Paris

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ChristinaW

Re: Paris Hilton eet niet meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 11:39

Imitador schreef:
Tja, tis een grote aanstelsters... en misschien groot gelijk, zo krijgt ze weer aandacht, ze heeft immers altijd negatieve aandacht gevraagd??

Idd ze wil altijd aandacht! Vork

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 13:11

Chrisy schreef:
Imitador schreef:
Tja, tis een grote aanstelsters... en misschien groot gelijk, zo krijgt ze weer aandacht, ze heeft immers altijd negatieve aandacht gevraagd??

Idd ze wil altijd aandacht! Vork

Idd,!!

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 15:54

ook al wil ze géén aandacht, die krijgt ze toch Knipoog

zoetiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 15:59

Ik vind paris hilton best wel gaaf. Maar de laatste tijd is ze toch een beetje té overdreven aan het doen

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 13:19

russel schreef:
Ja ik snap dat ook niet, maar Amerika is een totaal ander land dan Nederland of Belgie. Ik ben er een keer geweest en ik vond het maar rare mensen, maar dat is mijn mening.

Ik ben er geboren, heb er 3 jaar gewoond, ga er al 5 jaar elke zomer heen en vind het helemaal geen raar land. Anders ja, maar niet raar. Ja, er wordt daar veel voor de rechtbank gedaagd, maar die verzekeringspolissen etc. liggen daar helemaal anders dan hier. In de media komt naar mijn mening ook telkens dezelfde kant van Amerika naar voren, dat het geldwolven zijn en dat ze allemaal dik zijn. Wat helemaal niet zo is.
Maar dat terzijde.

Over dat ontslaan worden als een cipier een foto neemt: waarom zou je erom geven dat je je baan kwijt bent als je een foto hebt gemaakt die een miljoen dollar waard is?

_Evelyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 15:25

Mientjeuh schreef:
Over dat ontslaan worden als een cipier een foto neemt: waarom zou je erom geven dat je je baan kwijt bent als je een foto hebt gemaakt die een miljoen dollar waard is?

Ik zou mijn baantje als cipier in ieder geval wel opgeven voor een miljoentje hoor!! *LOL*

Axel_Clauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 12:24

anders ik wel Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 13:05

Mientjeuh schreef:
russel schreef:
Ja ik snap dat ook niet, maar Amerika is een totaal ander land dan Nederland of Belgie. Ik ben er een keer geweest en ik vond het maar rare mensen, maar dat is mijn mening.

Ik ben er geboren, heb er 3 jaar gewoond, ga er al 5 jaar elke zomer heen en vind het helemaal geen raar land. Anders ja, maar niet raar. Ja, er wordt daar veel voor de rechtbank gedaagd, maar die verzekeringspolissen etc. liggen daar helemaal anders dan hier. In de media komt naar mijn mening ook telkens dezelfde kant van Amerika naar voren, dat het geldwolven zijn en dat ze allemaal dik zijn. Wat helemaal niet zo is.
Maar dat terzijde.

Ik ben in Florida geweest en ik heb louter rare mensen ontmoet. Oudere vrouwen aangekleed en opgedirkt als 17 jarigen, die dan op mij afkwamen alsof ze mijn beste vriendin waren, ik had ze nog nooit gezien, kirrend en gillend van enthousiasme. Alles draait daar om geld. Was er bij een nederlandse vriendin die met een amerikaan getrouwd was. Zij deed net zo hard mee om zo te zijn. Heb zelfs betaald voor mijn eten daar! en zij dook in de ijskast en ging gerust taart zitten eten zonder mij te vragen. Het is daar normaal om gewoon in de ijskast te duiken als je ergens thuis bent. Zijn wij niet gewend, heb honger geleden. Hoef er nooit meer heen, 20 sloten op de voordeuren, voortdurend bang om beroofd te worden of inbraak. Verschillende hadden een wapenverzameling waar ze op kikte, stalen deuren van 20 cm dik en 15 wapens in huis. Als er wat gebeurd kunnen ze niet binnen komen om te helpen, als er een verkeerde binnenkomt dan ben je het haasje met zoveel wapentuig dat gewoon in een houten kast zonder slot zit. Als je je afvraagd waarom ze zo leven en dat ze het juist daardoor gevaarlijker voor zichzelf maken, vinden ze dat je van mars komt Haha!

