Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
_San87_ schreef:Citaat:Ik vind dit een zorgelijke ontwikkeling en vreemde reactie van de VS....
Ik hoop dat de VN eindelijk iets gaat doen, bijvoorbeeld zelf gaan kijken of de human corridors begeleiden.
Ik ben benieuwd of we nog wat gaan merken van het overleg van de Russen in de buurt van Mariupol. Het vliegtuig dat ik eerder meldde is gisteravond weer vertrokken (in de richting van Yekatarinenburg).
Nou ja, ik vind dat als je met zo'n bewering komt, je op zijn minst al enig bewijs aan kunt leveren, anders vind ik het eerlijk gezegd ook lachwekkend en vooral een wanhopige poging de VS en Oekraïne in deskrediet te brengen.
IMANDRA schreef:Die labtheorie van Wuhan wordt anders door experts onwaarschijnlijk geacht, dus 'sinds Wuhan weten we wat dat betekent' klopt niet. Het meest waarschijnlijke is dat COVID gewoon natuurlijk is ontstaan.
enzino schreef:IMANDRA schreef:Die labtheorie van Wuhan wordt anders door experts onwaarschijnlijk geacht, dus 'sinds Wuhan weten we wat dat betekent' klopt niet. Het meest waarschijnlijke is dat COVID gewoon natuurlijk is ontstaan.
De labtheorie gaat over de oorsprong van covid-19, niet wat ze daar in het lab deden en dat is waar ik over sprak.
Sizzle schreef:Poetin had al aangegeven volledige bedrijven te gaan „jatten“. Als een bedrijf stopt met produceren in Rusland wil hij met een nieuwe wet die bedrijven de staat toeeigenen las ik vorige week.
Weet niet of ik het nog terug vind.
enzino schreef:Waarom heeft Amerika anders zulke labs in een land dat totaal geen reputatie heeft voor wetenschappelijk onderzoek of lab werk? Er is toch veel meer kennis in Amerika zelf, plus je kan de patenten makkelijker veilig houden. De antwoorden daarop gaan we mogelijk horen.
Sansevieria schreef:Sizzle schreef:Poetin had al aangegeven volledige bedrijven te gaan „jatten“. Als een bedrijf stopt met produceren in Rusland wil hij met een nieuwe wet die bedrijven de staat toeeigenen las ik vorige week.
Had ik ook gelezen, maar vind het ook niet meer terug.
Bigone: afschuwelijk tot wat mensen in staat zijn
Sansevieria schreef:Sizzle schreef:Poetin had al aangegeven volledige bedrijven te gaan „jatten“. Als een bedrijf stopt met produceren in Rusland wil hij met een nieuwe wet die bedrijven de staat toeeigenen las ik vorige week.
Had ik ook gelezen, maar vind het ook niet meer terug.
Bigone: afschuwelijk tot wat mensen in staat zijn
hagelslag schreef:Sansevieria schreef:Gelezen had ik dit ook.
Dat rusland/poetin 3 maanden lang zelf managers etc gaat inhuren om de zaken te waarnemen voor zolang de "vredesinval" in Oekraïne is.
En als na de 3 maanden het buitenlands bedrijf niet verder gaat met Produkten in Rusland aan Russische bevolking te verkopen.
Dan word het een eigendom van Rusland.
Want de Russische bevolking mag geen nadeel hebben van een buitenlands bedrijf wat door de "vredesinval" zegt momenteel geen zaken in Rusland te willen doen
Maar waar het was, of het ad of de nos
Karl66 schreef:Het is veel waarschijnlijker dat dit een Russische afleidingsoperatie is dan dat dit werkelijkheid is.
Karl66 schreef:Ik geloof gelijk dat de VS zich bezighoudt met biologische en chemische wapens. Ik geloof ook gelijk dat ze dat onderzoek ergens, verscholen buiten de VS doen. Maar wat ik dan weer niet geloof is dat ze daar een instabiel land voor kiezen, waar een burgeroorlog woedt en waar er continu de dreiging was dat een voormalige supermacht kan binnenvallen. Dan zijn er echt wel landen te vinden waar de VS meer invloed heeft, waar ze niet bang hoeven te zijn voor een plotselinge koerswijziging na verkiezingen en waar het veel gemakkelijk stiekem gedaan kan worden.
Het is veel waarschijnlijker dat dit een Russische afleidingsoperatie is dan dat dit werkelijkheid is. En opmerkingen als bijna arrogant of extreem zenuwachtig zijn nou niet bepaald hele feitelijke bewijzen. Dat zijn gewoon insinuaties om zichzelf geloofwaardiger te maken.
Karl66 schreef:Ik geloof gelijk dat de VS zich bezighoudt met biologische en chemische wapens. Ik geloof ook gelijk dat ze dat onderzoek ergens, verscholen buiten de VS doen. Maar wat ik dan weer niet geloof is dat ze daar een instabiel land voor kiezen, waar een burgeroorlog woedt en waar er continu de dreiging was dat een voormalige supermacht kan binnenvallen. Dan zijn er echt wel landen te vinden waar de VS meer invloed heeft, waar ze niet bang hoeven te zijn voor een plotselinge koerswijziging na verkiezingen en waar het veel gemakkelijk stiekem gedaan kan worden.
Het is veel waarschijnlijker dat dit een Russische afleidingsoperatie is dan dat dit werkelijkheid is. En opmerkingen als bijna arrogant of extreem zenuwachtig zijn nou niet bepaald hele feitelijke bewijzen. Dat zijn gewoon insinuaties om zichzelf geloofwaardiger te maken.