Wie denkt net als ik dat Trump niet wordt herkozen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 10:28

Als ze nu met een beetje waardigheid afgegaan waren, hadden ze misschien nog kans gemaakt. Maar door zo te roeptoeteren, is er denk ik geen Republikein die hier weer zijn vingers aan gaat branden, en zeker niet over vier jaar :=

elnienjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 10:31

pien_2010 schreef:
Trump heeft inderdaad een soort beweging op gang gebracht. Mocht hij gezond blijven en mocht er niet teveel uit de doos van Pandora gaan komen, dan zal hij , zo verwacht ik , over 4 jaar zeker weer een gooi naar het presidentschap doen. Ik weet alleen niet of de Republikeinen hem daarmee gaan steunen, dus kan nog een lastige worden.

Vele Republikeinen zijn totaal niet blij met al die ongefundeerde beschuldigingen van Trump over verkiezingsfraude etc.

Ik zag zonet dat Biden's voorsprong weer iets groter is geworden vannacht maar dat hij er nog niet is.

Mag hopen dat er over 4 jaar een jonge frisse kandidaat gepresenteerd gaat worden die niets met de Trumpfamilie te maken heeft.

elnienjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 10:32

Berdien schreef:
Als je maar stemmen en vooral geld genoeg hebt, dan is er (zeker in Amerika) veel mogelijk. De lobby daar is immens machtig, als jij de juiste mensen voor je weet te krijgen kan het hard gaan. Daarnaast zijn er ook nu nog héél véél mensen pro-Trump. Misschien dat een enkeling nou denkt 'Goh..' maar het meerendeel adoreert hem en vindt zijn gedrag zonder meer te rechtvaardigen.

Heeft Elon Musk nog geen plannen? Daar klotsen de miljarden tegen de plinten omhoog.

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 10:37

elnienjo schreef:
Berdien schreef:
Als je maar stemmen en vooral geld genoeg hebt, dan is er (zeker in Amerika) veel mogelijk. De lobby daar is immens machtig, als jij de juiste mensen voor je weet te krijgen kan het hard gaan. Daarnaast zijn er ook nu nog héél véél mensen pro-Trump. Misschien dat een enkeling nou denkt 'Goh..' maar het meerendeel adoreert hem en vindt zijn gedrag zonder meer te rechtvaardigen.

Heeft Elon Musk nog geen plannen? Daar klotsen de miljarden tegen de plinten omhoog.

Oh alsjeblieft niet! Wat een walgelijke vent vind ik dat!

Amyyy

Re: Wie denkt net als ik dat Trump niet wordt herkozen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 10:45

Hoezo, Kanye#2024 toch? :+

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 10:47

Foaly schreef:
Als ze nu met een beetje waardigheid afgegaan waren, hadden ze misschien nog kans gemaakt. Maar door zo te roeptoeteren, is er denk ik geen Republikein die hier weer zijn vingers aan gaat branden, en zeker niet over vier jaar :=

Hij zou zich ook als een onafhankelijke kandidaat kunnen presenteren. Daar zijn de Republikeinen bang voor. Mee gaan of een deel van je aanhang zien gaan naar een onafhankelijke kandidaat.

Loretta

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 10:54

Rinske schreef:
Zijn zoon, hahahahaha:') . Die heeft het IQ van een pinda, ik denk niet dat men over vier jaar een slechte ripoff van Trump ziet zitten.

Ik ken hem niet, maar met een president zo dom als een pinda kan er een echte deep state gecreëerd worden. Zijn alle wappies ook weer blij. LOL

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 10:54

Oh ik hoop dat ie zich opwerpt als onafhankelijke kandidaat. Dan wordt 2024 pas echt een landslide voor de Democraten _O-

Mariska_28

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 11:01

Wordt wakker, zet tv aan... Okey, niet heel veel gebeurd zo te zien, verschillen iets groter in drie van de vier Staten, mooi!

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 11:05

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 11:10

pien_2010 schreef:
Trump heeft inderdaad een soort beweging op gang gebracht. Mocht hij gezond blijven en mocht er niet teveel uit de doos van Pandora gaan komen, dan zal hij , zo verwacht ik , over 4 jaar zeker weer een gooi naar het presidentschap doen. Ik weet alleen niet of de Republikeinen hem daarmee gaan steunen, dus kan nog een lastige worden.

Vele Republikeinen zijn totaal niet blij met al die ongefundeerde beschuldigingen van Trump over verkiezingsfraude etc..

Ik denk niet dat hij over 4 jaar weer een poging gaat doen. En wel omdat één van zijn zoons (Eric?) zich erover beklaagde dat geen van de "2024-prospects" de president nu ondersteunt bij zijn claims over de frauduleuze poststemmen en dat de Democraten de verkiezingen proberen te stelen.

Maar ja, je weet het nooit bij deze man. Misschien juist wel vanwege het gebrek aan ondersteuning nu. En dat hij ze dan allemaal slap en verwend noemt ofzo.

