Waarom voelen PVV stemmers zich zo aangevallen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Vind je dat Wilders zich schuldig maakt aan racisme?

Ja
247 (42%)
Nee
335 (57%)

Totaal aantal stemmen: 582

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 14:43

Electra63 schreef:
Sorry ik haalde Jantergouw en Janderegelaar door elkaar.

Met jou (Janderegelaar) valt ook niet normaal te discussiëren.
Ik herinner mij nog de berichten over mijn woonwijk.

En wat betreft de Tem-knop. Ik heb toch zelf gelezen dat bepaalde bokkers hier, op alles temmen. En dat waren toch echt PVV-stemmers.
Ik heb 1 x getemd, niet voor mezelf, maar op een persoonlijke aanval op iemand in dit topic, die helemaal niet deelnam aan de discussie op dat moment.
Heb ik trouwens nooit wat van gehoord.
Dus ik heb nog nooit iemand een ban aangesmeerd.

Ik wil jou best geloven als je zegt dat het in jouw wijk wel meevalt maar als er op internet talloze krantenartikelen en rapporten staan die het tegendeel beweren dan geloof ik dat toch eerder.

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 14:47

U zocht op Alles in postcodegebied 2522. Dit jaar, 28 misdaden van het type Alles (van in totaal 145 misdaden gemeten vanaf oktober 2005) vonden tot nu toe plaats. Hieronder staan de meest recente misdaden: (klik hier om een nieuwe misdaad direct per e-mail te ontvangen, klik hier als u misdaadberichten mist)
1. (14 september, 2010) Mishandeling/geweld op de Lorentzplein in 's gravenhage (0 reacties)
2. (14 september, 2010) Ongeluk op de Jan van der Heijdenstraat in 's gravenhage (0 reacties)
3. (12 september, 2010) Wapen op de Deimanstraat in 's gravenhage (0 reacties)
4. (1 september, 2010) Drugs op de Lorentzplein in 's gravenhage (0 reacties)
5. (31 augustus, 2010) Wapen op de Van Musschenbroekstraat in 's gravenhage (0 reacties)

6. (31 augustus, 2010) Mishandeling/geweld op de Drebbelstraat in 's gravenhage (0 reacties)
7. (26 augustus, 2010) Overig misdrijf/melding op de Lorentzplein in 's gravenhage (0 reacties)
8. (26 augustus, 2010) Steekpartij op de Drebbelstraat in 's gravenhage (0 reacties)
9. (23 augustus, 2010) Inbraak op de Miquelstraat in 's gravenhage (0 reacties)
10. (2 augustus, 2010) Verkeersdelict op de Jan van der Heijdenstraat in 's gravenhage (0 reacties)

http://www.misdaadkaart.nl/2522
Mijn wijk, een van de slechtst bekend staande wijken in Den Haag/Nederland
Controleer je eigen wijk even, dan zal je zien dat het best meevalt :)
En, wat de daders van deze misdaden zijn is ook helemaal niet bekend, dus daar hoeven we ook niet over te speculeren..

Electra63

Re: Waarom voelen PVV stemmers zich zo aangevallen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 14:57

Het gaat mij niet om of iets gebeurd in een wijk.
In een grote stad gebeurt nu eenmaal meer dan in een klein dorpje.
Maar als er antwoorden komen als: dan kom je zeker nooit buiten of je kop in het zand steken enz.

Dan kun je dus geen "normale" discussie voeren.

janderegelaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 14:59

Electra63 schreef:
Maar als er antwoorden komen als: dan kom je zeker nooit buiten of je kop in het zand steken enz.

Wat is jouw postcode Electra? Dan kan ik objectief bekijken of het echt meevalt. Het mijne is trouwens 1394 Heino. En daarbij vergeleken valt het jouwe echt niet mee.

jantergouw

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-10 15:00

Teddy321 schreef:
Ben zo blij met ons allesmaggezegdworden-site *\o/*

Anders ik wel!! _O-

jantergouw

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-10 15:07

Electra63 schreef:
Jantergouw,
Dat is jouw mening en jij bent inderdaad één van de bokkers die alleen maar probeert te beledigen en de boel op te ruien.

Feiten? Bron? Of een mening die uit je linkse duim komt?

Abiola

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 15:36

Mijn postcode (1066) geeft op 1 een melding van moord/doodslag/overlijden, maar dat is dan iemand die met zijn fiets tegen een tram aan is geknald. Dat lijkt mij geen misdaad?

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 15:49

Moderatoropmerking:
Graag hier weer on topic over de politiek. Over de manier van reageren en vrijheid van meningsuiting loopt een ander topic op NM.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 15:52

jantergouw schreef:
Electra63 schreef:
Jantergouw,
Dat is jouw mening en jij bent inderdaad één van de bokkers die alleen maar probeert te beledigen en de boel op te ruien.