Leonie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 15:28

Eet ze nu ondertussen al terug?
Niet dat het mij iets kan schelen wat er met haar gebeurd. Als je het mij vraagt moet ze maar eens gauw leren dat zij niet méér is dan een gewone burger, ook al is pappie zo rijk en invloedrijk. Laat haar haar lesje maar leren.

Oké, dit klinkt raar, maar ik vind het wel zo.

Bwaah, Amerika is geen raar land, het is er gewoon anders dan in België en Nederland. De meeste mensen denken dat het verschil niet zo groot is, maar het valt wel op eens je daar geweest bent.

Jessicoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 15:32

Ik heb het niet zo op die Paris Hilton.

Het wil altyd alleen maar aandacht van de media.
hou der niet zo van.

Laat haar daar die dagen maar mooi maken.
Zouden wij ook moeten.
En als ze niet wil eten!? haar probleem.

En zoveel zal ze normaal ook wel niet eten ! Bloos

berpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 17:13

ik vind het best een grappig mens en met al die overdreven maniertjes van haar verdient ze ondertussen wel miljoenen of niet, ik ben wel blij dat ik niet in haar schoenen sta maar zou toch wel haar bankrekening willen hebben jullie niet. Maar goed ik ben niet rijk maar mag ook niet klagen en ben gezond dat is het belangrijkste. Ik denkdat dat publiciteit zoeken van haar gewoon is om geld te verdienen, maar ik gun het niemand om in de gevangenis te komen vindt het best wel sneu voor haar zeg ik je eerlijk. Oke ze heeft het er zelf naar gemaakt maar tegenwoordig krijgen pedofielen een taakstraf en of ze nou paris heet of niet nee vindt toch wel beetje sneu

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 17:29

russel schreef:
Ik ben in Florida geweest en ik heb louter rare mensen ontmoet. Oudere vrouwen aangekleed en opgedirkt als 17 jarigen, die dan op mij afkwamen alsof ze mijn beste vriendin waren, ik had ze nog nooit gezien, kirrend en gillend van enthousiasme. Alles draait daar om geld. Was er bij een nederlandse vriendin die met een amerikaan getrouwd was. Zij deed net zo hard mee om zo te zijn. Heb zelfs betaald voor mijn eten daar! en zij dook in de ijskast en ging gerust taart zitten eten zonder mij te vragen. Het is daar normaal om gewoon in de ijskast te duiken als je ergens thuis bent. Zijn wij niet gewend, heb honger geleden. Hoef er nooit meer heen, 20 sloten op de voordeuren, voortdurend bang om beroofd te worden of inbraak. Verschillende hadden een wapenverzameling waar ze op kikte, stalen deuren van 20 cm dik en 15 wapens in huis. Als er wat gebeurd kunnen ze niet binnen komen om te helpen, als er een verkeerde binnenkomt dan ben je het haasje met zoveel wapentuig dat gewoon in een houten kast zonder slot zit. Als je je afvraagd waarom ze zo leven en dat ze het juist daardoor gevaarlijker voor zichzelf maken, vinden ze dat je van mars komt Haha!

Dus na één keer in Amerika te zijn geweest kan jij meteen oordelen dat alles om geld draait?
Sorry, maar dat gaat er bij mij niet in. Er zijn zoveel mensen met vooroordelen over Amerika, alles draait om geld en meer van die zever. En naar wat ik hoor ben jij niet in de échte Amerikaanse wijken geweest, waar de échte Amerikaanse burgers wonen. Die zijn open, vriendelijk, sociaal en behulpzaam.
Wij konden gewoon onze deuren open laten staan 's nachts, er is echt niemand die er zomaar je huis komt leegroven. In die chique buurten is het natuurlijk beter beveiligd, maar hier hebben de villa's toch ook hekken en poorten met camera?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 18:03

Ik heb alleen met amerikanen te maken gehad in normale wijken.

Onze meningen verschillen, zou er idd nooit willen wonen.

berpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 18:37

Mientjeuh schreef:
russel schreef:

Dus na één keer in Amerika te zijn geweest kan jij meteen oordelen dat alles om geld draait?
Sorry, maar dat gaat er bij mij niet in. Er zijn zoveel mensen met vooroordelen over Amerika, alles draait om geld en meer van die zever. En naar wat ik hoor ben jij niet in de échte Amerikaanse wijken geweest, waar de échte Amerikaanse burgers wonen. Die zijn open, vriendelijk, sociaal en behulpzaam.
Wij konden gewoon onze deuren open laten staan 's nachts, er is echt niemand die er zomaar je huis komt leegroven. In die chique buurten is het natuurlijk beter beveiligd, maar hier hebben de villa's toch ook hekken en poorten met camera?

