Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
IKbenEllen schreef:Vandaag was op de radio dat ze Moscovisz (of hoe schrijf je dat) in de arm genomen hadden
Ze willen wel HEEL zeker weten dat het een soap wordt....
Morgen bij RTL Boulevard
Pluizebolpum schreef:(wat is er overigens van waar dat ie is vrijgegeven?)
Lise81 schreef:Volgens mij is dat nog steeds de vraag. Ashera is een trade-mark, en het kan best om een Savannah gaan - alleen groter?
Volgens de site is de Ashera een kruising tussen een aziatisch luipaard, een serval en een gedomesticeerde kat. Een Savannah is vaak de uitkomst van een bengaal en een serval. Laat nou een bengaal toevallig een kruising zijn tussen een aziatisch luipaard en een huiskat. Misschien is de mix verschillend, maar anders zie ik er totaal geen verschil in.
Als je een F1, F2 of F3 generatie Savannah wilt houden heb je een vergunning nodig, de latere generaties is dat niet nodig.
Het enige verschil wat ik kan ontdekken is dat de Ashera groter/zwaarder wordt dan de Savannah (15 ipv 10 kg).
jokari schreef:nee nee dat is een F16.![]()
detour schreef:ECHT????? Geweldig! Ben ook zooo intellectueel...![]()
Ach, misschien fokken ze nog wel een kat met vleugels, je weet het niet, he?
Pluizebolpum schreef:Ik hoop ook dat het niet gebeurt (en dat ie een fijn huis krijgt) maar volgens broer was dat standaard procedure. Daarom is hij er ook zo geinteresseerd in, door alle media aandacht kunnen ze het bijna niet meer maken om de kat te laten inslapen, en we zijn wat dat betreft allebei wel benieuwd wat ze dan gaan doen, mocht A. niet vrijkomen...
Het is idd nog maar de vraag wat er anders met hem gebeurt, hoogstwaarschijnlijk zal hij dan naar de volgende koper gaan. Misschien is een spuitje dan nog niet eens zo inhumaan.
daniella74 schreef:En toen ik het vorige week opperde dat dat nu juist zou kunnen gaan gebeuren was het niet zo. Dat was ook zo met die eekhoorns, je mag niet terug exporteren.