Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
purny schreef:Janneke2 schreef:Joepie...!
De nieuwe Tweede Kamer heeft uitgesproken dat Lelystad airport geen commerciële vluchten gaat doen!!!
Veluwe blij, "het vakantieplezier van anderen vergallen omdat je zelf zo nodig moet vliegen" is van de baan. (Pun intended.)
Het doet mij deugd dat de BBB en NSC vóór 'sluiting' stemden.
(Uiteraard is de pvv boos, want milieu is een linkse hobby.)
Tja ach... ze hadden het beter wel kunnen doen omdat ze dan Schiphol hadden kunnen ontlasten. Vliegen is nou eenmaal een grote inkomstenbron.
En aangezien zwemmen naar Amerika of Canada best wel vermoeiend is ben ik wel voor verre vluchten.
purny schreef:Janneke2 schreef:Joepie...!
De nieuwe Tweede Kamer heeft uitgesproken dat Lelystad airport geen commerciële vluchten gaat doen!!!
Veluwe blij, "het vakantieplezier van anderen vergallen omdat je zelf zo nodig moet vliegen" is van de baan. (Pun intended.)
Het doet mij deugd dat de BBB en NSC vóór 'sluiting' stemden.
(Uiteraard is de pvv boos, want milieu is een linkse hobby.)
Tja ach... ze hadden het beter wel kunnen doen omdat ze dan Schiphol hadden kunnen ontlasten. Vliegen is nou eenmaal een grote inkomstenbron.
En aangezien zwemmen naar Amerika of Canada best wel vermoeiend is ben ik wel voor verre vluchten.
purny schreef:Nu draait het wederom wat JIJ vind janneke, niet om wat een ander vind en wilt.
Ook niet echt sociaal naar je medemens vind je niet?
purny schreef:Nu draait het wederom wat JIJ vind janneke, niet om wat een ander vind en wilt.
Ook niet echt sociaal naar je medemens vind je niet?
purny schreef:Schiphol moet inkrimpen. Het lijkt me een goed alternatief als Lelystad Airport vakantievluchten zou opvangen.
Nu zitten we met een luchthaven waar je geen tiet aan hebt.
Dag belastingcentjes
pien_2010 schreef:purny schreef:Schiphol moet inkrimpen. Het lijkt me een goed alternatief als Lelystad Airport vakantievluchten zou opvangen.
Nu zitten we met een luchthaven waar je geen tiet aan hebt.
Dag belastingcentjes
Ze hadden dit inderdaad beter van te voren kunnen bedenken. Weer zoveel miloen dat door de plee getrokken wordt. Dus kapitaal verspilling klopt Purny. Met je eens.
BigOne schreef:Alleen al het voorstel getuigt van domheid. Ze heeft het over een skiresort waar mensen blijkbaar skiën dus zal het in het westen van de Oekraïne wel veilig zijn.
Madam moet zich schamen.
Cer schreef:BigOne schreef:Alleen al het voorstel getuigt van domheid. Ze heeft het over een skiresort waar mensen blijkbaar skiën dus zal het in het westen van de Oekraïne wel veilig zijn.
Madam moet zich schamen.
Ja maar jij vind de BBB sowieso niks
Ik vond de artikelen te verschillend om een eenduidig verhaal eruit te halen, anders dan “is het een idee om”…nou, en zij gaat daar niet over want dat wordt Europees beslist, en klaar ben je.
Er werd in het begin wel aangegeven dat Oekraïners tzt terug zouden gaan, maar dat denk ik zelf niet .. althans, veel niet..
Citaat:Maar weet je, eigenlijk is het niet dom, het is een volgende stap in de populistische wereld waar we in terecht gekomen zijn.
Citaat:De Britten komen nu met een lichte versoepeling en noemen specifiek Zakarpattia, Ivano-Frankivsk, Ternopil en Chernivtsi als Oekraïnse regio’s die weer toegankelijk zijn voor “urgent bezoek” wegens zakelijke belangen of familieomstandigheden. Het reisadvies voor het midden van het land, met de hoofdstad Kiev en het oostelijke deel blijft geheel negatief.
Cowboy55 schreef:Elisa2 schreef:
SP heeft een heel mooi plan bedacht voor een totaal hervormd zorgstelsel, het Nationale zorgfonds. Staan echt heel veel goede dingen in. Ook over hoe ze zaken willen financieren.
Bedrijven kunnen het niet ophoesten om minimumloon naar 17 euro te verhogen. Beter is als andere kosten (btw ofzo) eens verlagen..
Tja, zo'n verhoging van 13,27 naar 17 kost per fulltimer per jaar zo'n 12.000 aan loonkosten. Maar daarmee ben je er niet. Want dan verdient die minimumloner zonder ervaring ineens net zo veel als collega's met een paar jaar ervaring. En als je die optrekt qua loon verdienen ze weer net zoveel (of meer) dan collega's die moeilijker werk doen en/of werk waar meer ervaring of 'skills' voor nodig zijn. En dan verdienen die mensen weer enzovoort enzovoort enzovoort. Een beetje het 'gooi een steen in een vijver'-effect.