KiWiKo schreef:want Cohen heeft er zoveel aan gedaan?
Ja en het is jammer dat hij dat niet duidelijker hard gemaakt heeft in de verkiezingen. De Amsterdammers waren niet blij met zijn vertrek en die zijn doorgaans niet op hun mondje gevallen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sarabande schreef:KiWiKo schreef:want Cohen heeft er zoveel aan gedaan?
Ja en het is jammer dat hij dat niet duidelijker hard gemaakt heeft in de verkiezingen. De Amsterdammers waren niet blij met zijn vertrek en die zijn doorgaans niet op hun mondje gevallen.
KiWiKo schreef:Maar Saar, wat moet hij hard maken dan als PvdA er![]()
allochtonen zijn vervelend?????? kan hij toch nooit zeggen.........
KiWiKo schreef:Ik denk Randalin......... dat zo een uitspraak door de achterban ook absoluut niet gewaardeerd zou worden
sarabande schreef:KiWiKo schreef:Maar Saar, wat moet hij hard maken dan als PvdA er![]()
allochtonen zijn vervelend?????? kan hij toch nooit zeggen.........
Nee de gevolgen van zijn veiligheids beleid. De cijfers daarover zijn zeker niet negatief. En de vraag was niet wat hij als PVDA er moet waarmaken maar als Burgemeester van Amsterdam.
Ik denk dat de Amsterdammers in dit topic dit al diverse malen hebben aangegeven.
randalinpony schreef:KiWiKo schreef:Ik denk Randalin......... dat zo een uitspraak door de achterban ook absoluut niet gewaardeerd zou worden
Volgens mij weet die achterban prima dat er wat aan de hand is en dat er wat moet gebeuren.
De achterban wil namelijk ook graag gewoon naar huis kunnen fietsen na het werk en niet eerst nog met de tram naar het politiebureau om aangifte te doen van een gejatte fiets.
KiWiKo schreef:Jane............ ik weet dat amsterdammers absoluut niet blij zijn met het vertrek van Cohen........... dat heb ik meerdere malen mogen lezen.
Cohen was een van de betere burgermeesters van Amsterdam....... absoluut! En hij heeft ook een hoop aangepakt.
KiWiKo schreef:sarabande schreef:Ja dat is erg, maar dat gaat dus aangepakt worden daar hebben ze Wilders niet voor nodig.
want Cohen heeft er zoveel aan gedaan?
janesmith schreef:Bron: Ko van Dijk vertelt
Hermelientje schreef:KiWiKo schreef:
want Cohen heeft er zoveel aan gedaan?
Ik begrijp dit niet zo goed. Zelfs als een burgemeester zijn uiterste best doet dan nog zul je nooit 0% misdaad hebben.
Ik ondervind zelf regelmatig de dreiging van gefrustreerde autobestuurders die niet voorzichtig omgaan met mijn welzijn. Ik wil ook graag dat dat verandert maar ik denk niet dat het helpt als ik daar één persoon op ga aankijken, bijv. Camiel Eurlings.
sarabande schreef:janesmith schreef:Bron: Ko van Dijk vertelt
Ach je moet wat als bijna 100 jarige en uit de belangstelling. Ko van Dijk is altijd sublieme acteur, maar ook een uiterst ijdele en arrogante man geweest, nu kan hij alleen nog maar, net zoals de mannetjes in de loge van de muppetshow, wat sputteren in de coulissen.
Waar haal je trouwens de tijd vandaan om al dit soort dingen te vinden, krijgen die paarden op die stal waar jij werkt nog wel te eten![]()
![]()
sarabande schreef:janesmith schreef:Bron: Ko van Dijk vertelt
Ach je moet wat als bijna 100 jarige en uit de belangstelling. Ko van Dijk is altijd sublieme acteur, maar ook een uiterst ijdele en arrogante man geweest, nu kan hij alleen nog maar, net zoals de mannetjes in de loge van de muppetshow, wat sputteren in de coulissen.
Waar haal je trouwens de tijd vandaan om al dit soort dingen te vinden, krijgen die paarden op die stal waar jij werkt nog wel te eten![]()
![]()
janesmith schreef:De Amsterdamse Koninginnedag is ver over haar hoogtepunt heen. Het begon met het afschaffen van de koninginnenacht,
> Hoho dit is Patijn geweest, die dit heeft ingezet. Cohen heeft het (schoorvoetend) teruggehaald http://www.indischebuurt.nl/index.php/w ... -leven-in/
Onder zijn beleid is de horeca in Amsterdam door tal van regels zo goed als dood.
> Ja dit is zeker waar.
Cohen draait gewoon de toeristenindustrie de nek om.
> Ja absoluut, ze krijgen er namelijk niets voor terug momenteel. Alleen maar dichte musea, bouwputten, lege restaurants, wielklemmen en een anti-autobeleid.
Nicolletje schreef:janesmith schreef:De Amsterdamse Koninginnedag is ver over haar hoogtepunt heen. Het begon met het afschaffen van de koninginnenacht,
> Hoho dit is Patijn geweest, die dit heeft ingezet. Cohen heeft het (schoorvoetend) teruggehaald http://www.indischebuurt.nl/index.php/w ... -leven-in/
Onder zijn beleid is de horeca in Amsterdam door tal van regels zo goed als dood.
> Ja dit is zeker waar.
Cohen draait gewoon de toeristenindustrie de nek om.
> Ja absoluut, ze krijgen er namelijk niets voor terug momenteel. Alleen maar dichte musea, bouwputten, lege restaurants, wielklemmen en een anti-autobeleid.
vibabu schreef:Het hele gebeuren rond het vormen van een coalitie vind ik nu toch wel een beetje eng worden. PvdA gooit eigenlijk elke keer roet in het eten. Ik ben zelfs bang dat er niet eens een coalitie gaat komen met VVD. En dan komt PvdA aan de macht.... volgens mij gaat Cohen het op die manier spelen.
Hoe bedoel je we luisteren helemaal niet naar wat het volk wilt.