Wie denkt net als ik dat Trump niet wordt herkozen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 01:57

Ik kwam net de concession speech van McCain tegen waarin die bekend maakte verlies te accepteren tegenover Obama en heb ongeveer de eerste 5 minuten ervan zitten kijken. Mán wat een verschil.

Kreeg echt een boel respect voor hem.

https://youtu.be/Dv8yoNkcl1A

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 02:04

Ayasha schreef:
Cowboy55 schreef:

De ellende is dat ik me af vraag of het land niet sowieso in oproer gaat ongeacht wie nu wint. Met Trump zijn gedrag nu is het hoe dan ook out of the frying pan and into the fire.

Frying pan?
Daar waar Kevin the Flag toen is weggewaaid?

(Op Youtube wel te vinden).

Interessant om alles te volgen op CNN. Het siert deze zender dat ze zich niet laten verleiden tot vroegtijdige uitspraken.
Wel waarsch de sloomste race die ik ooit live gezien heb haha.

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 02:19

Pennsylvania lead uitgelopen tot bijna 20,000 *\o/*

Amyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 02:22

Shiloh schreef:
Ik kwam net de concession speech van McCain tegen waarin die bekend maakte verlies te accepteren tegenover Obama en heb ongeveer de eerste 5 minuten ervan zitten kijken. Mán wat een verschil.

Pfff wat een verschil inderdaad.

Kwam deze ook tegen: https://youtu.be/SzBFR2EE8hM
Man wat was Obama een sympathieke president en van het filmpje moet ik gewoon zelf bijna janken

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 02:23

Mariska_28

Re: Wie denkt net als ik dat Trump niet wordt herkozen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 02:35

Triest figuur..

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 02:55

JudithO schreef:
Wat er nu gaat gebeuren ongeacht de uitslag is inderdaad de vraag.
Ik ben blij dat de grenzen nog dichtzitten.

Je bent zeker van België? Dan snap ik het wel :j

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 02:56

Ayasha schreef:
Cowboy55 schreef:

De ellende is dat ik me af vraag of het land niet sowieso in oproer gaat ongeacht wie nu wint. Met Trump zijn gedrag nu is het hoe dan ook out of the frying pan and into the fire.

Marigold schreef:
Frying pan?
Daar waar Kevin the Flag toen is weggewaaid?

(Op Youtube wel te vinden).

Interessant om alles te volgen op CNN. Het siert deze zender dat ze zich niet laten verleiden tot vroegtijdige uitspraken.
Wel waarsch de sloomste race die ik ooit live gezien heb haha.

Ik heb er heerlijk bij geslapen, ik zet het op en in 2 tellen slaap ik :')

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 03:13

Maartje1990 schreef:
Ik heb er heerlijk bij geslapen, ik zet het op en in 2 tellen slaap ik :')

En de volgende ochtend is alles nog hetzelfde. En toch praat CNN 24/7 heel enthousiast en druk door alsof er NU breaking news is.

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 03:34

Amyyy schreef:
Shiloh schreef:

Pfff wat een verschil inderdaad.

Kwam deze ook tegen: https://youtu.be/SzBFR2EE8hM
Man wat was Obama een sympathieke president en van het filmpje moet ik gewoon zelf bijna janken

Die heb ik ook toevallig net zitten kijken.
Als men zich afvraagt waarom Bidon een betere keuze is dan Trump, zouden ze dit moeten kijken.

Wat een respect van Obama en wat een ontroerend moment!

JudithO

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 05:05

Maartje1990 schreef:
JudithO schreef:

Canada ;)

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 08:34

Afbeelding

:))

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 08:58

Ayasha schreef:

Daar werd gisteravond bij Jinek (NL praatprogramma) ook over gespeculeerd met o.a. een Amerika deskundige.
Zij vroegen zich ook af hoe de Republikeinse partij hierna verder gaat. Omdat Trump wel een bepaalde beweging op gang heeft gebracht die niet (zomaar) ongedaan gemaakt kan worden. Was wel interessant. Kan wel even kijken of ik er een linkje van kan vinden.

Edit: linkje gevonden maar dan moet je eerst een account aanmaken om het te kunnen kijken.

