Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ayasha schreef:Cowboy55 schreef:
De ellende is dat ik me af vraag of het land niet sowieso in oproer gaat ongeacht wie nu wint. Met Trump zijn gedrag nu is het hoe dan ook out of the frying pan and into the fire.
Shiloh schreef:Ik kwam net de concession speech van McCain tegen waarin die bekend maakte verlies te accepteren tegenover Obama en heb ongeveer de eerste 5 minuten ervan zitten kijken. Mán wat een verschil.
Kreeg echt een boel respect voor hem.
https://youtu.be/Dv8yoNkcl1A
Ayasha schreef:Cowboy55 schreef:
De ellende is dat ik me af vraag of het land niet sowieso in oproer gaat ongeacht wie nu wint. Met Trump zijn gedrag nu is het hoe dan ook out of the frying pan and into the fire.
Marigold schreef:Frying pan?
Daar waar Kevin the Flag toen is weggewaaid?
(Op Youtube wel te vinden).
Interessant om alles te volgen op CNN. Het siert deze zender dat ze zich niet laten verleiden tot vroegtijdige uitspraken.
Wel waarsch de sloomste race die ik ooit live gezien heb haha.
Amyyy schreef:Shiloh schreef:Ik kwam net de concession speech van McCain tegen waarin die bekend maakte verlies te accepteren tegenover Obama en heb ongeveer de eerste 5 minuten ervan zitten kijken. Mán wat een verschil.
Kreeg echt een boel respect voor hem.
https://youtu.be/Dv8yoNkcl1A
Pfff wat een verschil inderdaad.
Kwam deze ook tegen: https://youtu.be/SzBFR2EE8hM
Man wat was Obama een sympathieke president en van het filmpje moet ik gewoon zelf bijna janken
Ayasha schreef:De ellende is dat ik me af vraag of het land niet sowieso in oproer gaat ongeacht wie nu wint. Met Trump zijn gedrag nu is het hoe dan ook out of the frying pan and into the fire.
pien_2010 schreef:Trump heeft inderdaad een soort beweging op gang gebracht. Mocht hij gezond blijven en mocht er niet teveel uit de doos van Pandora gaan komen, dan zal hij , zo verwacht ik , over 4 jaar zeker weer een gooi naar het presidentschap doen. Ik weet alleen niet of de Republikeinen hem daarmee gaan steunen, dus kan nog een lastige worden.
Vele Republikeinen zijn totaal niet blij met al die ongefundeerde beschuldigingen van Trump over verkiezingsfraude etc.
Ik zag zonet dat Biden's voorsprong weer iets groter is geworden vannacht maar dat hij er nog niet is.
Tango1979 schreef:pien_2010 schreef:Trump heeft inderdaad een soort beweging op gang gebracht. Mocht hij gezond blijven en mocht er niet teveel uit de doos van Pandora gaan komen, dan zal hij , zo verwacht ik , over 4 jaar zeker weer een gooi naar het presidentschap doen. Ik weet alleen niet of de Republikeinen hem daarmee gaan steunen, dus kan nog een lastige worden.
Vele Republikeinen zijn totaal niet blij met al die ongefundeerde beschuldigingen van Trump over verkiezingsfraude etc.
Ik zag zonet dat Biden's voorsprong weer iets groter is geworden vannacht maar dat hij er nog niet is.
Ik las net dat over 4 jaar zijn zoon wellicht zich verkiesbaar wil stellen. Fijn, nog meer Trumpers. Ik kan me niet indenken dat de republikeinen daar zo blij mee zijn, maar als de aanhang zo trouw blijft, wat moet je dan doen?
Lynnepinny schreef:Tango1979 schreef:
Ik las net dat over 4 jaar zijn zoon wellicht zich verkiesbaar wil stellen. Fijn, nog meer Trumpers. Ik kan me niet indenken dat de republikeinen daar zo blij mee zijn, maar als de aanhang zo trouw blijft, wat moet je dan doen?
Wat, als ie 18 is? Je wilt toch geen guppie van 18 als president? Dat gaat nooit lukken
Maartje1990 schreef:JudithO schreef:Wat er nu gaat gebeuren ongeacht de uitslag is inderdaad de vraag.
Ik ben blij dat de grenzen nog dichtzitten.
Je bent zeker van België? Dan snap ik het wel
JudithO schreef:Canada