Wie denkt net als ik dat Trump niet wordt herkozen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 00:31

Askja schreef:
Joh, dat was een verkapt compliment!

Van een mede-analyse verslaafde. Alleen niet op dit onderwerp. Maar correct het was een compliment.

Als iemand mijn Excel fantasy baseball werkbladen/analyses van de laatste 10 jaar wil zien hoor ik het graag. Ik heb een manier gevonden om VORP en ZR in te bouwen conform de data van SABRmatics van Bill James en vrienden.... :')

heidy_wilco

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 00:37

:')
Afbeelding

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 00:40

Ah... excuus dan. Ik neig dingen vaak iets te letterlijk te nemen :+

Ik hoor nu wel dat wat er nu nog open staat in Pennsylvania niet perse mailin ballots zijn, maar provisional ballots en overseas ballots. Kan dan toch nog wel spannend worden -O-

Provisional ballots zijn ballots waar iets mis mee was, die gecontroleerd moeten worden. Iemand is bijvoorbeeld net verhuisd, of hebben een verlopen ID bij zich of zo. En dan vullen ze een provisional in, die vervolgens na gecontroleerd worden.

CNN geeft aan dat we eigenlijk niet weten wat de nature van die ballots zijn. Zijn dat in person ballots (nijgt republikeins?), zijn dat mail ins, waar men toch in persoon ging stemmen omdat ze niet wisten of de mail-in aangekomen is, en waarvan als die aangekomen is, de provisional niet meegewogen wordt? (Of wel als ze niet zijn binnen gekomen).

Het kan dus zomaar dat de percentages van die ballots helemaal niet zo overtuigend voor Biden zullen zijn. Super spannend dus.

Hoe dan ook, is wat er nog moet een onduidelijke mix.

BigOne

Re: Wie denkt net als ik dat Trump niet wordt herkozen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 00:44

Onderstaand bericht schreef Trump vier jaar geleden toen hij won:

Vladimir Putin said today about Hillary and Dems: "In my opinion, it is humiliating. One must be able to lose with dignity." So true!

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 00:46

Shiloh schreef:
Cowboy55 schreef:
Je hebt een hobby nodig. Dringend! :D

Ok dan.

Dat kostte me echt letterlijk 10 minuten in totaal . 5 minuten om het op te zetten met het intikken van wat functies met + - * / ... en daarna is het na een update een paar seconde gewoon invullen en doortrekken. :roll:

Ik vind alleen maar leuk de informatie van jou Shiloh dus ben heeeel blij dat die schema’s en informatie geeft :D. En gezien jou achtergrond snap ik dat het voor jou een eitje is om dat in te vullen!

Amyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 00:47

10 minuten geleden moesten ze nog ruim 100.000 mail-in stemmen tellen. Dus hopelijk toch iets positiever dan het beeld wat je schetst, Siloh... Afbeelding

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 00:59

Ik hoop het ook Amyyy. Dit is wat ik van CNN begreep. Het is allemaal een beetje onduidelijk.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 01:00

Leuke factcheck over voter fraud!

Amyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 01:07

Shiloh schreef:
Ik hoop het ook Amyyy. Dit is wat ik van CNN begreep. Het is allemaal een beetje onduidelijk.

Hmm op in een ander bericht lees ik dat er inderdaad ruim 100.000 provisional ballots gecontroleerd moeten worden . Dus ik weet het ook niet precies

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 01:09

Niet voor het een of het ander, maarre: hoe lang hebben ze de laatste keer in (pak m beet) Malawi, Guatemala en Kirgizie nodig gehad om uit te vogelen wie de verkiezingen gewonnen had? Verkiezingen in de VS krijgen zo wel een serieus 2e/3e wereld geurtje kalmaan.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 01:10

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 01:10

Wat voor beroep hebben de Excel malloten in dit topic? Ik ben bèta en I love Excel maar ik moet m'n meerdere erkennen hier hahaha

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 01:11

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 01:12

Op reddit worden ze Yeehawdists genoemd :')

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 01:14

Amyyy schreef:
Shiloh schreef:

Hmm op in een ander bericht lees ik dat er inderdaad ruim 100.000 provisional ballots gecontroleerd moeten worden . Dus ik weet het ook niet precies

Ze zeggen nu nog een flinke buts mail ins en daarnaast tot 100k provisionals (al werd ook 69k genoemd, die aantallen zijn niet helemaal duidelijk). Dus lijkt beide nog te zijn toch nog.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 01:14

Arabesk schreef:
Wat voor beroep hebben de Excel malloten in dit topic? Ik ben bèta en I love Excel maar ik moet m'n meerdere erkennen hier hahaha

Hartstikke Alfa, HR qua beroep en (honkbal) statistiek verslaafd. En dat laatste is een apart wereldje. Het enige dat we doen is statistiek en kansberekening. :D Ik heb zelfs in statistiekzin gehobby’d met iemand (Eric M Van) die betaald op het hoogste niveau in het professioneel honkbal in de VS statistische analyses is gaan doen.....en ontslagen is omdat hij ruzie met de hoofdcoach kreeg over de vraag of er nog iets anders is dat relevant is anders dan statistiek. Volgens Eric niet. _O-
Laatst bijgewerkt door Cowboy55 op 07-11-20 01:20, in het totaal 2 keer bewerkt

Amyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 01:18

We kunnen niks anders doen dan afwachten...
En ik hou ook van je excelsheets Siloh. Het is dat ik hier mijn laptop niet bij de hand had, anders was ik ook lekker nerdy bezig geweest.
@arabesk, ik kan een opleiding tot assistent accountant aanbevelen :'). Vervolgens totaal iets anders doen (landschapsarchitect), maar hou van statestiek en data *D

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 01:18

Arabesk schreef:

Software developer :+

Nogmaals, ik reageerde een beetje geïrriteerd, maar ik interpreteerde het gewoon verkeerd :) . Ben niet altijd even goed in doorzien hoe iets bedoeld is en neem dingen vaak te letterlijk }:0

f4bjheu

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 01:21

zowaar een update uit nevada hahaha

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 01:42

De hekken voor het witte huis zijn volgehangen met borden waarop loser staat , oei gevalletje karma.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 01:45

_/-\o_
bigone schreef:
De hekken voor het witte huis zijn volgehangen met borden waarop loser staat , oei gevalletje karma.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 01:47

daantjuhhh schreef:
_/-\o_
bigone schreef:

_O- _O- _O-

Karma is a bitch.....maar ik geloof nog steeds niet dat de race afgelopen is.

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 01:49

bigone schreef:
Onderstaand bericht schreef Trump vier jaar geleden toen hij won:

Vladimir Putin said today about Hillary and Dems: "In my opinion, it is humiliating. One must be able to lose with dignity." So true!

Haha, opgezocht en inderdaad. Wordt massaal geretweet nu. :')

Afbeelding

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 01:53

Cowboy55 schreef:
daantjuhhh schreef:
_/-\o_

_O- _O- _O-

Karma is a bitch.....maar ik geloof nog steeds niet dat de race afgelopen is.

De ellende is dat ik me af vraag of het land niet sowieso in oproer gaat ongeacht wie nu wint. Met Trump zijn gedrag nu is het hoe dan ook out of the frying pan and into the fire.

JudithO

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 01:54

Wat er nu gaat gebeuren ongeacht de uitslag is inderdaad de vraag.
Ik ben blij dat de grenzen nog dichtzitten.