Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Loretta schreef:BigOne schreef:Nu ze ineens de grootste oppositiepartij ipv de pvvzijn hebben ze inderdaad iets in de melk te brokkelen. Gelukkig maar want ze zijn fel tegen uitkleden van de zorg .
Aan de andere kant zijn er nu wel 7 meer zetels op rechts om zaken mee te doen.
fransje23 schreef:Loretta schreef:
Aan de andere kant zijn er nu wel 7 meer zetels op rechts om zaken mee te doen.
Als het mogelijk is om daar zaken mee te doen..
Het partijprogramma van de PVV is nog steeds hun leidraad.
BigOne schreef:Die 7 kunnen van alles willen maar zolang ze geen enkele afvaardiging in de 1 ste kamer hebben kunnen ze heel weinig .
BigOne schreef:Die 7 kunnen van alles willen maar zolang ze geen enkele afvaardiging in de 1 ste kamer hebben kunnen ze heel weinig .
juval schreef:BigOne schreef:Die 7 kunnen van alles willen maar zolang ze geen enkele afvaardiging in de 1 ste kamer hebben kunnen ze heel weinig .
het mooiste zou zijn als ze zich aansluiten bij een andere partij om de versnippering te voorkomen.
Ik zag in de biografieën dat er ook een paardenvrouw bij zit : https://www.parlement.com/biografie/t-tamara-ten-hove
Electra63 schreef:Ik zie nu niets in haar CV waarvan ik denk: goede politicus !
Geen studie politicologie of bestuurskunde, maar ook geen politieke ervaring in de gemeenteraad of Provinciale Staten.
Ik snap sowieso niet hoe je als verpleegkundige naar een rechtse partij kan gaan.
juval schreef:ja, als het lukt ga ik ook wel even kijken.
wat er net al op de radio was. Eigen risico gaat naar 460,-. Hypotheekrenteaftrek blijft zoals het is, en 20 miljard naar stikstof.
Loretta schreef:De bezuinigingen op zorg en sociale zekerheid klinkt zorgelijk. en met zoveel rechtse partijen vrees ik dat ze dat er makkelijk door gaan krijgen.