Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bealy schreef:Niets raars aan:
KIJKCIJFERS!
merel_gomez schreef:ik bedoel hij mag zijn mening uiten maar hoef daarbij echt geen bewaking
Sander_ schreef:Pim Fortuyn is niet vermoord door een islamiet, maar door een extreem milieu-activist, geloof ik. Maar er zijn zeker extreme moslims die maar een knip met je vingers nodig hebben om een aanleiding te zien tot geweld.
In ieder geval, denk ik dat het zo'n vaart nog niet loopt, wat betreft je mening geven hier in NL. Wilders heeft het IMO ook aan zichzelf te danken. Ik vind hem ook een heel slecht politicus. Hij kan niet eens een normaal debat voeren zonder in de verdediging te schieten. Fatsoenlijke argumenten kent hij niet, behalve de tegenstander persoonlijk aanvallen. Het is me een raadsel dat die man ooit zetels heeft kunnen krijgen.
In mijn ogen doet hij dus gewoon aan zwartmakerij. Onrust stoken. Je zou je haast schamen dat hij een Nederlander is. Wat moeten anderen wel niet denken, dadelijk menen ze nog dat we in NL allemaal zo over de islam denken.
Maargoed, ik ben niet zozeer bang voor een oorlog, ik denk wel dat bepaalde groeperingen op hun tenen getrapt zullen zijn, maar misschien dat Wilders zich daar druk om moet maken, ik denk dat ze hun woede wel liever tegen hem keren.
Jennylicious schreef:Sander_ schreef:Pim Fortuyn is niet vermoord door een islamiet, maar door een extreem milieu-activist, geloof ik. Maar er zijn zeker extreme moslims die maar een knip met je vingers nodig hebben om een aanleiding te zien tot geweld.
In ieder geval, denk ik dat het zo'n vaart nog niet loopt, wat betreft je mening geven hier in NL. Wilders heeft het IMO ook aan zichzelf te danken. Ik vind hem ook een heel slecht politicus. Hij kan niet eens een normaal debat voeren zonder in de verdediging te schieten. Fatsoenlijke argumenten kent hij niet, behalve de tegenstander persoonlijk aanvallen. Het is me een raadsel dat die man ooit zetels heeft kunnen krijgen.
In mijn ogen doet hij dus gewoon aan zwartmakerij. Onrust stoken. Je zou je haast schamen dat hij een Nederlander is. Wat moeten anderen wel niet denken, dadelijk menen ze nog dat we in NL allemaal zo over de islam denken.
Maargoed, ik ben niet zozeer bang voor een oorlog, ik denk wel dat bepaalde groeperingen op hun tenen getrapt zullen zijn, maar misschien dat Wilders zich daar druk om moet maken, ik denk dat ze hun woede wel liever tegen hem keren.
Die moordenaar van Pim Fortuyn was wel een moslim. Hij deed het uit de naam van God ofzo.
Jennylicious schreef:Oo ja, ik weet niet wat Folkert was, maar hij heeft inderdaad Fortuyn vermoord, omdat Fortuyn de eerste was die na lange tijd zei wat veel mensen wel dachten maar niet durfden te zeggen. En hij daardoor ook vijanden kreeg...De voorganger van Wilders dus