dat is het idee dat ik van de Playboy heb :j
Mooi naakt, om het zo maar te noemen.
Vind Jan Heemskerk ook een heel ander type dan Hugh Hefner, komt niet half zo vies en onproffesioneel over.

KiWiKo

Miska schreef:
Jammer dat jullie het zo zien.

nee jammer dat jij het zo ziet.

tegen mij zeggen dat ik alles voor het geld doe omdat ik er geen moeite mee heb is ondermaats!

Ik adviseer je om een goede psychische begeleider in te schakelen om over je probleem heen te komen......... en ja voordat je begint te meppen, ik ben ook als kind zijnde, een ook als semi volwassenzijnde verkeerde mannen tegen gekomen in mijn leventje. Maar ik ben er gelukkig niet op die manier zoals jij nu bent uitgerold, ik heb het allemaal fijn kunnen verwerken en heb ondertussen een gezonde kijk op bloot.

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 20:16

Ik heb net de foto's eens bekeken en ik vind het bijna allemaal prachtfoto's! Zou haar als ik man was geweest ook mijn kamer niet uitsturen ;)

Moniek

Janine1990 schreef:
Moniek schreef:
tja wat had je verwacht met theo dat had je ook gehad met hans teeuwen.
knap van pp dat ze het doet is een mooie vrouw en ik teken voor haar uiterlijk op die leeftijd.
alleen vind ik het jammer dat iedereen hier in de playboy kan neem katherine keil nu als voorbeeld.
dit is niet wat hugh hefner ooit in zijn gedachten had met de playboy

Ik heb het idee dat de Nederlandse Playboy wat gemoderniseerd is (ik heb er nog nooit in gekeken :o ) maar de Playboy is volgens mij een heel net blad, als je het vergelijkt met de Foxy (van horen zeggen omdat een oudklasgenote er in stond, niet bepaald charmant).
Volgens mij is de Playboy niet zo ordinair meer als men vroeger vond...

klopt maar heb wel eens een intervieuw gezien van hugh hefner dat hij niet gecharmeerd is van de werkwijze hier in nederland.
en dat kan ik me goed voorstellen.
patricia paay even buitengelaten,,maar die zou nooit in de amerikaanse playboy komen.

Urbanus

Is dat ding maandag nog te koop? Ik kom zaterdagavond pas aan in NL en ben eigenlijk bloednieuwsgierig

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 20:17

Ja, maar als iemand zegt 'aan mijn lijf is niks gebeurd' dan reken ik daar ook het hoofd bij. En ik denk dat ik niet de enige ben.

Als ze een arm vinden zeggen ze toch ook niet 'ik vond een stuk lijf'? ;)

Sowieso zit er behoorlijk wat Photoshop overheen, maar dat is tegenwoordig bij alles.

Over de leeftijd nog iets: het gaat er bij mij niet in dat alleen jonge mannen van 20-30 de Playboy lezen... wat is het dan dat een 'oud mannetje' van 60 naar een naakt meisje van 25 kijkt... nou hebben die ook iets van hun eigen leeftijd om naar te kijken. :+

Twiggy2008

Moniek, ik denk dat de Amerikaanse markt ook heel anders in elkaar zit dan de Nederlandse markt (zo, laat ik nog wat van mijn marketing kennis los hier :D ).
Laatst bijgewerkt door Twiggy2008 op 10-12-09 20:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Tallie1979

Mijn collega zei vanmiddag ook: Paay zou ik mijn bed niet uitschoppen :') Geef hem eens ongelijk! :)

Het is gewoon een leuk wijf met een goed figuur. :)

Janine1990

Moniek schreef:
klopt maar heb wel eens een intervieuw gezien van hugh hefner dat hij niet gecharmeerd is van de werkwijze hier in nederland.
en dat kan ik me goed voorstellen.
patricia paay even buitengelaten,,maar die zou nooit in de amerikaanse playboy komen.

Maar dat is een redelijk algemeen voorkomen tussen Nederland en Amerika. ;)
Wat Amerika doet, doet Nederland niet en vice versa ;)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 20:18

Fiffill schreef:
Ja, maar als iemand zegt 'aan mijn lijf is niks gebeurd' dan reken ik daar ook het hoofd bij. En ik denk dat ik niet de enige ben.

Als ze een arm vinden zeggen ze toch ook niet 'ik vond een stuk lijf'? ;)

Sowieso zit er behoorlijk wat Photoshop overheen, maar dat is tegenwoordig bij alles.

Over de leeftijd nog iets: het gaat er bij mij niet in dat alleen jonge mannen van 20-30 de Playboy lezen... wat is het dan dat een 'oud mannetje' van 60 naar een naakt meisje van 25 kijkt... nou hebben die ook iets van hun eigen leeftijd om naar te kijken. :+

Ja, is ook zo. Maar ik denk bij lijf niet meteen aan hoofd. Dan denk ik echt van de nek naar beneden :) Verschil van opvatting.

Het vette deel: _O- helemaal gelijk!

Moniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 20:18

Janine1990 schreef:
Fiffill schreef:

Ja, dat is het idee dat ik van de Playboy heb :j
Mooi naakt, om het zo maar te noemen.
Vind Jan Heemskerk ook een heel ander type dan Hugh Hefner, komt niet half zo vies en onproffesioneel over.

met alle respect zie ik hugh hefner beter het stokje dragen dan dat die man ooit zou doen.
kom op ieder bekend gezicht kan hier in de playboy daar is het blad nooit voor bedoeld.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 20:19

Twiggy2008 schreef:
Ik denk dat de Amerikaanse markt ook heel anders in elkaar zit dan de Nederlandse markt (zo, laat ik nog wat van mijn marketing kennis los hier :D ).

En ik denk dat iedereen dat ook wel weet. ;)
Natuurlijk is de Amerikaanse Playboy niet te vergelijken met de Nederlandse. De - voor mijn part - Poolse Playboy zal ook wel weer heel anders zijn.