Dacht dat de gevonden brokstukken waren geïdentificeerd als zijnde van de Airbus?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
HBVisser schreef:De optie "bom" heb ik hier en daar ook al gelezen maar welke zelfrespecterende terrorist laat een bom af gaan boven de zee. Die willen toch zoveel mogelijk slachtoffers maken? Ik zou denken dat ze dan wel wel voor een andere plek zouden kiezen. Een grote stad als mede doelwit of iets dergelijks..
Ntlie_ schreef:HBVisser schreef:De optie "bom" heb ik hier en daar ook al gelezen maar welke zelfrespecterende terrorist laat een bom af gaan boven de zee. Die willen toch zoveel mogelijk slachtoffers maken? Ik zou denken dat ze dan wel wel voor een andere plek zouden kiezen. Een grote stad als mede doelwit of iets dergelijks..
Daar heb je zeker een punt.Ik was eigenlijk toch een beetje gaan denken dat het een aanslag was, maar dan hadden ze dat idd niet boven de zee gedaan..
magic_lover schreef:hmm de brokstukken die op het filmpje te zien zijn die hier ergens stond vind ik toch niet op hout pallets lijken, of ben ik nou gek
Ntlie_ schreef:HBVisser schreef:De optie "bom" heb ik hier en daar ook al gelezen maar welke zelfrespecterende terrorist laat een bom af gaan boven de zee. Die willen toch zoveel mogelijk slachtoffers maken? Ik zou denken dat ze dan wel wel voor een andere plek zouden kiezen. Een grote stad als mede doelwit of iets dergelijks..
Daar heb je zeker een punt.Ik was eigenlijk toch een beetje gaan denken dat het een aanslag was, maar dan hadden ze dat idd niet boven de zee gedaan..
Citaat:De Bermudadriehoek is een denkbeeldige driehoek tussen Miami (Florida), de Bermuda-eilanden en Puerto Rico. Volgens een populaire sage vinden er in dit gebied abnormaal veel scheeps- en vliegtuigrampen en verdwijningen plaats.
Speculaties, vooral wijd verspreid door de Amerikaanse bestsellerauteur Charles Berlitz in de jaren '70 van de twintigste eeuw, hebben het over marsmannetjes, ufo's, 'verbindingen' met andere dimensies en tijdperken, verzonken restanten van gebouwen, dijken en straten van Atlantis, oude Atlantische machines in de diepte die af en toe 'aanslaan' als er schepen of vliegtuigen in de buurt komen, verhoogde oceanische activiteit, zeemonsters, orkanen, enz.
Verklaringen van ooggetuigen spreken ook vaak over storingen in apparatuur, meestal van magnetische aard. Volgens veel boeken over het Bermudagebied zou Columbus ook problemen hebben ondervonden in de driehoek.