Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jolien87 schreef:LadyMadonna schreef:Niet om banketstaaf te doen, maar ik ben allemaal bang dat ze een kist laten vallen... Dat gebeurt gewoon weleens, maar dat zou nu drama zijn... (Sorry als ik zeg wat ik denk)
Precies wat wij hier net ook zeiden.
Wat ik me ook afvroeg, wel heel luguber, zouden de militairen ook kunnen ruiken wat er in de kisten ligt?
Murthul schreef:LadyMadonna schreef:Niet om banketstaaf te doen, maar ik ben allemaal bang dat ze een kist laten vallen... Dat gebeurt gewoon weleens, maar dat zou nu drama zijn... (Sorry als ik zeg wat ik denk)
Ik denk dat dat ook de reden is dat er 8 dragers worden gebruikt, normaliter zijn dit er slechts 6 als ik me niet vergis.
michelle___ schreef:LadyMadonna schreef:Wat is dat Australische vliegtuig trouwens immens groot! Daar passen toch wel meer dan 26 kisten in zou je zeggen?
Het moet wel gekoeld blijven. Denk dat dat het probleem is.
Jolien87 schreef:LadyMadonna schreef:Niet om banketstaaf te doen, maar ik ben allemaal bang dat ze een kist laten vallen... Dat gebeurt gewoon weleens, maar dat zou nu drama zijn... (Sorry als ik zeg wat ik denk)
Precies wat wij hier net ook zeiden.
Wat ik me ook afvroeg, wel heel luguber, zouden de militairen ook kunnen ruiken wat er in de kisten ligt?
Deijs schreef:Seleenntjee schreef:Als er zo'n kinderkistje uit het vliegtuig komt. Ik zit nu al te huilen maar dan nog erger denk ik..
Gebeurt niet. Ik denk dat iedereen dezelfde kist heeft.
chocobroodje schreef:Die jongens van het leger.. Wat een respect ook voor die mensen.. Moet toch ook vreselijk moeilijk zijn. Toen de eerste kist uit het vliegtuig kwam hoorde je mensen echt jammeren en huilen van pure wanhoop... Zo intens zo verdrietig
Jolien87 schreef:Wat ik me ook afvroeg, wel heel luguber, zouden de militairen ook kunnen ruiken wat er in de kisten ligt?
Seleenntjee schreef:Als er zo'n kinderkistje uit het vliegtuig komt. Ik zit nu al te huilen maar dan nog erger denk ik..
LisaFaded schreef:Ik hoor alleen de vlaggen en geklik van foto's maken en de wind. Hoor gelukkig geen mensen huilen. Op nos hebben ze geen presentator.