Joran van der Sloot handelt in Thaise vrouwen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lesilla

Re: Joran van der Sloot handelt in Thaise vrouwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 00:50

Ilzas schreef:
T's al jaren terug inmiddels...

Staat er inmiddels een verjaardatum op verdriet?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 00:51

Cyntje schreef:
Menino schreef:
't zou alleen handig zijn, als ze daarbij hun eigen emoties en frustraties in bedwang zouden kunnen houden Clown

Nagelbijten / Gniffelen Emoties en frustraties of niet... die jongen hoort achter een stel tralies te zitten!!!
Gek he... dat anderen die vinden dat hij niet vrij rond hoort te lopen daar gefrustreerd van worden Verward

Alleen zijn jij en ik, en ook peter r de vries er niet om te bepalen wie er achter de tralies moeten... Zou een mooie boel worden dan Tong uitsteken .

avensis

Ik vond die uitzending waardeloos, ik snap niet waarom ze niet verder zijn gegaan en hem werkelijk een paar meiden hierheen hebben laten sturen... nu is er nog steeds geen keihard bewijs..

lesilla

manzano schreef:
katiavl schreef:

Kwestie van de juiste deskundige te vinden, dat is bij advocaten in de rechtzaal toch ook.
Ken er maar weinig die een rapport laten opstellen die tegen hun verdediging gaat...

Uiteraard Ja Ja
Maar das dus geen kritische zelfreflectie (al wil hij dat wel graag doen geloven Knipoog)

Owja zo bedoel je, mijn excuses!

efaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 00:52

nee vrouwen willen verkopen ook een voorbeeld van respectvol dan? sorry maar als jullie vinden dat hij hier niet disrespectvol was naar vrouwen toe dan weet ik het niet meer. dat hij idd het woord lekker gebruikt zegt niks maar wel de context van het hele verhaal!

happyness

Ook vind ik dat verhaal met die 'zogenaamde' vriendin van Joran maar vaag. Ze zegt geschrokken te zijn toen ze door had dat het Joran was in die discotheek, gewaarschuwd door vriendinnen om niet met hem om te gaan maar ze vond het wel interessant. Dan krijgt ze van die (naar eigen zeggen) vervelende opmerkingen over Nathalee en nog blijft ze met hem omgaan als 'vrienden'. En dan nu ineens valt ze hem af? Beetje vaag verhaal!

Cyntje

Pipo schreef:
Je bedoeld te zeggen wat je niets gewend bent. Hij praat alleen over "lekker". Als jij daar al van over je water bent, dan ben je weinig gewend. Hoop voor je dat je niet teveel tussen de tieners en amper 20 jarigen zit want die praten vrijwel allemaal zo.

En de vrouwen praten nog veel erger.

Haha,.. altijd leuk voorbarige conclusies Knipoog
Schijnbaar doet die jongen je niks, vind je zijn praktijken doodnormaal etc etc... vraag me af in wat voor milieu jij dan leeft Knipoog

Soory hoor.... maar in geen gevallen... Holloway of wat dan ook vallen de praktijken van deze meneer goed te praten... onbegrijpelijk dat sommige mensen hier het nog zowat goed praten ook Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Maar dat grietje van Aruba had toch best een zoet verhaal dat ze veel met Joran om was gegaan, van alles had ondernomen... waaronder... op het strand liggen... Viel me een beetje tegen van Joran, had toch wel van hem verwacht dat hij haar bruut genomen had en niet alleen zoetjes naast was gaan liggen.

efaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 00:53

Cyntje schreef:
Pipo schreef:
Je bedoeld te zeggen wat je niets gewend bent. Hij praat alleen over "lekker". Als jij daar al van over je water bent, dan ben je weinig gewend. Hoop voor je dat je niet teveel tussen de tieners en amper 20 jarigen zit want die praten vrijwel allemaal zo.

Schijnbaar doet die jongen je niks, vind je zijn praktijken doodnormaal etc etc... vraag me af in wat voor milieu jij dan leeft Knipoog

Soory hoor.... maar in geen gevallen... Holloway of wat dan ook vallen de praktijken van deze meneer goed te praten... onbegrijpelijk dat sommige mensen hier het nog zowat goed praten ook Nagelbijten / Gniffelen

ben het helemaal met je eens cyntje!

Amy77

Buiten dat om, dat stukje communicatie tussenbeide, leek ingestudeerd..alsof ze het eerder al besproken hadden, maar peter dit graag voor zijn uitzending wilde hebben, leek alsof ze alles weer aan het herhalen was..dus als dat het geval was, snao ik heel goed dat ze niet helder overkwam.
Overigens vond ik zijn vragen nergens op slaan..wilde Nl weer in redelijk daglicht stellen en Aruba even zwart maken..

