Ilzas schreef:T's al jaren terug inmiddels...
Staat er inmiddels een verjaardatum op verdriet?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ilzas schreef:T's al jaren terug inmiddels...
Cyntje schreef:Menino schreef:'t zou alleen handig zijn, als ze daarbij hun eigen emoties en frustraties in bedwang zouden kunnen houdenEmoties en frustraties of niet... die jongen hoort achter een stel tralies te zitten!!!
Gek he... dat anderen die vinden dat hij niet vrij rond hoort te lopen daar gefrustreerd van worden
manzano schreef:katiavl schreef:
Kwestie van de juiste deskundige te vinden, dat is bij advocaten in de rechtzaal toch ook.
Ken er maar weinig die een rapport laten opstellen die tegen hun verdediging gaat...
Uiteraard![]()
![]()
Maar das dus geen kritische zelfreflectie (al wil hij dat wel graag doen geloven)
Pipo schreef:Je bedoeld te zeggen wat je niets gewend bent. Hij praat alleen over "lekker". Als jij daar al van over je water bent, dan ben je weinig gewend. Hoop voor je dat je niet teveel tussen de tieners en amper 20 jarigen zit want die praten vrijwel allemaal zo.
En de vrouwen praten nog veel erger.
Cyntje schreef:Pipo schreef:Je bedoeld te zeggen wat je niets gewend bent. Hij praat alleen over "lekker". Als jij daar al van over je water bent, dan ben je weinig gewend. Hoop voor je dat je niet teveel tussen de tieners en amper 20 jarigen zit want die praten vrijwel allemaal zo.
Haha,.. altijd leuk voorbarige conclusies
Schijnbaar doet die jongen je niks, vind je zijn praktijken doodnormaal etc etc... vraag me af in wat voor milieu jij dan leeft
Soory hoor.... maar in geen gevallen... Holloway of wat dan ook vallen de praktijken van deze meneer goed te praten... onbegrijpelijk dat sommige mensen hier het nog zowat goed praten ook
happyness schreef:Ook vind ik dat verhaal met die 'zogenaamde' vriendin van Joran maar vaag. Ze zegt geschrokken te zijn toen ze door had dat het Joran was in die discotheek, gewaarschuwd door vriendinnen om niet met hem om te gaan maar ze vond het wel interessant. Dan krijgt ze van die (naar eigen zeggen) vervelende opmerkingen over Nathalee en nog blijft ze met hem omgaan als 'vrienden'. En dan nu ineens valt ze hem af? Beetje vaag verhaal!
katiavl schreef:Ilzas schreef:T's al jaren terug inmiddels...
Staat er inmiddels een verjaardatum op verdriet?
Lovely schreef:Maar dat grietje van Aruba had toch best een zoet verhaal dat ze veel met Joran om was gegaan, van alles had ondernomen... waaronder... op het strand liggen... Viel me een beetje tegen van Joran, had toch wel van hem verwacht dat hij haar bruut genomen had en niet alleen zoetjes naast was gaan liggen.
avensis schreef:Ik vond die uitzending waardeloos, ik snap niet waarom ze niet verder zijn gegaan en hem werkelijk een paar meiden hierheen hebben laten sturen... nu is er nog steeds geen keihard bewijs..
happyness schreef:Ook vind ik dat verhaal met die 'zogenaamde' vriendin van Joran maar vaag. Ze zegt geschrokken te zijn toen ze door had dat het Joran was in die discotheek, gewaarschuwd door vriendinnen om niet met hem om te gaan maar ze vond het wel interessant. Dan krijgt ze van die (naar eigen zeggen) vervelende opmerkingen over Nathalee en nog blijft ze met hem omgaan als 'vrienden'. En dan nu ineens valt ze hem af? Beetje vaag verhaal!
Cyntje schreef:Pipo schreef:Je bedoeld te zeggen wat je niets gewend bent. Hij praat alleen over "lekker". Als jij daar al van over je water bent, dan ben je weinig gewend. Hoop voor je dat je niet teveel tussen de tieners en amper 20 jarigen zit want die praten vrijwel allemaal zo.
Schijnbaar doet die jongen je niks, vind je zijn praktijken doodnormaal etc etc... vraag me af in wat voor milieu jij dan leeft
Soory hoor.... maar in geen gevallen... Holloway of wat dan ook vallen de praktijken van deze meneer goed te praten... onbegrijpelijk dat sommige mensen hier het nog zowat goed praten ook
Lovely schreef:Maar dat grietje van Aruba had toch best een zoet verhaal dat ze veel met Joran om was gegaan, van alles had ondernomen... waaronder... op het strand liggen... Viel me een beetje tegen van Joran, had toch wel van hem verwacht dat hij haar bruut genomen had en niet alleen zoetjes naast was gaan liggen.
Karl66 schreef:Peter beschuldigt hem van voorbereidingen treffen voor vrouwenhandel. Alleen is het hem nergens gelukt om Joran die woorden in de mond te leggen. Joran heeft het alleen over clubdansen, ook waar die meiden bij zijn. Dus waar wil hij hem nou voor laten vervolgen, voor het feit dat Peter zegt dat het om prostitutie gaat?
Kort samengevat kan Joran meiden leveren. En natuurlijk gaat dat om prostitutie, alleen neemt Joran nergens die woorden in de mond. Dus wordt het moeilijk om hem daar op te pakken. Hij zorgt voor visa van drie maanden en nergens wordt er over gesproken dat ze daarna in Nederland blijven, dat is ook niet verboden, anders zouden alle internationaal geöriënteerde detacheringsbureaus illegaal bezig zijn. En die meiden krijgen te horen dat het om dansen gaat en dat is het enige waar Joran het expliciet over heeft. Wat dat betreft heeft hij het wel goed aangepakt en zich prima ingedekt. De enige die letterlijk zegt dat het om vrouwenhandel en prostitutie gaat is Peter en dat is echt niet genoeg grond om iemand te vervolgen.
Natuurlijk is Joran een ontzettend naar mannetje die precies wist wat het doel was, alleen was hij in dit geval wel slim genoeg om niet teveel te zeggen. Alleen probeer dat maar eens te bewijzen.
Amy77 schreef:Die Cales oid, tja...daar heb ik al helemaal niets over te zeggen...gevalletje van sensatiezoeker..laat ik het daar maar op houden.
haha, alsof wij beter dat programma hadden kunnen maken
Pipo schreef:Lovely schreef:Maar dat grietje van Aruba had toch best een zoet verhaal dat ze veel met Joran om was gegaan, van alles had ondernomen... waaronder... op het strand liggen... Viel me een beetje tegen van Joran, had toch wel van hem verwacht dat hij haar bruut genomen had en niet alleen zoetjes naast was gaan liggen.
Hij had haar minimaal moeten verkrachten en in stukjes moeten snijden en de oceaan moeten gooien.