Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Welshcobfan schreef:Ze hebben in de gevangenis toch ook de mogelijkheid tot persoonlijke ontwikkeling? Studeren bijvoorbeeld?
Himyar schreef:Uitgebreide materie, lijkt me best zwaar. Bedankt voor de twee linken.
Wat betekent: limited reparenting, want dat wordt daar ook genoemd?
bliksem schreef:Types als Binladen en anderen van dat soort mogen van mij per direct om zeep worden geholpen.
Welshcobfan schreef:Mwah, ze krijgen eerst gewoon een narcose injectie zoals bij operaties. Pas dan de dodelijke(zover ik het heb gevolgd op een documentaire erover).
Snoevie schreef:ehmmm zo makkelijk ligt dat niet............
Huertecilla schreef:bliksem schreef:Types als Binladen en anderen van dat soort mogen van mij per direct om zeep worden geholpen.
Wat heeft Bin Laden er mee van doen?
Ook over wát hij doet verschillende standpunten fors en G.W:Bush is schuldig aan een véélvoud aan doden.
Dit geeft wel helder aan dat de doodstraf voor politiek daden altijd door de ´winnaar´ wordt uitgesproken en dus een hoogst subjectief oordeel is
Of die ´winnaar´ met diens Guantanamo ook maar bij benadering correct bezig is kan je niet eens serieus overwegen.
hc
MarvanTom schreef:Het beperkt zich helaas niet tot het hebben van enkel een tv...
De beste vergelijking is een appartement met alles erop/eraan, bewoners worden gevoerd, mogen regeld een ommetje maken en diegene die erin zitten krijgen zelfs kabel-tv en hebben aansluiting voor diverse spelcomputers die ik niet aan kan schaffen...
En dan werken wij hier beiden full-time als brave burgers...
Ik snap opeens waarom ik 's ochtends zo moeilijk mijn bed uitkom, de belasting die ik betaal voor dit soort gespuis drukt gewoon te zwaar op mijn persoonlijke leven!
KiWiKo schreef:Cimineel geld is makkelijk verdient, en de pakkans in nederland is niet zo heel groot........ in iedergeval verdient de criminaliteit makkelijker dan 40 upw bij een lastige slecht betalende baas
Zoezi schreef:Snoevie schreef:ehmmm zo makkelijk ligt dat niet............
Nee we willen allemaal "beschaafd" doen en zijn.
Beschaafd blijven kan niet als je zo op elkaar zit gepropt![]()
Hey jij komt uit HoornMijn allerbeste maatje ook
(zomaar even een opmerking
)
Moesji schreef:Waarom zou je dan niet beschaafd kunnen blijven? De meeste van ons hebben toch een goed stel hersenen?
Moesji schreef:Dat begrijp ik, maar Zoezi stelt dat we niet beschaafd kunnen blijven omdat we "op elkaar zitten gepropt". Het gaat haar niet om een veroordeelde maar om de reactie van de samenleving op een strafbaar feit.
Moesji schreef:Ik begrijp niet zo goed wat je met die laatste zin bedoelt...