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 09:10

Ik heb daar eergisteren ook wat over gezien, vraag me nu af of het bij Op1 of bij M was. Was super interessant.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 09:28

Trump heeft inderdaad een soort beweging op gang gebracht. Mocht hij gezond blijven en mocht er niet teveel uit de doos van Pandora gaan komen, dan zal hij , zo verwacht ik , over 4 jaar zeker weer een gooi naar het presidentschap doen. Ik weet alleen niet of de Republikeinen hem daarmee gaan steunen, dus kan nog een lastige worden.

Vele Republikeinen zijn totaal niet blij met al die ongefundeerde beschuldigingen van Trump over verkiezingsfraude etc.

Ik zag zonet dat Biden's voorsprong weer iets groter is geworden vannacht maar dat hij er nog niet is.

Tango1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 09:48

pien_2010 schreef:
Trump heeft inderdaad een soort beweging op gang gebracht. Mocht hij gezond blijven en mocht er niet teveel uit de doos van Pandora gaan komen, dan zal hij , zo verwacht ik , over 4 jaar zeker weer een gooi naar het presidentschap doen. Ik weet alleen niet of de Republikeinen hem daarmee gaan steunen, dus kan nog een lastige worden.

Vele Republikeinen zijn totaal niet blij met al die ongefundeerde beschuldigingen van Trump over verkiezingsfraude etc.

Ik zag zonet dat Biden's voorsprong weer iets groter is geworden vannacht maar dat hij er nog niet is.

Ik las net dat over 4 jaar zijn zoon wellicht zich verkiesbaar wil stellen. Fijn, nog meer Trumpers. Ik kan me niet indenken dat de republikeinen daar zo blij mee zijn, maar als de aanhang zo trouw blijft, wat moet je dan doen?

Lynnepinny

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 09:58

Tango1979 schreef:
pien_2010 schreef:

Ik las net dat over 4 jaar zijn zoon wellicht zich verkiesbaar wil stellen. Fijn, nog meer Trumpers. Ik kan me niet indenken dat de republikeinen daar zo blij mee zijn, maar als de aanhang zo trouw blijft, wat moet je dan doen?

Wat, als ie 18 is? Je wilt toch geen guppie van 18 als president? Dat gaat nooit lukken :')

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 09:59

Zijn zoon, hahahahaha:') . Die heeft het IQ van een pinda, ik denk niet dat men over vier jaar een slechte ripoff van Trump ziet zitten.

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 10:00

Lynnepinny schreef:
Tango1979 schreef:

Wat, als ie 18 is? Je wilt toch geen guppie van 18 als president? Dat gaat nooit lukken :')

Don Jr. niet Barron.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 10:08

Het is een heel nest die Trumps, die zullen zomaar niet willen verdwijnen denk ik inderdaad....

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 10:08

Maartje1990 schreef:
JudithO schreef:

JudithO schreef:
Canada ;)

Was als grapje vanwege dat filmpje dat hij het land uitvlucht en dan in België uiteindelijk terecht komt :+

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 10:16

Rinske schreef:
Zijn zoon, hahahahaha:') . Die heeft het IQ van een pinda, ik denk niet dat men over vier jaar een slechte ripoff van Trump ziet zitten.

Denk dat Ivanka nog meer kans maakt dan :')

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 10:20

Ze willen waarschijnlijk net zo’n clan als de Kennedy’s worden maar na dit gedrag denk ik niet dat er ooit nog weer een trump president word.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 10:25

Als je maar stemmen en vooral geld genoeg hebt, dan is er (zeker in Amerika) veel mogelijk. De lobby daar is immens machtig, als jij de juiste mensen voor je weet te krijgen kan het hard gaan. Daarnaast zijn er ook nu nog héél véél mensen pro-Trump. Misschien dat een enkeling nou denkt 'Goh..' maar het meerendeel adoreert hem en vindt zijn gedrag zonder meer te rechtvaardigen.

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 10:26

Ik denk niet dat de zoons of zelfs Ivanka het charisma van hun vader hebben en daarmee de mensen aan kunnen spreken. Ze komen toch vooral over als spoiled brats.