Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sammie schreef:Amy77 schreef:Wat houd dit in, sectie omdat er geen sprake is van een onnatuurlijke dood? Noemen ze alles zo als je lichaam het niet van zelf begeeft? Wordt speculeren natuurlijk op di manier, maar ben benieuwd wat hieruit volgt dan..
Volgens mij worden alle mensen die in het ziekenhuis overlijden autopsie op verricht.Ik denk niet dat je hier veel van hoeft te verwachten. Enkel of hij wellicht onder de invloed was van drugs/drank en dergelijke dingen.
Sammie schreef:xDramaQueen schreef:dan noemen we hem toch gewoon l*ul..
De term die in dit soort situaties gebruikt is verdachte of dader (als hij via het rechtsysteem in staat van beschuldiging is gesteld). Lijkt mij op zich wel een term die ook hier gebruikt kan worden, toch?
_Tivoli_ schreef:Alet74 schreef:ook over zo'n lange afstand? Maar goed, we weten dat hij bij kennis was. Dit is nu dan verder ook niet relevant.
Hoe weet je dat hij bij kennis was?
Een getuigen verklaarde gister op tv dat zijn hoofd naar beneden hing toen hij op de menigte en de naald afreed.
Zoolgangster schreef:Ik kan me best voorstellen dat iemand flink over de rooie kan raken, als hij zijn huis uit moet, maar achter elkaar mensen omverrijden, en het opbrengen "gewoon" hard door te rijden, hoe kan iemand dat doen? Een "normaal' persoon zou toch bij het allereerste slachtoffer emotioneel gezien niet meer verder kunnen rijden, lijkt me.
Ik vermoed ook, Amy en Alet, dat deze aanslag in feite een zelfmoordaanslag was, of noem het voor mijn part een laatste schreeuw om aandacht...Met vreselijke gevolgen voor onschuldige mensen, die op het verkeerde moment op de verkeerde plek stonden, omdat ze een gezellig volksfeest bij wilden wonen. Wat een beladen datum is 30 april nu geworden...
Heel veel sterkte voor alle nabestaanden, vrienden en collega's van deze mensen!
Amy77 schreef:Wat ik mij vooral afvraag, hij rijd in een kleine auto, met als doel om op de busin te rijden, geen explosieven, geen wapens..je weet als nuchter persoon dat zo'n wagentje best behoorlijk wat schade kan aanrichten aan een bus, een hoop teweeg kan brengen, wat zeer waarschijnlijk zijn bedoeling is geweest..maar je weet ook dat jij als bestuurder zijnde de minste kans maakt op overleven als je op zo'n bus inrijd..
HenrietteM schreef:Maar om 1 of andere rare zelf opgelegde regel mag dat hier niet.
SteffiiY schreef:Dan had hij beter een pot pillen achterover kunnen slaan ipv deze actie.. Of nog liever ga hulp zoeken. Als je ergens mee zit zoek hulp!ik ben er ook bijna zeker van dat hij zichzelf het leven wilde afnemen.
Sammie schreef:HenrietteM schreef:Maar om 1 of andere rare zelf opgelegde regel mag dat hier niet.
Dat is niet raar of zelf opgelegd. Dat is wettelijk voor geschreven![]()