Ik snap wel wat je bedoeld Pipo..mij viel het ook allerzinds mee..waar ik alleen over struikelde was, "ik zal wel tegen ze moeten liegen denk ik" tijdens msn gesprek, om die meiden voor modellenwerk te vragen, maar eigenlijk voor at anders bedoeld zijn. Op die manier vind ik het wel heel erg tonen van zonder respect naar vrouwen. Maar het praten over de vrouwen...dat gebeurd overal zo, lekkerw ijf dit lekker wijf dat, gene*kt dit en gene*kt dat..zo is elke vent zowat op die leeftijd..ik ben minstens zo erg over mannen in mijn praten (doen en laten dan niet, haha)..Tong uitsteken

avensis

happyness schreef:
Ook vind ik dat verhaal met die 'zogenaamde' vriendin van Joran maar vaag. Ze zegt geschrokken te zijn toen ze door had dat het Joran was in die discotheek, gewaarschuwd door vriendinnen om niet met hem om te gaan maar ze vond het wel interessant. Dan krijgt ze van die (naar eigen zeggen) vervelende opmerkingen over Nathalee en nog blijft ze met hem omgaan als 'vrienden'. En dan nu ineens valt ze hem af? Beetje vaag verhaal!

ben ik helemaal met je eens...

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 00:54

katiavl schreef:
Ilzas schreef:
T's al jaren terug inmiddels...

Staat er inmiddels een verjaardatum op verdriet?

Nee, maar met die eerdere uitzending leek ze wel wat meer "together" dan nu. En zo'n interview wordt van te voren aangekondigd en dan kun je zo'n vraag als: "hebben ze jou op de hoogte gebracht van de voortgang van het onderzoek", wel verwachten en daar geeft ze een heel raar, warrig, onsamenhangend antwoord op: ja, weet eigenlijk niet. En als ze dat hadden gedaan, dan zou ik het toch wel weten?

Maar vervolgens kan ze wel antwoord geven op de vraag wat iedereen in haar omgeving vindt van het feit dat er verder niks gedaan word...

manzano

@katiavl: maakt niet uit........ we bedoelen hetzelfde

@happyness: ik moest er wel om lachen......... ze liepen de schuimparty uit en toen zag ze pas dat het joran was........... Blijkbaar kun je in dat schuim elkaars hoofd totaal niet zien Nagelbijten / Gniffelen

efaa

Lovely schreef:
Maar dat grietje van Aruba had toch best een zoet verhaal dat ze veel met Joran om was gegaan, van alles had ondernomen... waaronder... op het strand liggen... Viel me een beetje tegen van Joran, had toch wel van hem verwacht dat hij haar bruut genomen had en niet alleen zoetjes naast was gaan liggen.

als jij met m had gen**kt zou je je dan niet schamen? Haha! ik zou het gewoon ook niet zeggen hoor bah bah!

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 00:55

Peter beschuldigt hem van voorbereidingen treffen voor vrouwenhandel. Alleen is het hem nergens gelukt om Joran die woorden in de mond te leggen. Joran heeft het alleen over clubdansen, ook waar die meiden bij zijn. Dus waar wil hij hem nou voor laten vervolgen, voor het feit dat Peter zegt dat het om prostitutie gaat?

Kort samengevat kan Joran meiden leveren. En natuurlijk gaat dat om prostitutie, alleen neemt Joran nergens die woorden in de mond. Dus wordt het moeilijk om hem daar op te pakken. Hij zorgt voor visa van drie maanden en nergens wordt er over gesproken dat ze daarna in Nederland blijven, dat is ook niet verboden, anders zouden alle internationaal geöriënteerde detacheringsbureaus illegaal bezig zijn. En die meiden krijgen te horen dat het om dansen gaat en dat is het enige waar Joran het expliciet over heeft. Wat dat betreft heeft hij het wel goed aangepakt en zich prima ingedekt. De enige die letterlijk zegt dat het om vrouwenhandel en prostitutie gaat is Peter en dat is echt niet genoeg grond om iemand te vervolgen.

Natuurlijk is Joran een ontzettend naar mannetje die precies wist wat het doel was, alleen was hij in dit geval wel slim genoeg om niet teveel te zeggen. Alleen probeer dat maar eens te bewijzen.

happyness

avensis schreef:
Ik vond die uitzending waardeloos, ik snap niet waarom ze niet verder zijn gegaan en hem werkelijk een paar meiden hierheen hebben laten sturen... nu is er nog steeds geen keihard bewijs..

