Waarom voelen PVV stemmers zich zo aangevallen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Vind je dat Wilders zich schuldig maakt aan racisme?

Ja
247 (42%)
Nee
335 (57%)

Totaal aantal stemmen: 582

Michel123

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 13:42

En wat mij ook erg stoort : de andere politici doen net of de PVV altijd alleen maar over moslims loopt te zeuren : en dat is dus niet zo.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 13:43

jantergouw schreef:
@Electra63

Jane en ik zeggen heel veel dingen hetzelfde. We soufleren elkaar zelfs als we gezellig samen bezig zijn. Leuk toch?

Ach, ik heb liever een eigen mening. Ik word niet graag gesoufleerd.

jantergouw

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-10 13:43

Michel123 schreef:
Teddy321 schreef:
Dat is ook generaliseren, want daar van weet ik er maar 1. En die is hier veel te vinden (na een poosje rust)!!

Wie is dat ?

Over een paar dagen is die ook weer van de partij. Dan leer je haar wel kennen.

jantergouw

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-10 13:45

Michel123 schreef:
En wat mij ook erg stoort : de andere politici doen net of de PVV altijd alleen maar over moslims loopt te zeuren : en dat is dus niet zo.

Het is zelfs andersom. Al die linkse partijen lijken nog maar één ding op de agenda te hebben staan. Wilders en PVV bashen, meer komt er niet uit sinds 9 juni, die voor links zo fatale verkiezingsdag.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 13:45

Michel123 schreef:

Daar gaat het toch alleen over bij de PVV.
AOW-standpunt hebben ze gelijk al ingetrokken en als ik de mening lees van sommige PVV-stemmers, is het immigratie-standpunt ook het allerbelangrijkste om binnen te halen door de PVV, ten koste van alles.
Dat de rest van de (linkse) beloftes van de PVV niet binnengehaald worden, maakt niet uit, als het moslim-standpunt van de PVV maar ingewilligd wordt.

Michel123

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 13:46

Electra63 schreef:
Dat de rest van de (linkse) beloftes van de PVV niet binnengehaald worden, maakt niet uit, als het moslim-standpunt van de PVV maar ingewilligd wordt.

Jij zegt het.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 14:03

Michel123 schreef:
Electra63 schreef:

Jij zegt het.

Nee, dat is duidelijk in deze topics gezegd door PVV-stemmers.
Als je tijd hebt, moet je maar eens het hele topic lezen.

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 14:04

Het zijn er volgens mij maar 1 of 2 die hier misschien zoiets zeggen.
De rest durft hier niet meer te posten volgens mij.

Michel123

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 14:05

Electra63 schreef:
Nee, dat is duidelijk in deze topics gezegd door PVV-stemmers.
Als je tijd hebt, moet je maar eens het hele topic lezen.

Dan ben ik het met die PVV stemmers niet eens.
En het hele topic lezen ........ 166 pagina's ........ nú even niet !

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 14:08

Nicolletje schreef:

Nee, dat zijn bokkers die een one-liner plaatsen zonder het topic door te lezen en dan weer vertrekken uit de topics.

Teddy321

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 14:10

Nicolletje schreef:

Of willen niet meer posten, zou ook zomaar kunnen. De discussie is hier oeverloos. Ben zo blij met ons allesmaggezegdworden-site *\o/*

Michel123

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 14:10

Electra63 schreef:
Nee, dat zijn bokkers die een one-liner plaatsen zonder het topic door te lezen en dan weer vertrekken uit de topics.

Als je op mij doelt : Het topic is iets te lang geworden om helemaal te lezen. En je kunt niet zeggen dat ik na één one-liner alweer weg ben.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 14:14

Michel123 schreef:
Electra63 schreef:

Als je op mij doelt : Het topic is iets te lang geworden om helemaal te lezen. En je kunt niet zeggen dat ik na één one-liner alweer weg ben.

Sorry, ik bedoelde jou niet.
Maar soms worden er berichten geplaatst als: aanpassen aan onze cultuur bijv. En als je dan vraagt in hoeverre iemand zich dan moet aanpassen komt er geen antwoord. En zie je deze bokkers niet meer terug in de discussie.

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 14:20

Teddy321 schreef:
Michel123 schreef:
In vrijwel alles wat Wilders zegt, ben ik het met hem eens.
Als je gewoon een Nederlander bent met een gewone baan en een gewoon huis, dan snap ik niet dat je op iemand anders zou kunnen stemmen dan op Geert.
Vroeger kwam de Partij van de Arbeid op voor de belangen van de arbeiders, de werkende mens dus. Daarmee zijn ze al lang geleden opgehouden. Ze komen nu voornamelijk nog op voor de belangen van degenen die niet werken, zoals WAO'ers, asielzoekers, en andere mensen die langs de zijlijn staan. Ze stoppen die mensen in het hoekje "zielig", en dat zijn ze niet. Ze kunnen vaak best wel wat, maar als je ze steeds geld toestopt, en overal sponsort, waarom zouden ze dan iets doen ?
Ik hoop echt dat Geert een mentaliteitsverandering teweeg kan brengen, zodat we met z'n allen de schouders eronder gaan zetten en Nederland er weer bovenop kunnen helpen.
Maar ik vrees dat de Linkse Kerk alles in het werk zal gaan stellen om de "Sinterklaas-mentaliteit" in stand te houden. Zelfs nu het geld daarvoor op is.

