Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
wemkelover schreef:Wat mij eigenlijk nog onduidelijk is, ik zag volgens mij op tv en hoorde dat er nog een tweede persoon in die auto zat en eruit gesprongen is? Wat is hier nou van waar en waar is dit persoon gebleven in het verhaal?
juline schreef:ja maar waarom hebben hun niks opgemerkt?
in een filmpje hoor je duidelijk de motor van de wagen dus deze was goed hoorbaar. waarom is niemand dit opgevallen?
waarom was er aan het begin/eind van de jagtlaan niemand die hem heeft tegen kunnen houden?
al die vrachtwagens stonden daar waarom was daar niemand om een oogje in het zeil te houden?
of deze gek er nu wel of niet was geweest hadden er ook kwajongeren rond kunnen lopen met slechte bedoelingen naar de wagens toe. dus het was beter geweest als er daar al mensen hadden gestaan die bij het gas geven van deze persoon al wel hadden kunnen ingrijpen door zijn banden lek te schieten.
Jolliegirl schreef:het eerste gerucht wat er ging ivm die uit de auto springende persoon... was dat het om een kaping ging...
maar wat ervan waar is... dat is nog niet op het nieuws geweest.
wemkelover schreef:Wat mij eigenlijk nog onduidelijk is, ik zag volgens mij op tv en hoorde dat er nog een tweede persoon in die auto zat en eruit gesprongen is? Wat is hier nou van waar en waar is dit persoon gebleven in het verhaal?
Iris82 schreef:Meer weet ik ook nog niet.
Ik hoorde eerst dat ze twee benen gebroken had, nu 1 been op 2 plaatsen, dus hoe het precies zit is nog onduidelijk. Maar ze is nu stabiel voor alsnog.
Pikeur schreef:wemkelover schreef:Wat mij eigenlijk nog onduidelijk is, ik zag volgens mij op tv en hoorde dat er nog een tweede persoon in die auto zat en eruit gesprongen is? Wat is hier nou van waar en waar is dit persoon gebleven in het verhaal?
Vraag ik me ook af.. áls deze persoon bestaan heeft dan kan die misschien ook wat ophelderen
Maar aan de andere kant kan het net zo goed verkeerd gezien zijn, veel ooggetuigen zeiden dat het direct na de aanrijding helemaal stil was, als je op het filmpje terugkijkt hoor je toch wel degelijk veel geschreeuw
Op zo'n moment word je denk helemaal verdoofd en is het natuurlijk mogelijk dat je dingen verkeerd ziet
Onassa schreef:Blingh schreef:7 doden inmiddels?
Ja........