Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pien_2010 schreef:Trump heeft inderdaad een soort beweging op gang gebracht. Mocht hij gezond blijven en mocht er niet teveel uit de doos van Pandora gaan komen, dan zal hij , zo verwacht ik , over 4 jaar zeker weer een gooi naar het presidentschap doen. Ik weet alleen niet of de Republikeinen hem daarmee gaan steunen, dus kan nog een lastige worden.
Vele Republikeinen zijn totaal niet blij met al die ongefundeerde beschuldigingen van Trump over verkiezingsfraude etc.
Ik zag zonet dat Biden's voorsprong weer iets groter is geworden vannacht maar dat hij er nog niet is.
Berdien schreef:Als je maar stemmen en vooral geld genoeg hebt, dan is er (zeker in Amerika) veel mogelijk. De lobby daar is immens machtig, als jij de juiste mensen voor je weet te krijgen kan het hard gaan. Daarnaast zijn er ook nu nog héél véél mensen pro-Trump. Misschien dat een enkeling nou denkt 'Goh..' maar het meerendeel adoreert hem en vindt zijn gedrag zonder meer te rechtvaardigen.
elnienjo schreef:Berdien schreef:Als je maar stemmen en vooral geld genoeg hebt, dan is er (zeker in Amerika) veel mogelijk. De lobby daar is immens machtig, als jij de juiste mensen voor je weet te krijgen kan het hard gaan. Daarnaast zijn er ook nu nog héél véél mensen pro-Trump. Misschien dat een enkeling nou denkt 'Goh..' maar het meerendeel adoreert hem en vindt zijn gedrag zonder meer te rechtvaardigen.
Heeft Elon Musk nog geen plannen? Daar klotsen de miljarden tegen de plinten omhoog.
Foaly schreef:Als ze nu met een beetje waardigheid afgegaan waren, hadden ze misschien nog kans gemaakt. Maar door zo te roeptoeteren, is er denk ik geen Republikein die hier weer zijn vingers aan gaat branden, en zeker niet over vier jaar
pien_2010 schreef:Trump heeft inderdaad een soort beweging op gang gebracht. Mocht hij gezond blijven en mocht er niet teveel uit de doos van Pandora gaan komen, dan zal hij , zo verwacht ik , over 4 jaar zeker weer een gooi naar het presidentschap doen. Ik weet alleen niet of de Republikeinen hem daarmee gaan steunen, dus kan nog een lastige worden.
Vele Republikeinen zijn totaal niet blij met al die ongefundeerde beschuldigingen van Trump over verkiezingsfraude etc..
Foaly schreef:Oh ik hoop dat ie zich opwerpt als onafhankelijke kandidaat. Dan wordt 2024 pas echt een landslide voor de Democraten
Roodvos schreef:Foaly schreef:Oh ik hoop dat ie zich opwerpt als onafhankelijke kandidaat. Dan wordt 2024 pas echt een landslide voor de Democraten
Zoiets hadden ze het dus bij Jinek ook over. Als hij zich afscheidt, of als de partij zich van hem afkeert, dan zal er waarschijnlijk een flinke scheuring ontstaan in de partij. En de vraag is of de Republikeinen zich dat kunnen veroorloven en over 4 jaar weer voldoende slagkracht hebben.
De andere optie is dat hij een vooraanstaande rol blijft spelen. Waarbij een ieder die iets gedaan wil krijgen of iets wil bereiken binnen de partij op audiëntie moet bij Trump in zijn landhuis en, zo werd het letterlijk gebracht, zijn ring moet kussen.
Het lijkt mij een duivels dilemma voor het partijbestuur.
HorseTimeXL schreef:Is jullie het verhaal/gerucht bekend dat Biden last van geheugenverlies zou hebben? M’n moeder kwam er in eens mee. Dat hij veel vergat en antwoorden herhaalde. Ze had dat ergens gelezen.
elnienjo schreef:HorseTimeXL schreef:Is jullie het verhaal/gerucht bekend dat Biden last van geheugenverlies zou hebben? M’n moeder kwam er in eens mee. Dat hij veel vergat en antwoorden herhaalde. Ze had dat ergens gelezen.
Volgens mij heeft hij al last van lichte dementie. Hij versprak zich laatst alsof ie het tegen Bush opnam ipv tegen Trump. Maar hij heeft 'n frisse jonge vrouw als backup, dus daar zou ik me niet zoveel zorgen over maken.