Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Marigold schreef:En dat iemand waarover dergelijke alarmerende geruchten bekend zijn (minimaal uitgaan van geruchten zou toch al genoeg moeten zijn voor twijfel aan die man) dan president wordt. In plaats van zo iemand eerst on hold te zetten tot het onderzoek is afgerond.
Maartje1990 schreef:Ik lees de volgende euhm visie op een aantal nieuwskanalen. Reacties vab amerikanen. Ze beweren dat trump dit enkel doet zodat andere nato landen militairen gaan sturen ter verdediging. Niet om daadwerkelijk het land te veroveren. Maar door dat te roepen dat andere nato landen zich gaan inzetten. En dat hij het gewoon super slim speelt (zegt men in die reacties).
Maartje1990 schreef:Ik lees de volgende euhm visie op een aantal nieuwskanalen. Reacties vab amerikanen. Ze beweren dat trump dit enkel doet zodat andere nato landen militairen gaan sturen ter verdediging. Niet om daadwerkelijk het land te veroveren. Maar door dat te roepen dat andere nato landen zich gaan inzetten. En dat hij het gewoon super slim speelt (zegt men in die reacties).
DubbelFun schreef:Wijze woorden jammer dat het niet aan komt bij degenen waar het toe doet.
Telpeva schreef:Ik heb beeld, thanks![]()
Hadden jullie al meegekregen dat hij de Nobelprijs heeft gekregen...
https://www.rtl.nl/nieuws/buitenland/ar ... witte-huis
F_T schreef:Benzz schreef:Serieuze oliebol nu dus, meeting net afgelopen en Trump blijft hangen dat Groenland van hem is.
Hoe 1 demente psychopaat die alle internationale regels en afspraken van jáááren aan zijn laars lapt de wereld op zijn kop zet.
1 iemand zou nooit zó veel macht mogen hebben.
En al helemaal niet déze
en andere autoritaire landen.