Dan heeft die "gewone Nederlander even niet het partijprogramma van de PVV gelezen, heeft ie dat wel dan heeft ie geen PVV gestemd.

Je moet wel lezen. Gewoon een Nederlander of "een gewone Nederlander " is een wezenlijk verschil.

Teddy321

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 14:20

Oh ja?? Leg uit...
Want volgens mij is gewoon een Nederlander met een gewone baan en een gewoon huis over het algemeen een gewone Nederlander!!

Michel123

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 14:23

Electra63 schreef:
Maar soms worden er berichten geplaatst als: aanpassen aan onze cultuur bijv. En als je dan vraagt in hoeverre iemand zich dan moet aanpassen komt er geen antwoord. En zie je deze bokkers niet meer terug in de discussie.

Dankjewel.
We zijn het dus niet met elkaar eens, maar we respecteren elkaars mening.
Mag ik dat zo zeggen ?

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 14:25

Electra63 schreef:

Ik heb die mening wel gegeven maar ook die is niet echt vriendelijk ontvangen verder.
Geeft niet, maar op een gegeven moment heb ik ook niet echt zin meer om wat te zeggen als wat ik ook zeg toch niet goed is.
Dan is het inderdaad een oeverloze discussie. Van beide kanten.

janderegelaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 14:28

Michel123 schreef:
Electra63 schreef:

Dankjewel.
Mag ik dat zo zeggen ?

Helaas wordt je mening niet gerespecteerd. Zelfs niet als je hem heel duidelijk onderbouwd.

Michel123

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 14:29

janderegelaa schreef:
Helaas wordt je mening niet gerespecteerd. Zelfs niet als je hem heel duidelijk onderbouwd.

Is dat jouw mening, of is dat de gang van zaken op dit topic ?

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 14:29

Michel123 schreef:
Electra63 schreef:

Dankjewel.
Mag ik dat zo zeggen ?

Ja, en ik vind dat ook leuk. Discussiëren met iemand die een andere mening heeft (anders is het geen discussie ;) ).
Maar wel een beetje normaal, zonder elkaar moedwillig te beledigen.

Teddy321

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 14:30

Volgens mij ging deze discussie tussen Michel en Electra! En ik kan zien dat zij elkaar wel respecteren. Dus stop ff met stoken!
Laatst bijgewerkt door Teddy321 op 17-09-10 14:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 14:31

Jantergouw,
Dat is jouw mening en jij bent inderdaad één van de bokkers die alleen maar probeert te beledigen en de boel op te ruien.

janderegelaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 14:31

Michel123 schreef:
janderegelaa schreef:

Is dat jouw mening, of is dat de gang van zaken op dit topic ?

Als je ooit een avondje de tijd heb t moet je het maar eens rustig doorlezen. Dan zul je leren dat het de gang van zaken op dit topic is en daardoor ook mijn mening. Pas op met wat je zegt want de Tem knop is dichtbij en een aantal personen hier maken er een sport van om een ban voor je te versieren.

Edit: Overigens is de gang van zaken hier een mooie afspiegeling van hoe het in de maatschappij gaat. Ook daar worden Wilders aanhangers voortdurend overschreeuwt met niet kloppende feiten en is de demonisatie aardig op weg. Mooi voorbeeld daarvan is dat de linkse partijen onder leiding van Verbeet ( PvDA ) die iedere dag alle ministers en staatssecretarissen wil oproepen om ze vragen te stellen die ze vantevoren niet in mogen zien.

Neem dan ook de nota van de PvDA even mee over de oppositiestrategie die uitgelekt is. Die geeft aan dat het beleid enkel zal zijn om het rechtse kabinet te laten vallen en:
Citaat:
'in situaties waarin zich een serieuze kans voordoet (de stabiliteit van) de coalitie te ondermijnen, kan die opportuniteit voorrang krijgen boven consistent, geloofwaardig optreden'. (Volkskrant )
Laatst bijgewerkt door janderegelaa op 17-09-10 14:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 14:39

Sorry ik haalde Jantergouw en Janderegelaar door elkaar.

Met jou (Janderegelaar) valt ook niet normaal te discussiëren.
Ik herinner mij nog de berichten over mijn woonwijk.

En wat betreft de Tem-knop. Ik heb toch zelf gelezen dat bepaalde bokkers hier, op alles temmen. En dat waren toch echt PVV-stemmers.
Ik heb 1 x getemd, niet voor mezelf, maar op een persoonlijke aanval op iemand in dit topic, die helemaal niet deelnam aan de discussie op dat moment.
Heb ik trouwens nooit wat van gehoord.
Dus ik heb nog nooit iemand een ban aangesmeerd.

Michel123

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 14:42

Electra63 schreef:
Ja, en ik vind dat ook leuk. Discussiëren met iemand die een andere mening heeft (anders is het geen discussie ;) ).
Maar wel een beetje normaal, zonder elkaar moedwillig te beledigen.

Volgens mij heb ik tot nu toe niemand beledigd, en verder ben ik het met bovenstaande eens.