Feiten? Bron? Of een mening die uit je linkse duim komt?

Je denkt toch niet dat ik al jouw berichten ga quoten?
Dat is jouw hobby.

Maar dat is mijn mening en jij bent toch voor vrijheid van meningsuiting en alles mag toch gezegd worden?
Alleen niet tegen jou persoonlijk?

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 15:56

janderegelaa schreef:
Electra63 schreef:

Wat is jouw postcode Electra? Dan kan ik objectief bekijken of het echt meevalt. Het mijne is trouwens 1394 Heino. En daarbij vergeleken valt het jouwe echt niet mee.

3082 kx

Alet74

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 16:25

@jantergouw: wanneer C op deze manier reageert op de reactie van A op B, dan vind ik dat niet gepast. Vooral niet op deze manier.
Ik denk dat Electra en jij oud en wijs genoeg zijn om dit verder zelf uit te praten. Daar heb ik mij niet mee te bemoeien. Behalve dan dat ik het wel met de een of de ander eens kan zijn.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 16:38

Moderatoropmerking:
Laatste verzoek om weer off topic te gaan en het over politiek te hebben in plaats van de manier van reageren. Vanaf hier gewoon weer on topic dus.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 19:06

Waar mogen we dan over discussiëren?
Het gaat toch over veiligheid nu in bepaalde wijken.
Dat is een speerpunt van de PVV en daar gaat dit topic over.

Ik wacht nog steeds op berichten over mijn postcode?

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 19:08

ThePast03, dit topic héét nota bene "waarom voelen PVV stemmers zich zo aangevallen?". Als er íets ontopic is, is het dus de manier van reageren bespreken..

janderegelaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 19:13

Electra63 schreef:
Waar mogen we dan over discussiëren?
Het gaat toch over veiligheid nu in bepaalde wijken.
Dat is een speerpunt van de PVV en daar gaat dit topic over.

Ik wacht nog steeds op berichten over mijn postcode?

Ze moeten bij jou 2010 nog invoeren maar ik vermoed dat ze die een eigen website geven ( grapje dus :D )

Grapjasjes12Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 19:28

overzicht van DE slechtste wijk in Den Haag:

U zocht op Alles in postcodegebied 2531. Dit jaar, 24 misdaden van het type Alles (van in totaal 139 misdaden gemeten vanaf oktober 2005) vonden tot nu toe plaats. Hieronder staan de meest recente misdaden: (klik hier om een nieuwe misdaad direct per e-mail te ontvangen, klik hier als u misdaadberichten mist)
1. (5 september, 2010) Overval/beroving/ontvoering op de Heeswijkplein in 's gravenhage (0 reacties)
2. (29 augustus, 2010) Ongeluk op de Moerweg in 's gravenhage (0 reacties)
3. (22 augustus, 2010) Verkeersdelict op de Moerweg in 's gravenhage (0 reacties)
4. (8 augustus, 2010) Ongeluk op de Troelstrakade in 's gravenhage (0 reacties)
5. (28 juli, 2010) Diefstal op de Twickelstraat in 's gravenhage (0 reacties)
6. (20 juni, 2010) Overval/beroving/ontvoering op de Heeswijkplein in 's gravenhage (0 reacties)
7. (8 juni, 2010) Dronkenschap op de Moerweg in 's gravenhage (0 reacties)
8. (7 juni, 2010) Dronkenschap op de Troelstrakade in 's gravenhage (0 reacties)
9. (6 juni, 2010) Mishandeling/geweld op de Van Ruysbroekstraat in 's gravenhage (0 reacties)
10. (1 juni, 2010) Verkeersdelict op de Moerweg in 's gravenhage (0 reacties)

Voor die overvallen kwamen ze bij ons nog aan de deur :')

Waar ik ben opgegroeit (klein durpke):

U zocht op Alles in postcodegebied 1531. Dit jaar, 10 misdaden van het type Alles (van in totaal 76 misdaden gemeten vanaf oktober 2005) vonden tot nu toe plaats. Hieronder staan de meest recente misdaden: (klik hier om een nieuwe misdaad direct per e-mail te ontvangen, klik hier als u misdaadberichten mist)
1. (16 september, 2010) Verkeersdelict op de Zandweg in Wormer (0 reacties)
2. (12 augustus, 2010) Diefstal op de Koningsvarenstraat in Wormer (0 reacties)
3. (6 augustus, 2010) Overval/beroving/ontvoering op de Faunastraat in Wormer (0 reacties)
4. (5 april, 2010) Brand op de Sternstraat in Wormer (0 reacties)
5. (30 maart, 2010) Overval/beroving/ontvoering op de Rouenweg in Wormer (0 reacties)
6. (30 maart, 2010) Wapen op de Rouenweg in Wormer (0 reacties)
7. (22 maart, 2010) Verkeersdelict op de Rigastraat in Wormer (0 reacties)
8. (10 februari, 2010) Inbraak op de Florastraat in Wormer (0 reacties)
9. (7 februari, 2010) Inbraak op de Blankenburg in Wormer (0 reacties)
10. (19 januari, 2010) Brand op de Orchisstraat in Wormer (0 reacties)

