Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
juline schreef:durfde het gister nog niet te plaatsen maar wat ik me nu steeds afvraag is waar was de beveiliging op die plek?
waarom heeft niemand hem aan zien komen?
hij kwam van een lange rechte weg af wat uiteraard had moeten opvallen?
waarom was er geen beveiliging op de plek waar de wagens voor het defile klaar stonden?
het had daadwerkelijk voorkomen kunnen worden als er op die hoek ook beveiliging had gestaan.
sorry als dit verkeerd overkomt maar vindt het een belangrijk punt om naar te kijken.
een lange rechte weg waar hij flink vaart heeft kunnen maken.
waarom heeft niemand maar werkelijk niemand dit aan zien komen
zonnebloem18 schreef:juline schreef:durfde het gister nog niet te plaatsen maar wat ik me nu steeds afvraag is waar was de beveiliging op die plek?
Aan het begin van die lange weg stonden hekken en 2 beveiligers 1 van de 2 is nu overleden en de ander ligt nog in het ziekenhuis.
Ze hebben dat echt niet open gelaten ofzo.
juline schreef:ja maar waarom hebben hun niks opgemerkt?
in een filmpje hoor je duidelijk de motor van de wagen dus deze was goed hoorbaar. waarom is niemand dit opgevallen?
waarom was er aan het begin/eind van de jagtlaan niemand die hem heeft tegen kunnen houden?
al die vrachtwagens stonden daar waarom was daar niemand om een oogje in het zeil te houden?
of deze gek er nu wel of niet was geweest hadden er ook kwajongeren rond kunnen lopen met slechte bedoelingen naar de wagens toe. dus het was beter geweest als er daar al mensen hadden gestaan die bij het gas geven van deze persoon al wel hadden kunnen ingrijpen door zijn banden lek te schieten.
Nymphadora schreef:xXxdesiixXx schreef:het is beter voor de nabestaanden dat de dader is overleden, het is ook makkelijker voor hemzelf maar moeilijker voor de politie om het te onderzoeken
Ben ik het niet mee eens, de nabestaande blijven nu altijd met de Waarom vraag zitten..
Berdien schreef:Azzaro, gecondoleerd en heel veel sterkte. Ook aan je collega's die dicht bij je collega stonden. Wat een nachtmerrie
Berdien schreef:Juline, je kunt niet alles voorkomen. Tegen een dusdanig bewuste eenmansactie kún je niet veel doen. Zeker niet als je Koninginnedag in deze vorm wilt kunnen vieren. Het koninklijk huis wil dichtbij de mensen komen, wil ze bij wijze van spreken aan kunnen raken.
Om nou met een beschuldigend vingertje te gaan wijzen, naar wie of wat dan ook, vind ik alles behalve gepast nou