Ik snap ook niet waarom ze niet verder zijn gegaan! Is weer een typisch geval van te vroeg uitgezonden, net als de vorige aflevering!
Alhoewel ik me ook voor kan stellen dat als je te lang wacht met uitzenden en maar door blijft gaan je wel het risico loopt betrapt te worden!

M_EL_ISSA

happyness schreef:

Daarbij heeft ze het zelfde gedaan als wat Joran met Nathalee gedaan hebben, uit, en daarna op strand liggen? Hoeveel lef heb je dan? Bloos!

Anoniem

Eigenlijk wilde ik ook de hele tijd weten wat er nou precies in Joran zijn MSN naam stond Haha!.

Anoniem

Cyntje schreef:
Pipo schreef:

Nee Cyntjuh, jij baseert jouw mening op basis van de uitzendingen van Peter R de Vries. Ik baseer mijn mening op de feiten die tot op heden duidelijk zijn. En daarop zeg ik niet dat ik Joran een toffe jongen vind, maar ik veroordeel hem niet tot moord of vrouwenhandel.

En dat een jongen sexy danst voor de neus van een vrouw................ga naar de kroeg en zie wat de gemiddelde 15 jarige meid doet tegenwoordig. Dan is Joran nog heilig met zijn dansje.

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 00:56

Cyntje schreef:
Pipo schreef:

Dat staat echt totaal los van elkaar. Het enige wat Pipo (en nog een aantal, waaronder ik) zegt is dat het noemen van "lekker" en zo'n dansje niet echt een uiting is van disrespect.
Dan ben ik ook wel enorm onrespectvol moet ik bekennen Bloos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 00:56

Lovely schreef:

Hij had haar minimaal moeten verkrachten en in stukjes moeten snijden en de oceaan moeten gooien.

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 00:57

Die Cales oid, tja...daar heb ik al helemaal niets over te zeggen...gevalletje van sensatiezoeker..laat ik het daar maar op houden.

haha, alsof wij beter dat programma hadden kunnen maken Tong uitsteken

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 00:57

Karl66 schreef:
Peter beschuldigt hem van voorbereidingen treffen voor vrouwenhandel. Alleen is het hem nergens gelukt om Joran die woorden in de mond te leggen. Joran heeft het alleen over clubdansen, ook waar die meiden bij zijn. Dus waar wil hij hem nou voor laten vervolgen, voor het feit dat Peter zegt dat het om prostitutie gaat?

Kort samengevat kan Joran meiden leveren. En natuurlijk gaat dat om prostitutie, alleen neemt Joran nergens die woorden in de mond. Dus wordt het moeilijk om hem daar op te pakken. Hij zorgt voor visa van drie maanden en nergens wordt er over gesproken dat ze daarna in Nederland blijven, dat is ook niet verboden, anders zouden alle internationaal geöriënteerde detacheringsbureaus illegaal bezig zijn. En die meiden krijgen te horen dat het om dansen gaat en dat is het enige waar Joran het expliciet over heeft. Wat dat betreft heeft hij het wel goed aangepakt en zich prima ingedekt. De enige die letterlijk zegt dat het om vrouwenhandel en prostitutie gaat is Peter en dat is echt niet genoeg grond om iemand te vervolgen.

Natuurlijk is Joran een ontzettend naar mannetje die precies wist wat het doel was, alleen was hij in dit geval wel slim genoeg om niet teveel te zeggen. Alleen probeer dat maar eens te bewijzen.

Karl in de uitzending werd duidelijk verteld dat het aannemen van het geld, voorbereidingen treffen voor de papieren en vrouwen ronselen al strafbaar is Knipoog
Of ze nu naar NL vliegen om te komen poetsen of om voor de ramen te gaan staan maakt dan niet uit! Hij wil vrouwen op een illegale manier naar NL te krijgen... lees: ILLEGAAL Lachen

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 00:58

Amy77 schreef:
Die Cales oid, tja...daar heb ik al helemaal niets over te zeggen...gevalletje van sensatiezoeker..laat ik het daar maar op houden.

haha, alsof wij beter dat programma hadden kunnen maken Tong uitsteken

Nou en iedereen wil hem ook maar wat graag naaien he?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 00:58

Pipo schreef:
Lovely schreef:

Hij had haar minimaal moeten verkrachten en in stukjes moeten snijden en de oceaan moeten gooien.

En het dan zelf aan Peter exact kunnen navertellen, dan ben je een grote!