Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Michel123 schreef:En wat mij ook erg stoort : de andere politici doen net of de PVV altijd alleen maar over moslims loopt te zeuren : en dat is dus niet zo.
Michel123 schreef:En wat mij ook erg stoort : de andere politici doen net of de PVV altijd alleen maar over moslims loopt te zeuren : en dat is dus niet zo.
Michel123 schreef:Electra63 schreef:Dat de rest van de (linkse) beloftes van de PVV niet binnengehaald worden, maakt niet uit, als het moslim-standpunt van de PVV maar ingewilligd wordt.
Jij zegt het.
Michel123 schreef:Electra63 schreef:Nee, dat zijn bokkers die een one-liner plaatsen zonder het topic door te lezen en dan weer vertrekken uit de topics.
Als je op mij doelt : Het topic is iets te lang geworden om helemaal te lezen. En je kunt niet zeggen dat ik na één one-liner alweer weg ben.
Teddy321 schreef:Michel123 schreef:In vrijwel alles wat Wilders zegt, ben ik het met hem eens.
Als je gewoon een Nederlander bent met een gewone baan en een gewoon huis, dan snap ik niet dat je op iemand anders zou kunnen stemmen dan op Geert.
Vroeger kwam de Partij van de Arbeid op voor de belangen van de arbeiders, de werkende mens dus. Daarmee zijn ze al lang geleden opgehouden. Ze komen nu voornamelijk nog op voor de belangen van degenen die niet werken, zoals WAO'ers, asielzoekers, en andere mensen die langs de zijlijn staan. Ze stoppen die mensen in het hoekje "zielig", en dat zijn ze niet. Ze kunnen vaak best wel wat, maar als je ze steeds geld toestopt, en overal sponsort, waarom zouden ze dan iets doen ?
Ik hoop echt dat Geert een mentaliteitsverandering teweeg kan brengen, zodat we met z'n allen de schouders eronder gaan zetten en Nederland er weer bovenop kunnen helpen.
Maar ik vrees dat de Linkse Kerk alles in het werk zal gaan stellen om de "Sinterklaas-mentaliteit" in stand te houden. Zelfs nu het geld daarvoor op is.
Dan heeft die "gewone Nederlander even niet het partijprogramma van de PVV gelezen, heeft ie dat wel dan heeft ie geen PVV gestemd.
Electra63 schreef:Sorry, ik bedoelde jou niet.
Maar soms worden er berichten geplaatst als: aanpassen aan onze cultuur bijv. En als je dan vraagt in hoeverre iemand zich dan moet aanpassen komt er geen antwoord. En zie je deze bokkers niet meer terug in de discussie.
Electra63 schreef:Maar soms worden er berichten geplaatst als: aanpassen aan onze cultuur bijv. En als je dan vraagt in hoeverre iemand zich dan moet aanpassen komt er geen antwoord. En zie je deze bokkers niet meer terug in de discussie.
Michel123 schreef:Electra63 schreef:Sorry, ik bedoelde jou niet.
Maar soms worden er berichten geplaatst als: aanpassen aan onze cultuur bijv. En als je dan vraagt in hoeverre iemand zich dan moet aanpassen komt er geen antwoord. En zie je deze bokkers niet meer terug in de discussie.
Dankjewel.
We zijn het dus niet met elkaar eens, maar we respecteren elkaars mening.
Mag ik dat zo zeggen ?
Michel123 schreef:Electra63 schreef:Sorry, ik bedoelde jou niet.
Dankjewel.
We zijn het dus niet met elkaar eens, maar we respecteren elkaars mening.
Mag ik dat zo zeggen ?
Michel123 schreef:janderegelaa schreef:Helaas wordt je mening niet gerespecteerd. Zelfs niet als je hem heel duidelijk onderbouwd.
Is dat jouw mening, of is dat de gang van zaken op dit topic ?
Citaat:'in situaties waarin zich een serieuze kans voordoet (de stabiliteit van) de coalitie te ondermijnen, kan die opportuniteit voorrang krijgen boven consistent, geloofwaardig optreden'. (Volkskrant )