Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Lott schreef:nederland onder water staat![]()
tegen die tijd ben ik al dood!
Alet74 schreef:Gabrielle_ schreef:
Misschien omdat daar hard voor gewerkt word?
Onwetendheid, niet de moeite willen nemen verder te kijken dan hun neus lang is? Ik roep maar wat hoor. Zit zelf ook vol verbazing en met plaatsvervangende schaamte sommige posts te lezen. Ik vind het eng hoor, dat sommige zo in 'wij en zij' denken.
Nederland is niet ons bezit, het is gewoon een land waar mensen kunnen wonen. Wat maakt het nu uit wie er allemaal wonen? Als we nu ons best allemaal doen, kan het heel leuk zijn hoor! Kom op jongens!
Nuage schreef:_Lott schreef:nederland onder water staat![]()
tegen die tijd ben ik al dood!
Als het je niet uitmaakt dat de hele boel onderloopt na jouw dood dan vraag ik me af waarom het je wel uitmaakt als de Nederlandse " cultuur" met de tijd vervaagt?
Gabrielle_ schreef:Ninx schreef:Ik zit zo eens jullie profielen te bekijken en zie knappe jonge meiden met dure merkkleding, prachtige paarden onder de kont en een lekker welvarend leventje....
En vraag me dan af waar al die ideeën, die boosheid, die kortzichtigheid vandaan komt?
Vaak ook nog eens gericht op een groep die het, voor een deel, met een kwart van jullie kansen en mogelijkheden moet stellen in dit land..... het voelt niet erg eerlijk dames.
Misschien omdat daar hard voor gewerkt word?
susje schreef:[quote="Gabrielle_"
Gekker nog, dadelijk proberen ze ons land nog over te nemen.
Citaat:volgens mij worden we gewoon in de maling genomen door die meiden hoor
Nuage schreef:Dat past dan in het plaatje van een niet complete algemene ontwikkeling _Lott het spijt me...
Maureenn schreef:Gabrielle_ proberen ze ook..
en wat er tegen die tijd in nederland is weet ik niet dan ben ik al dood![]()
maar nu leef ik en moet ik er onderandere voor zorgen dat de nederlandse cultuur behouden wordt
Ninx schreef:Nuage schreef:Dat past dan in het plaatje van een niet complete algemene ontwikkeling _Lott het spijt me...
Ze heeft nog wel even...... evengoed, jong geleerd is oud gedaan... dus hopelijk lees je alle posts nog eens goed door _Lott, en laat je het eens goed tot je doordringen....
LimaMambo schreef:van mij mag heel nederland zwart of getint zijn.. zolang ze zich maar gedragen.. en aan de regels houden
Maureenn schreef:Gabrielle_ proberen ze ook..
en wat er tegen die tijd in nederland is weet ik niet dan ben ik al dood![]()
maar nu leef ik en moet ik er onderandere voor zorgen dat de nederlandse cultuur behouden wordt
Maureenn schreef:ow en kunnen jongen meiden niet hard werken? wat een onzin!
MRIIIS schreef:@Maureenn; Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat je onder de Nederlandse cultuur verstaat?Of is dat teveel offtopic?
_Lott schreef:ik denk dat het geen boosheid is, maar eerder dat wij ons land willen houden zoals het is
ik was laatst in amsterdam.. en schrok ervan! overal maar dan ook overal buitenlanders, meer dan ik zelf
had het idee dat ik niet in nederland was, dat mag toch niet zo zijn?
Maureenn schreef:maar ninx je zegt net: Veel laag opgeleide autochtone jongeren hebben vaak ook een andere start gehad, ouders zijn niet hoger opgeleid dus er is minder stimulans om dat zelf wel te gaan doen....
ze hebben zelf ook hersens en bepalen hun eigen toekomst niet hun ouders. hun best moeten ze toch echt zelf doen, als ze iets willen bereiken. mijn ouders kunnen me net zo'n goede start mee gegeven hebben maar als ik het laat sloffen bereik ik ook niks, is wel de makkelijkste weg.