Drama in [***]: 15 gewond, 8 doden.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Pikeur

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 18:06

juline schreef:
het is dat ik me afvroeg daat ik van nature iemand ben die meer let om mijn omgeving dan op het geen waar ik voor ben gekomen. ik verwijt niemand dat voor op staand, maar wat ik me dus afvroeg is hoe het kon dat niemand hem op die jagtlaan heeft zien rijden. maar nu heb ik dus begrepen dat hij aan het begin van die laan al 2 mensen om ver heeft gereden.

Op deze foto is erg duidelijk te zien hoe ontzettend snel het allemaal gaat, ik zou niet weten hoe het voorkomen had moeten worden en dat kan ook niet meer
De man op de voorgrond heeft nog nieteens door dat er iets gebeurt terwijl die auto hem al voorbij is

En dan niet te vergeten dat het sowiso al een herrie op de achtergrond is, zingende mensen, rijdende bussen, die optocht, de koningin kwam net langs dat kost ook aandacht

Moderatoropmerking:
Link naar schokkende foto verwijderd
Laatst bijgewerkt door Annetje op 01-05-09 18:16, in het totaal 2 keer bewerkt

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 18:07

Heino schreef:
Gecondoleerd Azarro! *aai*

Ik moet even kwijt dat ik me enorm erger aan mensen die hier vragen stellen die je gewoon op het nieuws kan terug vinden.

heel toevallig ben ik al de hele tijd opzoek naar deze antwoorden al vanaf gisteren maar ik kon er niks meer over terug vinden. En waarom moet je daar aan ergeren? Sorry wil alleen maar goed geinformeerd zijn zodat ik teminste zinnig mee kan praten.

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 18:10

Azarro, gecondoleert bij deze en sterkte.

SuzieQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 18:10

Iris82 schreef:
Chiqa schreef:
Meen je dat nu? Dat vind ik eigenlijk het minst erge, de onschuldige burgers raakt mij veel meer!
Ongelovelijk!

Bedankt voor jullie antwoord op mijn vraag ik dacht namelijk ergens gehoord te hebben dat de dader zijn kinderen niet meer mocht zien in de naam van de koningin, en als dat echt zo is is het maar goed ook dat hij zijn kinderen nooit meer kan zien.

Chiqa, ik bedoel niet de dader, maar een van de slachtoffers hoor.
Zal niet bespreken hier hoe of wat, maar je mag wel pb-en als je daar behoefte aan hebt.

Dat met in de naam van de koningin is inderdaad verkeerd. Dat was een vergelijking van Geen Stijl van de dader met een andere man (die zijn kinderen niet meer mocht zien)

Bedoel je die man die helemaal vooraan lag?

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 18:11

wemkelover schreef:
Heino schreef:
Gecondoleerd Azarro! *aai*

Ik moet even kwijt dat ik me enorm erger aan mensen die hier vragen stellen die je gewoon op het nieuws kan terug vinden.

heel toevallig ben ik al de hele tijd opzoek naar deze antwoorden al vanaf gisteren maar ik kon er niks meer over terug vinden. En waarom moet je daar aan ergeren? Sorry wil alleen maar goed geinformeerd zijn zodat ik teminste zinnig mee kan praten.

Dit kan je toch gewoon op het nieuws terug vinden? Directere bron is er niet :)
Het wordt hier allemaal zo onduidelijk als er steeds dat soort vragen doorheen komen vind ik.

Jolliegirl

Re: Drama in Apeldoorn: 15 gewond, 7 doden.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 18:13

iederene heetf het recht om te vragen... alle kranten hebben hun eigen verhaal... is genoeg te vinden...
maar vragen moet kunnen toch :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 18:13

Pikeur schreef:
Op deze foto is erg duidelijk te zien hoe ontzettend snel het allemaal gaat, ik zou niet weten hoe het voorkomen had moeten worden en dat kan ook niet meer
De man op de voorgrond heeft nog nieteens door dat er iets gebeurt terwijl die auto hem al voorbij is

(pas op foto is schokkend)

Mss even het topic lezen, zulke foto's worden steeds weggehaald dus niet echt handig als ze keer op keer geplaatst worden?

WinSel

Re: Drama in Apeldoorn: 15 gewond, 7 doden.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 18:16

Vreselijk nu al 7 doden, ik vind het echt heel erg.
En tja de dader ook overleden.... Ik had graag willen horen waarom hij dit heeft gedaan,
Als je levensmoe bent, rij dan tegen een boom aan ofzo, maar betrek er geen andere onschuldige mensen bij

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 18:16

Ik lees het volgende op nu.nl: "Het Nederlands Forensisch Instituut (NFI) verricht vrijdag sectie op het lichaam van Karst T. uit Huissen. Dat gebeurt omdat de dader van de mislukte aanslag op het koningshuis aan een onnatuurlijke doodsoorzaak is overleden, verduidelijkt een woordvoerder van het Openbaar Ministerie (OM)."

Dus hij heeft er imo voor gezorgt dat hij niet in leven blijft... Of lees ik dat verkeerd...?

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 18:17

pubelia schreef:
Ik lees het volgende op nu.nl: "Het Nederlands Forensisch Instituut (NFI) verricht vrijdag sectie op het lichaam van Karst T. uit Huissen. Dat gebeurt omdat de dader van de mislukte aanslag op het koningshuis aan een onnatuurlijke doodsoorzaak is overleden, verduidelijkt een woordvoerder van het Openbaar Ministerie (OM)."

Dus hij heeft er imo voor gezorgt dat hij niet in leven blijft... Of lees ik dat verkeerd...?

Hij is tegen die pilaar aangereden, dus geen natuurlijke dood gestorven.

