Trump herkozen, gevolgen en follow up #2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:18

pmarena schreef:
Ja dat arme dier...vraag me af hoe het daarmee verder ging.

Die partner die een beetje een grote mond had tegen de 'agent' zal zich ook wel vreselijk schuldig voelen als ik dat filmpje zo zie...

Ze deed natuurlijk niks wat een excuus is om even later iemand dood te schieten, maar ik zou toch het gevoel hebben van verdorie was ik gewoon eerder ingestapt dan waren we weggereden.... nu heb ik ervoor gezorgd dat die kerels geagiteerd raakten en er aan bijgedragen dat deze situatie ontstond...

Zijn er geen filmpjes die eerder begonnen vraag ik me af...?
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe de situatie ontstond van het bekvechten met de agent / met de auto schuin op de weg staan...?

Niet dat het heel veel uitmaakt verder want het schieten was gewoon een onnodige escalatie terwijl ze er nog geen halve minuut van af waren om weg te rijden....

Ik heb ergens gelezsn dat die partner heeft geroepen dat ze weg moest rijden... en dat ze zichzelf inderdaad schuldig voelt daarover.

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:23

DubbelFun schreef:
Op die ene kleine basis zitten wel al 16.000 militairen met goed uitgeruste spullen waarvan een aantal die Amerika niet aan de grote klok wil hebben hangen.

150 man. Iets met koud weer slijtage van materiaal kost veel geld ...