Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LadyMadonna schreef:Niet om banketstaaf te doen, maar ik ben allemaal bang dat ze een kist laten vallen... Dat gebeurt gewoon weleens, maar dat zou nu drama zijn... (Sorry als ik zeg wat ik denk)
Salama schreef:DaisyDarling schreef:Wordt de aankomst van alle komende vliegtuigen ook gedocumenteerd? En is daar dan weer zo'n ceremonie voor, of gebeurt dit alleen bij de start van de luchtbrug?
Volgens mij is het inderdaad alleen nu, voor de start inderdaad..
Ontzettend veel respect voor de nabestaanden, en man.. wat is dit heftig om te zien
chocobroodje schreef:Die jongens van het leger.. Wat een respect ook voor die mensen.. Moet toch ook vreselijk moeilijk zijn. Toen de eerste kist uit het vliegtuig kwam hoorde je mensen echt jammeren en huilen van pure wanhoop... Zo intens zo verdrietig
xSlvna schreef:Maar even serieus, waar zijn de andere slachtoffers? 300 man, 40 hier, 16 onder wrakstukken... je kunt me toch niet zeggen dat er 250 verdwenen zijn?
LadyMadonna schreef:Niet om banketstaaf te doen, maar ik ben allemaal bang dat ze een kist laten vallen... Dat gebeurt gewoon weleens, maar dat zou nu drama zijn... (Sorry als ik zeg wat ik denk)