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 18:17

Wat dat "in naam van de Koningin betreft":
Op elk dwangbevel staat "In naam der Koningin", dat staat hier helemaal buiten... Tenzij hij dat verkeerd heeft opgevat.

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 18:18

pubelia schreef:

Volgens mij houdt dat eerder in dat het geen hartaanval o.i.d. was, een ongeluk is namelijk ook onnatuurlijk.

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 18:19

Jolliegirl schreef:
het eerste gerucht wat er ging ivm die uit de auto springende persoon... was dat het om een kaping ging...

maar wat ervan waar is... dat is nog niet op het nieuws geweest.

Op het nieuws (hart van nl denk ik?) gisterenavond zeiden ze dat het een misverstand was. Waarschijnlijk was het het eerste slachtoffer dat geraakt werd aan de bijrijderskant en daardoor leek het alsof deze uit de auto sprong.

Jolliegirl

LizMD schreef:
pubelia schreef:

ik begin mij dit nu af te vragen...

Mars

Jeetje ik hoorde net dat er iemand van de Marechaussee is overleden en dacht meteen aan Azarro... het is dus jouw collega, wat moet dat vreselijk zijn.
Gecondoleert en heel veel sterkte :(:)

kazary

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 18:20

@chiqa
Het is toch raar dat ze weg worden gehaald. Beetje roomser dan de paus idee krijg ik dan.
Overal staan foto's, echt overal.
Bij mij straks ook voor een link naar het verhaal van de fotograaf met ladder.
Dan staat er ook nog bij, link verwijderd van schokkende foto, maar nergens staat dan meer het verhaal over de man van de ladder. En met zulk suggestief bijschrift lijkt het net alsof ik alleen maar een link heb geplaatst van een foto, terwijl het gaat om het verhaal, de tekst.
Dat er een foto bijstaat kan ik toch niet helpen? Het gaat toch om het verhaal.
Ik word het hele topic al wat simpel over het kinderachtige gemodereer en de groene teksten die nergens over gaan.
Ik weet dat het niet ontopic is, maar moest het even kwijt.

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 18:22

Tja, tot nu toe moeten we afgaan op het weinige wat bekend is (en nog niet eens officieel bevestigd bij mn weten) over het motief van de man. Hij schijnt gezegd te hebben dat hij het met opzet gedaan heeft. Het kán dus altijd nog een ongeluk zijn, al wordt dat wel onwaarschijnlijker.

@Kazary: ik ben het met je eens. Foto's van dode paarden mogen wel, mits je er een waarschuwing bij zet, maar dit soort foto's dan weet niet? Zolang er voor gewaarschuwd wordt dat ze schokkend kunnen zijn vind ik dat ze gewoon kunnen blijven staan.

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 18:22

Mas schreef:
Jeetje ik hoorde net dat er iemand van de Marechaussee is overleden en dacht meteen aan Azarro... het is dus jouw collega, wat moet dat vreselijk zijn.
Gecondoleert en heel veel sterkte :(:)

Idd, van mijn kant, ook heel veel sterkte gewenst, en heel veel steun
Gecondoleert Azarro

Deri

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 18:24

Een zevende slachtoffer van het Apeldoorn-drama, dat zich gisteren tijdens Koninginnedag heeft afgespeeld, is overleden. Het betreft de 55-jarige R. N uit Apeldoorn. R was een burgermedewerker van de Koninklijke Marechaussee. Dat heeft de bevelhebber van de Koninklijke Marechaussee, Dick van Putten, vandaag bekendgemaakt.

bron:http://frontpage.fok.nl/nieuws/110202/-Zevende-dode-Apeldoorn-drama.html

edit: naam weg gehaald..
ik wens iedereen sterkte toe.
te hopen dat de dader flink geleden heeft voor zn dood :(
Laatst bijgewerkt door Deri op 01-05-09 18:33, in het totaal 1 keer bewerkt

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 18:25

wil je a.u.b je bericht editten met de naam? er zit hier een bekende, en dit was al bekend.
edit: zie al dat je sneller was +:)+

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 18:28

Jolliegirl schreef:
LizMD schreef:

ik begin mij dit nu af te vragen...

een natuurlijke dood is een hartstilstand oid, maar door de klap heeft hij zulke schade opgelopen dus nu gaan ze kijken of die klap op zn hoofd de doodsoorzaak was of misschien wel dit of dat :j

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 18:29

middag,

ja helaas moet ik mededelen dat onze geliefde collega is overleden. Hij is vanochtend nog geopereerd maar die operatie is niet geslaagd.
Vanmiddag om half 4 kreeg ik een telefoontje dat hij net was overleden.

Ik ben zo kwaad en verdrietig

besef het gewoon niet

Mijkee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 18:30

echt vreselijk wat er is gebeurt...
als ik de foto's zie kan ik het gewoon niet bevatten en het lijkt net een aflevering uit ER of Grey's Anatomy :n

kazary

Azzaro schreef:
middag,

ja helaas moet ik mededelen dat onze geliefde collega is overleden. Hij is vanochtend nog geopereerd maar die operatie is niet geslaagd.
Vanmiddag om half 4 kreeg ik een telefoontje dat hij net was overleden.

Ik ben zo kwaad en verdrietig

besef het gewoon niet

Sterkte!
Voor jou en je collega's

Anoniem

xDramaQueen schreef:
wil je a.u.b je bericht editten met de naam? er zit hier een bekende, en dit was al bekend.

Ook de naam van de dader mag niet genoemd worden!

kazary schreef:
chiqa
Het is toch raar dat ze weg worden gehaald. Beetje roomser dan de paus idee krijg ik dan.
Overal staan foto's, echt overal.

Ben ik helemaal met je eens ik heb ook geen idee waarom dit niet mag hier, ik begreep iets van privacy?