Nicolletje schreef:Ik bevind mij momenteel midden in de multiculturele Raval in Barcelona, maar er is hier geen moskee te vinden hoorook heeft Barcelona een statement gemaakt mbt tot burka's, maar je ziet ze hier ook helemaal niet op straat.
Barcelona niet, maar in Andalucia (Sevilla bv) is dat alweer heel anders: daar zie je de arabische architectuur veelvuldig terug en zie je ook een aantal (oud-) moskeeen.
Burka's zie ik uberhaupt zelden op straat. Ik woon in een multiculturele omgeving maar burka's, ik geloof dat ik 2 keer mensen in burka heb gezien.
Citaat:Ik vind dat wel ter zake doen. Homo's hebben al genoeg moeilijkheden om geaccepteerd te worden en dan zijn er mensen die omwille van hun 'geloof' deze dingen die we in Nederland bereikt hebben in 1x omver willen werpen.
Is het anders minder erg om met een hamer op je hoofd geslagen te worden dan? Mij lijkt het gewoon in alle opzichten niet aanvaardbaar, klaar punt uit. Niet omdat het homo's zijn of moslims, maar omdat het mensen zijn.