anjali schreef:@FiveSports, je hoeft op mijn vraag niet te antwoorden want dat hoeft niet op Bokt waar niet "op de man" gespeeld mag worden, maar ik vermoed dat jij zelf een praktizerende Moslim bent? Van een strenge richting? Dan is het begrijpelijk om alles vanuit die kant te zien. Hierboven ook nog een "anti-Paaps" stukje van @Huppelz: het wordt er allemaal niet beter op! Tja er zijn hier op Bokt ook mensen die van geen enkele religie iets moeten hebben, maar die zijn dan eigenlijk nogal communistisch beinvloed waar elke religie verboden is behalve die van de communistische staat met de Grote Leider waarvan de portretten overal hingen \hangen. Bepaald geen verbetering naar mijn idee. Voor sommige anderen is het de religie van het grote geld, niet eraan denkend dat het geld tegenwoordig alleen nog papier is want niet meer volledig gedekt met fysiek goud.
Atheïst steekt vinger op. MIsschien is het slim als je niet voor anderen spreekt over dit soort dingen, het komt nogal fantasierijk over. En dan ter lering: niet elke ongelovige is communist en atheïsten hebben doorgaans geen 'grote leider'. We zijn een beetje als dieren: die kennen ook geen religie.