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 11:17

Amyyy schreef:
Hoezo, Kanye#2024 toch? :+

O ja dat gaat interessant worden. President met meerdere persoonlijkheidsstoornissen. Al denk ik dat Trump ook wel een verzameling heeft :D

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 11:19

Foaly schreef:
Oh ik hoop dat ie zich opwerpt als onafhankelijke kandidaat. Dan wordt 2024 pas echt een landslide voor de Democraten _O-

Zoiets hadden ze het dus bij Jinek ook over. Als hij zich afscheidt, of als de partij zich van hem afkeert, dan zal er waarschijnlijk een flinke scheuring ontstaan in de partij. En de vraag is of de Republikeinen zich dat kunnen veroorloven en over 4 jaar weer voldoende slagkracht hebben.

De andere optie is dat hij een vooraanstaande rol blijft spelen. Waarbij een ieder die iets gedaan wil krijgen of iets wil bereiken binnen de partij op audiëntie moet bij Trump in zijn landhuis en, zo werd het letterlijk gebracht, zijn ring moet kussen.

Het lijkt mij een duivels dilemma voor het partijbestuur.

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 11:26

Hun eigen schuld door deze idioot binnen te laten

elnienjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 11:31

Shiloh schreef:
Oh alsjeblieft niet! Wat een walgelijke vent vind ik dat!

Ja, die heeft helemaal grootheidswaanzin.
Maar als je alleen kans maakt als je bulkt van 't geld, dan kom je met dit soort types opgescheept te zitten.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 11:31

Arabesk schreef:
Hun eigen schuld door deze idioot binnen te laten

Inderdaad. Geen medelijden mee.

elnienjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 11:32

Roodvos schreef:
Foaly schreef:

Zoiets hadden ze het dus bij Jinek ook over. Als hij zich afscheidt, of als de partij zich van hem afkeert, dan zal er waarschijnlijk een flinke scheuring ontstaan in de partij. En de vraag is of de Republikeinen zich dat kunnen veroorloven en over 4 jaar weer voldoende slagkracht hebben.

De andere optie is dat hij een vooraanstaande rol blijft spelen. Waarbij een ieder die iets gedaan wil krijgen of iets wil bereiken binnen de partij op audiëntie moet bij Trump in zijn landhuis en, zo werd het letterlijk gebracht, zijn ring moet kussen.

Het lijkt mij een duivels dilemma voor het partijbestuur.

Zou die man niet gewoon lekker van z'n pensioen gaan genieten als ie beseft dat ie écht écht écht verloren heeft?

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 11:34

Die man gaat niet terug naar z’n landhuis. Die heeft grote schulden en straks ontelbare rechtszaken die hij moet gaan betalen. Die wordt letterlijk kapot geprocedeerd straks.

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 11:36

Is jullie het verhaal/gerucht bekend dat Biden last van geheugenverlies zou hebben? M’n moeder kwam er in eens mee. Dat hij veel vergat en antwoorden herhaalde. Ze had dat ergens gelezen.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 11:37

Die man heeft een spraakprobleem. Hij is een stotteraar en spreekt met een aangeleerd systeem om te praten. Daardoor komt het soms onnatuurlijk over.

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 11:39

_lautje_ schreef:
Die man heeft een spraakprobleem. Hij is een stotteraar en spreekt met een aangeleerd systeem om te praten. Daardoor komt het soms onnatuurlijk over.

O echt? Wauw des te knapper dat hij kan speechen op deze manier en onder deze druk..

elnienjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 11:43

HorseTimeXL schreef:
Is jullie het verhaal/gerucht bekend dat Biden last van geheugenverlies zou hebben? M’n moeder kwam er in eens mee. Dat hij veel vergat en antwoorden herhaalde. Ze had dat ergens gelezen.

Volgens mij heeft hij al last van lichte dementie. Hij versprak zich laatst alsof ie het tegen Bush opnam ipv tegen Trump. Maar hij heeft 'n frisse jonge vrouw als backup, dus daar zou ik me niet zoveel zorgen over maken.

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 11:46

Dat is allang debunked. Dat is een filmpje waarin is geknipt waardoor het lijkt of hij Trump en Bush door elkaar haalt, terwijl dat helemaal niet zo was. Dit is gewoon fake news (en dan echt fake news) uit de Trump bubbel.

Mariska_28

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 11:54

En zo worden dat soort zaken dus een feit..

nps

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 11:54

elnienjo schreef:
HorseTimeXL schreef:

Volgens mij heeft hij al last van lichte dementie. Hij versprak zich laatst alsof ie het tegen Bush opnam ipv tegen Trump. Maar hij heeft 'n frisse jonge vrouw als backup, dus daar zou ik me niet zoveel zorgen over maken.

Och ik vind dit zo’n dooddoener. Trump heeft zich ook diverse keren versproken. Een keer een verspreking hebben in deze stressvolle tijd betekent niet meteen dementie. Ze zijn allebei gewoon stokoud en Biden zelfs een beetje meer. Het is inderdaad fijn dag hij een zeer capabele, jonge vicepresident heeft.

Voor de mensen die week worden van het Obamafilmpje hier nog een aantal fotos: https://www.google.nl/amp/s/www.busines ... 18-4%3famp . Wat een fijn, empathisch persoon was en is Obama. Die warmte en empathie mis ik echt compleet bij Trump.