Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ruitje schreef:Ik snap niet dat er hier positief naar de VVD en CDA gekeken word. Bontebal doet het als persoon vind ik niet verkeerd en Yezilgoz ook niet.
Maar zij zijn de partijen die veroorzaakt hebben waar we nu in zitten.
Lekker makkelijk als stemmer om BBB en NSC te verlaten omdat ze niet binnen 8(!) maanden het gewenste resultaat behalen denk ik dan
Ik vind dat zoiets bizar, hoe 2 partijen die nog geen 8 maanden regeren worden afgerekend, terwijl 2 partijen die ja-ren lang meegewerkt hebben aan de puinhoop nu stijgen in de peilingen.
Dat de PVV zakt vanwege Faber snap ik wel, die functioneert gewoon niet.
I.m.o. hebben de VVD, NSC en BBB geen functionerende bewindslieden te vergelijken met Faber.
IMANDRA schreef:ruitje schreef:
Nou ja... denk dat niemand er vanuit gaat dat ze alles binnen 8 maanden helemaal oplossen. Maar de dingen die we zien gebeuren, de acties die er zijn, de bijzondere beslissingen die worden genomen tov de beloftes die zijn gedaan... ik snap wel dat BBB en NSC worden afgerekend hoor. Dat de VVD niet zo'n last ervan heeft snap ik ook wel, die doen feitelijk gewoon wat ze altijd al deden.
ruitje schreef:IMANDRA schreef:
Nou ja... denk dat niemand er vanuit gaat dat ze alles binnen 8 maanden helemaal oplossen. Maar de dingen die we zien gebeuren, de acties die er zijn, de bijzondere beslissingen die worden genomen tov de beloftes die zijn gedaan... ik snap wel dat BBB en NSC worden afgerekend hoor. Dat de VVD niet zo'n last ervan heeft snap ik ook wel, die doen feitelijk gewoon wat ze altijd al deden.
Ja, precies jouw laatste zin: dat vind ik dus raar hahaha
julius_juut schreef:Er gaat ongetwijfeld een hoop verdwijnen, 150 miljoen was het dat bezuinigd moest worden toch?
Sinterklaasjournaal zal wel blijven bestaan, dat is populair, maar dat er dingen gaan verdwijnen is wel zeker.
Snap ook niet dat dat minimum aantal leden geschrapt wordt. Dat is toch juist een mooie maatstaf naar of er behoefte is naar een bepaald type programma/omroep?
Citaat:Europa heeft van januari tot november 2024 voor 110.864 ton ei-equivalenten geïmporteerd. Oekraïne had hierin een aandeel van maar liefst 61,4 procent (68.037 ton). Dat is een stijging van 34,5 procent ten opzichte van dezelfde periode vorig jaar en ruim een vervijfvoudiging ten opzichte van vijf jaar geleden. Vanuit Oekraïne wordt er voornamelijk geëxporteerd naar Italië (21,2 procent), Nederland (14,2 procent) en Letland (13,72 procent).
karuna schreef:Nou er is wat meer bekend over de publieke omroep bezuinigingen ntr moet weg. De omroep die Educatie en kunst en cultuur maakt en uitzend en kinderprogrammas. Maar ongehoord Nederland mag wel blijven bestaan. Schiet mij maar lek
https://www.ad.nl/politiek/minister-epp ... ~a2075da8/