Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:dat landje van 22KKM2 is de grote boosdoener en al de rest zijn doetjes en arme slachtoffers.
Electra63 schreef:https://www.platform-investico.nl/onder ... n-genocide
VN-rapport over de steun aan de economie van genocide door Christenen voor Israël.
anjali schreef:Electra63 schreef:https://www.platform-investico.nl/onder ... n-genocide
VN-rapport over de steun aan de economie van genocide door Christenen voor Israël.
De VN is met die voorzitter die ze hebben anti-Israel, dat is al heel lang duidelijk. Bij Christenen voor Israel kun je in Israel geproduceerde producten kopen zoals wijn en sieraden.
anjali schreef:De VN is met die voorzitter die ze hebben anti-Israel, dat is al heel lang duidelijk. Bij Christenen voor Israel kun je in Israel geproduceerde producten kopen zoals wijn en sieraden.
anjali schreef:Ik heb die eerste link gelezen en daar staat zo'n hoop onzin in dat ik er genoeg van heb. Christenen zouden de wereld willen gaan overheersen? Dat is niet zo want Jezus zei: "Mijn rijk is niet van deze wereld". Het wordt allemaal steeds vervelender en polariserender. Eigenlijk heb ik het idee dat de partijen nooit tot overeenstemming kunnen komen want met welke rationele argumenten je ook komt, de beide uiterste kanten worden daar nooit door bekeerd. Volgens mij is het in die twee uiterste groepen iets wat in het DNA zit. Waardoor je sterk het gevoel hebt bij de ene of de andere partij te horen.Ik koop trouwens wat ik zelf wil hoor. Het is al erg genoeg dat je momenteel Israelische of Joodse tekens en symbolen niet meer veilig in het openbaar kunt tonen of dragen in Nederland.
anjali schreef:Ik heb die eerste link gelezen en daar staat zo'n hoop onzin in dat ik er genoeg van heb. Christenen zouden de wereld willen gaan overheersen? Dat is niet zo want Jezus zei: "Mijn rijk is niet van deze wereld". Het wordt allemaal steeds vervelender en polariserender. Eigenlijk heb ik het idee dat de partijen nooit tot overeenstemming kunnen komen want met welke rationele argumenten je ook komt, de beide uiterste kanten worden daar nooit door bekeerd. Volgens mij is het in die twee uiterste groepen iets wat in het DNA zit. Waardoor je sterk het gevoel hebt bij de ene of de andere partij te horen.Ik koop trouwens wat ik zelf wil hoor. Het is al erg genoeg dat je momenteel Israelische of Joodse tekens en symbolen niet meer veilig in het openbaar kunt tonen of dragen in Nederland.
anjali schreef:Ik heb die eerste link gelezen en daar staat zo'n hoop onzin in dat ik er genoeg van heb. Christenen zouden de wereld willen gaan overheersen? Dat is niet zo want Jezus zei: "Mijn rijk is niet van deze wereld".
anjali schreef:De tweede link gaat over een heel andere organisatie waar Christenen voor Israel de banden mee zou hebben stopgezet. Het gaat daar over de aankoop van wapens en niet over de verkoop van wijn, jam en sieraden wat wel door Christenen voor Israel wordt gedaan.
Brainless schreef:anjali schreef:Ik heb die eerste link gelezen en daar staat zo'n hoop onzin in dat ik er genoeg van heb. Christenen zouden de wereld willen gaan overheersen? Dat is niet zo want Jezus zei: "Mijn rijk is niet van deze wereld".
Er gaan volgens mij nog steeds veel christenen in het buitenland evangeliseren.
Maar dat is dus onzin?
Electra63 schreef:https://www.platform-investico.nl/onder ... n-genocide
FiveSports schreef:@bulk die geschiedenis kan zo ingewikkeld zijn als je maar wil, maar op deze schaal zoveel onschuldige mensenlevens vernietigen is gewoon FOUT!
Je kan het proberen te rationaliseren, maar is imo hetzelfde als dat niet heel lang geleden de Duitsers ook hun “argumenten” hadden. Als er openlijk zonder schaamte gesproken wordt over het vermoorden van kinderen, als iemand op tv durft te vertellen dat het oké is om Palestijnen te verkrachten, is het voor mij iets te gemakkelijk dat iemand zegt zijn/haar land niet te willen verloochenen.
Brainless schreef:anjali schreef:Ik heb die eerste link gelezen en daar staat zo'n hoop onzin in dat ik er genoeg van heb. Christenen zouden de wereld willen gaan overheersen? Dat is niet zo want Jezus zei: "Mijn rijk is niet van deze wereld".
Er gaan volgens mij nog steeds veel christenen in het buitenland evangeliseren.
Maar dat is dus onzin?
anjali schreef:Evangeliseren gaat over bekeringen van de ziel. En niet over het willen veroveren van wereldse zaken.
anjali schreef:Ik heb die eerste link gelezen en daar staat zo'n hoop onzin in dat ik er genoeg van heb. Christenen zouden de wereld willen gaan overheersen? Dat is niet zo want Jezus zei: "Mijn rijk is niet van deze wereld".
anjali schreef:Brainless schreef:Er gaan volgens mij nog steeds veel christenen in het buitenland evangeliseren.
Maar dat is dus onzin?
Evangeliseren gaat over bekeringen van de ziel. En niet over het willen veroveren van wereldse zaken.
bulck schreef:Maar in de context van massaverkrachtingen/moorden van vrouwen en mannen, alleen al op 7/10 en dan de stroom aan (dode) gegijzelden, die verruild werden tegen x100 tal gedetineerden. Snap ergens de gedachtegang wel. Is ze correct, nee, menselijk in het betoog van vergelding, onmacht frustratie (als het rechtstreeks impact zou hebben op mijn familie, zou ik ook anders reageren, dan dat ik dat allicht nu doe).
Maar opnieuw, waar is de oefening andersom?
FiveSports schreef:bulck schreef:Maar in de context van massaverkrachtingen/moorden van vrouwen en mannen, alleen al op 7/10 en dan de stroom aan (dode) gegijzelden, die verruild werden tegen x100 tal gedetineerden. Snap ergens de gedachtegang wel. Is ze correct, nee, menselijk in het betoog van vergelding, onmacht frustratie (als het rechtstreeks impact zou hebben op mijn familie, zou ik ook anders reageren, dan dat ik dat allicht nu doe).
Maar opnieuw, waar is de oefening andersom?
Bulk meen je dit?
Sorry ben ik de enige die denkt…. Wtf…
MarlindeRooz schreef:Ik zou dan nog maar eens goed de geschiedenis bestuderen Anjali. Denk bijvoorbeeld aan de kruistochten.