Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KiWiKo schreef:pvv wil abortussen in nederland uitgevoerd voor mensen die niet in nederland woonachtig zijn niet meer toestaan........ nah kan ik wel inkomen.....
sarabande schreef:KiWiKo schreef:pvv wil abortussen in nederland uitgevoerd voor mensen die niet in nederland woonachtig zijn niet meer toestaan........ nah kan ik wel inkomen.....
Het zijn allemaal van die eigen volk eerst standpunten, daar wordt ik eng van.
Heb je de redevoering van Obama gezien, daar wordt de wereld beter van, niet van uitsluiten en afschrikken.
KiWiKo schreef:tis mij 3 keer gelukt............. waarschijnlijk wordt ik al zwanger als de buurman klaarkomt...............
maargoed kan nu niet meer, heb het zelf gezien op de foto........... ben hermetisch afgesloten
KiWiKo schreef:Saar........... waarom zou Nederland de abortussen moeten finacieren van landen die dat dus niet doen.......
ik zou zeggen in heel europa een regel mbt abortussen....
maar voorlopig komen mensen van heinen en verre hier abortus plegen.......... en wij betalen dat met zn allen
Ik ben afgelopen jaar in een abortuskliniek geweest omdat ik ongewenst zwanger was........... en de meiden die naast me lagen waren van jonge leeftijd en verstonden echt geen woord Nederlands......... veel engelsen
is dat wat we willen?
yildiz schreef:Ik ook niet.. Ik heb Groen Links gestemd, maar was al bang dat PVV flink op winst zou komen. Heb gisteren het laatste stuk van debat gezien en ik snap werkelijk niet waarom mensen op PVV stemmen. Wat komen die lui dom over! Ze schreeuwen alleen maar heel hard, maar het raakt kant nog wal en dat moet dan belangrijke beslissingen nemen; ieeeeeee!!!!
Sietez schreef:Inderdaad las het net ook. D66 is er ook goed uitgekomen.
Partij voor de Dieren krijgt geen enkele zetel in het parlement. Zal wel een teleurstelling zijn voor veel bokkers, aangezien in dit topic daar het meest voor is gekozen
http://www.elsevier.nl/web/10236188/Nie ... erland.htm
Mireille1970 schreef:Sietez schreef:Inderdaad las het net ook. D66 is er ook goed uitgekomen.
Partij voor de Dieren krijgt geen enkele zetel in het parlement. Zal wel een teleurstelling zijn voor veel bokkers, aangezien in dit topic daar het meest voor is gekozen
http://www.elsevier.nl/web/10236188/Nie ... erland.htm
Lief zijn voor dieren is iets dat bij Normen en Waarden hoort. Daar zou geen eens een partij voor hoeven te bestaan...