Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Benzz schreef:Lieser schreef:Aha.
Mag BNR wel? Of is die ook populistisch? (Serieuze vraag, ik ken BNR niet. Het woord 'laaiend' komt weinig neutraal over).
https://www.bnr.nl/nieuws/internationaa ... yschandaal
https://www.bnnvara.nl/joop/artikelen/d ... -telegraaf
Hier wordt het uitgelegd.
Lieser schreef:Dat is geen antwoord op mijn vraag, toch? En wie is Bastiaan Buitelaar dan? Een of andere student aan de WUR, die is niet onafhankelijk. In een ander artikel gebruikt hij termen als 'alternatieve boze boerenwerkelijkheid', dat is toch niet beter dan de stemmingmakerij van de Telegraaf? Hij schrijft opiniestukken, meningen dus. Geen journalistieke stukken.
Benzz schreef:Lieser schreef:Aha.
Mag BNR wel? Of is die ook populistisch? (Serieuze vraag, ik ken BNR niet. Het woord 'laaiend' komt weinig neutraal over).
https://www.bnr.nl/nieuws/internationaa ... yschandaal
https://www.bnnvara.nl/joop/artikelen/d ... -telegraaf
Hier wordt het uitgelegd.
Electra63 schreef:Frans Timmerman wordt dan ook wel echt continu in de pers zeer negatief afgeschilderd. Of dat nu door VI, Gérard Joling, Weird Duk is, allemaal hetzelfde.
Net als Halsema en voorheen Kaag.
Die kunnen het gewoon niet goed doen, bij met name de rechts-populistische kant.
Die zoeken gewoon een slachtoffer.
Bij de wat meer linkse georiënteerde media is het meer inhoudelijk of over de connecties c.q geldstromen.
Maar niet wat Timmerman nu over zich heen krijgt, dikke vetklep, fraudeur, haalt alles binnen enz.
ruitje schreef:Wat hier over Timmermans gezegd word is toch nog geen 5% van hoe Van der Plas, Wilders en in mindere mate NSC en VVD besproken worden? Als ik elke keer als er een niet inhoudelijke opmerking over Wilders gemaakt zou worden 3 pagina's erover doorging zaten we binnen 4 dagen aan een nieuw topic hoor
Cer schreef:Nja, aan de andere kant, als iemand zegt dat Harris geen goede campagne gevoerd heeft, en Kaag het niet zo goed kon brengen, dan is dat blijkbaar reden om iemand een vrouwenhater/hekel aan vrouwen oid te noemen? Het gaat een beetje alle kanten op zeg maar ..
Electra63 schreef:Je gaat toch niet baggetalisseren hoe Kaag is weggepest?
Met name doordat zij met een Palestijn is getrouwd?
Stelselmatig heks worden genoemd door bijv. een collega? Bedreigd? Enz.
Citaat:Áls het inderdaad zo was gezegd, zou dat geen probleem zijn geweest. Maar dat het op een íets andere manier werd gezegd, is een understatement....
Cer schreef:Loretta schreef:Dat zal ook met een andere lijsttrekker van een linkse partij zo zijn. Elke linkse politicus krijgt dat standaard over zich heen.
Rechts toch ook? Vd Plas bijv komt ook niet goed weg hoor, daar heb ik ook memes gezien over haar uiterlijk, taalgebruik, geen verstand etc..
Cer schreef:Sterker nog, ik denk dat álles door de mangel gehaald wordt. Het maakt niet uit waar het over gaat, maar uiteindelijk komt overal ruzie over. Of het nu over een persoon gaat, of over voer, over een paard, over een auto, over de belastingen, uitkeringen, huizen.. alles...
Het enige wat nu anders is dan vroeger is dat het nu hopelijk wat meer via een beeldscherm gaat,en in de middeleeuwen werd je hut in de fik gestoken ..
juval schreef:Cer schreef:Sterker nog, ik denk dat álles door de mangel gehaald wordt. Het maakt niet uit waar het over gaat, maar uiteindelijk komt overal ruzie over. Of het nu over een persoon gaat, of over voer, over een paard, over een auto, over de belastingen, uitkeringen, huizen.. alles...
Het enige wat nu anders is dan vroeger is dat het nu hopelijk wat meer via een beeldscherm gaat,en in de middeleeuwen werd je hut in de fik gestoken ..
ah, dus je kan het toch wel als een vooruitgang zien dan
Libra76 schreef:Het laatste filmpje die van de Plas gisteren op Instagram plaatste kwam bij over als dom, het probleem weg wuiven. Komt dat omdat ik links ben en daarom naar haar kijk met een veroordelende blik? Misschien wel en toch 0,005mol stikstof kan je niet zien. Ook niet als je het in je hand houdt