Ik denk toch ook wel dat Amerika voor Nederlanders een totaal ander land is, maar inderdaad het zal hier echt niet beter zijn als daar, We hebben allemaal onze eigen gebruiken en wie kan zeggen dat hun gebruiken slechter zijn als die van ons. Wel vindt ik heb je veel rascisme daar maar ja heb je hier ook. Ook het feit dat je zomaar overal wapens kunt kopen vindt ik bizar als je nagaat wat er op sommige scholen gebeurd is daar door jongeren die wapens van hun vaders hadden gestolen. Meschien is het omdat het zon groot land is met zo veel buitenlandse problemen dat ze daarom te weinig aandacht kunnen geven aan hun eigen problemen.
! ding weet ik wel ze kunnen over Amerika zeggen wat ze willen maar als zij er niet geweest waren hadden wij niet in zo veel vrijheid kunnen leven, als je bondgenoot het machtigste land van de wereld is mag je van geluk spreken of niet. Amerika loopt voorop met het waarbergen van de vrijheid en als het aan de schurkenstaten had gelegen hadden wij niet eens meer bestaan.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 18:49

Ik zou ook niet in amerika willen wonen, echt men land niet kwa alles eigelijk. Ik ga daarom ook met russel mee Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 18:57

Ik persoonlijk denk dat Amerika voor veel ellende in de wereld heeft gezorgd door hun bemoeizucht en ze hebben zich pas gemengd in de 2e wereldoorlog toen Pearl Harbor werd aangevallen, anders waren ze niet gekomen. Kan ik nog verder op ingaan, maar dan gaan we heel erg off-topic.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 18:59

russel schreef:
Ik persoonlijk denk dat Amerika voor veel ellende in de wereld heeft gezorgd door hun bemoeizucht en ze hebben zich pas gemengd in de 2e wereldoorlog toen Pearl Harbor werd aangevallen, anders waren ze niet gekomen. Kan ik nog verder op ingaan, maar dan gaan we heel erg off-topic.

En waar ze mogen bemoeien doen ze niet, kijk naar tibet maar daar hebben ze natuurlijk geen belang aan...

vind dit stiekem leukere conversatie dan paris hilton

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 19:24

katiavl schreef:

Ik ook Knipoog

chillaxing

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 19:29

Eigen schuld dan he, moet je maar niet in een auto gaan rijden als je rijbewijs afgepakt is. Haha!

Milly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 13:42

las in de krant dat ze eerst naar huis mocht doordat ze een soa ofzo had Clown de vraag is wat je ervan moet geloven uiteraard Knipoog
Maar anyway, voor mij geen reden om naar huis te gaan Lachen

ushi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 15:59

Ik heb ergens gelezen dat de vrouw van de officier van justite hetzelfde gedaan heeft als Paris maar dat zij alleen een geld boete gehad heeft?

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 16:00

Elinee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 16:14

en al weer 17 pagina´s over een stom verwend nest ROFL

SorayaDL

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 20:37

katiavl schreef:
russel schreef:

En waar ze mogen bemoeien doen ze niet, kijk naar tibet maar daar hebben ze natuurlijk geen belang aan...

Vind deze discussie ook veel interessanter Knipoog . En russel, je hebt helemaal gelijk. Pas toen het een bedreiging werd voor USA kwamen ze ons te hulp. Daarvoor waren ze te druk met andere zaken Clown
Elinee schreef:
en al weer 17 pagina´s over een stom verwend nest ROFL

Hahaha, helemaal gelijk. Bijna allemaal klagen, maar blijkbaar is het wel interessant. Dezelfde mensen lezen ook wat er in de bladen over haar staat en zorgen er dus voor dat ze "werk" heeft Duivel

kiss_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 20:44

Tsjá, ''nee ik vraag geen aandacht Nagelbijten / Gniffelen '' .
Domme leu, denken dat ze overal mee weg kunnen komen Rolleyes
Wij moetten toch ook gewoon de cell in , als we toevalig even niet kunnen.

Scheve mond

Domme aandacht vragerij!

amen! Cool