Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
BigOne schreef:Gnome schreef:Weer importheffingen. Gadverdamme.
Wacht eerst maar het antwoord af, mister maffia denkt alles naar z’n hand te kunnen zetten maar iets zegt me dat hij z’n hand gaat overspelen.
ik denk echt zo af en toe welke slechte script schrijver is bezig met een wereldwijde soapserie? Maar ik vrees ook een beetje voor de ontwikkelingen daar, dat er gewoon geen verkiezingen meer komen voorlopig tot iemand met wapens/middelen/macht het zat is.
Het best bewapende land ter wereld met een gestoorde machtsbeluste groep dreinende kleuters met een gedragsprobleem
karuna schreef:Fijne chantage, ik mag van jullie geen land kopen. Dan kost het jullie geld.ik denk echt zo af en toe welke slechte script schrijver is bezig met een wereldwijde soapserie? Maar ik vrees ook een beetje voor de ontwikkelingen daar, dat er gewoon geen verkiezingen meer komen voorlopig tot iemand met wapens/middelen/macht het zat is.
Het best bewapende land ter wereld met een gestoorde machtsbeluste groep dreinende kleuters met een gedragsprobleem
![]()
het verbaasd me ook dat dergelijke dingen zoals nu de heffingen gewoon doorgezet kunnen worden. Moet daar niet ergens nog iemand toestemming voor geven?
nikkel schreef:Karuna, dat van de fijne chantage gaat gewoon gebeuren. Met dit soort vrienden, hoef je geen vijand meer te hebben. Europa wordt gewoon aan Rusland cadeau gedaan, wat ik al eerder schreef: Als Europa niet op eigen benen komt te staan is het straks een speelballetje.
BigOne schreef:Kost ons in die zin geld dat we als eu minder verkopen maar de Amerikaanse consument betaald de prijs!!
We hebben een uiterst middel om de usa op de knieën te krijgen en dat zijn de waardepapieren, wanneer eu besluit die ineens te verkopen dan moet usa miljarden ophoesten, gruwelijk veel. Maar gevolg is dat de economie daar in elkaar stort en dus beurzen enz daar maar ook hier!
Maar moet wel zeggen dan mijn partner z’n aandelen vorige week allemaal heeft verkocht ( was niet zoveel maar toch) hij had er geen vertrouwen meer in en stond nu nog op paar 1000 euro winst .
Cowboy55 schreef:nikkel schreef:Karuna, dat van de fijne chantage gaat gewoon gebeuren. Met dit soort vrienden, hoef je geen vijand meer te hebben. Europa wordt gewoon aan Rusland cadeau gedaan, wat ik al eerder schreef: Als Europa niet op eigen benen komt te staan is het straks een speelballetje.
Rusland is al meer dan 3 jaar bezig om Oekraïne over te nemen. Een land zonder kernwapens. Waarom denk je dat ze wel Europa (met 2 kernmachten) zouden kunnen overnemen?
Marigold schreef:Ik denk wel eens dat Rusland misschien wel door zou kunnen pakken en al lang Oekraïne had kunnen overheersen, maar dat ze al die jaren nu aan het treiteren zijn vooral om het westen te verzwakken, want er gaat zoveel geld naar toe, en het schiet niks op allemaal. Dus dat het echt een langetermijn zet is van een schaakspel op wereldniveau.
Bedoel, als het maar niet lukt om te winnen daar, dan hadden wij toch inmiddels al wel eens de russen terug kunnen duwen hun hok weer in? Maar dat gebeurt niet.
nikkel schreef:Zonder effectieve eigen wapens, gaat dat ook niet gebeuren. Ontwikkeling van eigen effectieve wapens (dus geen amerikaanse) kost heel heel veel tijd en geld (dat er niet is). Van Weel kan zeggen wat hij wil, maar daar heeft T lak aan, hooguit gaat dit T irriteren.