Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ayo schreef:Ja hier kun je schulden hebben, dan heb je altijd nog de schuldsanering. Nee, dat is niet gemakkelijk, dat is allesbehalve een luxe leven, maar levensbedreigend is het niet. Als je geen geld voor eten hebt, is hier een voedselbank. Nee dat is niet altijd lekker, maar je gaat er niet dood aan. Op sommige plekken in de wereld pakken ze je dochter af en gooien haar de prostitutie in als je schulden hebt. En als je geen geld voor eten hebt, dan verhonger je maar.
Begrijp het niet verkeerd, ook in Nederland kun je in een kl ote situatie zitten. Maar als je aan de grond zit, dan ben je 1000x liever hier dan in Afrika.
MISTRAL94 schreef:Lobke_ is een kwestie van het nieuws volgen. Overigens lekker makkelijk om te zeggen de media maakt van een mug een olifant dat is lekker je kop in het zand steken...
take_one schreef:Maar dan nog snap ik het niet.. waarom helpen ze Nederland en die andere landen dan niet tegelijk?
Ik zou mijn eigen land eigenlijk wel iets belangrijker vinden als ik aan de macht stond hoor.
MISTRAL94 schreef:Erge beschuldiging vind ik wel een heeeeeeeel erg groot woord
MISTRAL94 schreef:Waar staat dat allemaal? Over beschuldigen gesproken
MISTRAL94 schreef:Dat het overkomt dat jij een klein kind bent niet nergens mee bezig kan zijn? Je haalt er nu dingen bij dat ik me afvraag waarom je dat doet?
babbii_lief schreef:Pel dat doe ik ook niet ik bedoel alleen maar dat geld geven niet altyd de oplossing is
dat ze mischien ook op een andere manier kunnen helpen
Zoezi schreef:Zucht......ben ik in NL op vakantie, is net het gezeur van het Rode Kruis afgelopen komt er zoiets als kindsterretjes dansen op het ijs.........jeetje man, wat een bedelprogramma, alweer voor 1 of ander goed doel "voor maar 5 euro per maand......"Ik heb het afgezet! Wat is dat toch in NL al dat gebedel?? In Belgie doen ze dat niet zo veel (net zoals die kei-irritante leen spotjes) Misschien omdat Belgie falliet is??
![]()
Sorry hoor, maar worden jullie daar niet zelf ziek van? Nederland is niet meer tolerant, moeten ze daarom zoveel bedelprogramma's maken??
Bye the way.....ik heb serieusrequest gesteund, een sms-je met fijne feestdagen voor iedereen
Snoevie schreef:tja ik heb zoiets; als je iets niet wil zien zet je het toch af?
(ohoh en als je over een andere groep mensen zegt dat als ze NL afzeiken ze maar ergens anders heengaan,dan mag dat wel,maar een Belg mag dat niet over ons Nederlanders zeggen?)