janesmith

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 19:47

Veel bewoners van buurten doen niet eens meer aangifte van de vele criminele voorvallen in hun buurt omdat de politie er toch niets mee doet.Ik denk dat nu de PVV in een gedoogpositie komt daar wel het een en ander zal gaan veranderen.

Alet74

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 19:49

Waarom denk je dat? Want behalve dat de PVV dan in een gedoogpositie zou komen, verandert er toch niet iets? (plannen nu: naar 10 politieregio's)

janderegelaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 19:52

Alet74 schreef:
Waarom denk je dat? Want behalve dat de PVV dan in een gedoogpositie zou komen, verandert er toch niet iets? (plannen nu: naar 10 politieregio's)

Maar wel 3000 agenten extra. Die afspraak is gemaakt.

janesmith

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 19:56

Omdat Wilders er bovenop zal zitten en het bij het wekelijks torentjesoverleg iedere keer weer op tafel zal leggen.Rutte en Verhagen zullen echt wel hun oren laten hangen naar hem want anders zal hij dat keer op keer aanhalen in de kamer en inspelen op de onderbuikgevoelens van de kiezer.
Bovendien zal de politie nu landelijk aangestuurd gaan worden en niet meer door burgemeesters die vanwege rare politiek correcte redenen niet willen dat er in bepaalde wijken opgetreden wordt om escalatie te voorkomen.Die tijd is voorbij.

janderegelaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 20:08

janesmith schreef:
Omdat Wilders er bovenop zal zitten en het bij het wekelijks torentjesoverleg iedere keer weer op tafel zal leggen.Rutte en Verhagen zullen echt wel hun oren laten hangen naar hem want anders zal hij dat keer op keer aanhalen in de kamer en inspelen op de onderbuikgevoelens van de kiezer.
Bovendien zal de politie nu landelijk aangestuurd gaan worden en niet meer door burgemeesters die vanwege rare politiek correcte redenen niet willen dat er in bepaalde wijken opgetreden wordt om escalatie te voorkomen.Die tijd is voorbij.

Die 10 regio's zijn ook niet zo raar. Vroeger had je ook de rijkspolitie en nadat die opgegaan waren in de gemeentepolitie werd het ineens een stuk minder.

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 20:12

Nou ben blij dat tegenwoordig merendeels vd week in een dorpje zit waar je nauwelijks niet nederlanders ziet . Heerlijk rustig alof ik op vakantie ben . Ben hier nog geen 1x lastig gevallen op straat. En als ik dan weer in rotterdam kom denk ik jeetje zal er toch echt niet doodgevonden willen worden :P

Ik tem eigelijk nooit en ben toch een pvv stemmer
oja mn postcode is nu 6107 bx
voor degene die op misdaad checken ben wel benieuwt naar de uitslag :D

Alet74

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 20:13

janderegelaa schreef:
Alet74 schreef:

Maar wel 3000 agenten extra. Die afspraak is gemaakt.

Ho ho, dat willen ze. Een woordvoerder van vakbond vertelde dat er al vaker dit soort beloftes waren gedaan, die dus niet nagekomen zijn. Verder vroeg deze man zich af waar ze 3000 man/vrouw vandaan willen halen; zou je dit uit de recherche of kantoorbanen halen, dan schiet het niet echt op. Kortom: ze willen het eerst zien, dan pas geloven.

Alet74

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 20:14

janesmith schreef:

Het nadeel hiervan lijkt mij, dat de lijnen weer langer worden. Zou men dan snel en flexibel kunnen reageren als dat nodig is?

janesmith

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 20:18

@Janderegelaar
Heel goed die 10 regio's.Zo is het veel makkelijker om de boel aan te sturen en het is ook kostenbesparend.Nu kopen al die regio's onafhankelijk van elkaar in dat is pure geldverspilling.De grootste winst is dat ze nu de opdrachten rechtstreeks van de minister zullen krijgen en burgemeesters met hun geheime linkse agenda's geen negatieve invloed meer kunnen hebben op het functioneren van het korps.