Imitador schreef:Tja, tis een grote aanstelsters... en misschien groot gelijk, zo krijgt ze weer aandacht, ze heeft immers altijd negatieve aandacht gevraagd??
Idd ze wil altijd aandacht!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Imitador schreef:Tja, tis een grote aanstelsters... en misschien groot gelijk, zo krijgt ze weer aandacht, ze heeft immers altijd negatieve aandacht gevraagd??
Chrisy schreef:Imitador schreef:Tja, tis een grote aanstelsters... en misschien groot gelijk, zo krijgt ze weer aandacht, ze heeft immers altijd negatieve aandacht gevraagd??
Idd ze wil altijd aandacht!
russel schreef:Ja ik snap dat ook niet, maar Amerika is een totaal ander land dan Nederland of Belgie. Ik ben er een keer geweest en ik vond het maar rare mensen, maar dat is mijn mening.
Mientjeuh schreef:Over dat ontslaan worden als een cipier een foto neemt: waarom zou je erom geven dat je je baan kwijt bent als je een foto hebt gemaakt die een miljoen dollar waard is?
Mientjeuh schreef:russel schreef:Ja ik snap dat ook niet, maar Amerika is een totaal ander land dan Nederland of Belgie. Ik ben er een keer geweest en ik vond het maar rare mensen, maar dat is mijn mening.
Ik ben er geboren, heb er 3 jaar gewoond, ga er al 5 jaar elke zomer heen en vind het helemaal geen raar land. Anders ja, maar niet raar. Ja, er wordt daar veel voor de rechtbank gedaagd, maar die verzekeringspolissen etc. liggen daar helemaal anders dan hier. In de media komt naar mijn mening ook telkens dezelfde kant van Amerika naar voren, dat het geldwolven zijn en dat ze allemaal dik zijn. Wat helemaal niet zo is.
Maar dat terzijde.
Over dat ontslaan worden als een cipier een foto neemt: waarom zou je erom geven dat je je baan kwijt bent als je een foto hebt gemaakt die een miljoen dollar waard is?
russel schreef:Ik ben in Florida geweest en ik heb louter rare mensen ontmoet. Oudere vrouwen aangekleed en opgedirkt als 17 jarigen, die dan op mij afkwamen alsof ze mijn beste vriendin waren, ik had ze nog nooit gezien, kirrend en gillend van enthousiasme. Alles draait daar om geld. Was er bij een nederlandse vriendin die met een amerikaan getrouwd was. Zij deed net zo hard mee om zo te zijn. Heb zelfs betaald voor mijn eten daar! en zij dook in de ijskast en ging gerust taart zitten eten zonder mij te vragen. Het is daar normaal om gewoon in de ijskast te duiken als je ergens thuis bent. Zijn wij niet gewend, heb honger geleden. Hoef er nooit meer heen, 20 sloten op de voordeuren, voortdurend bang om beroofd te worden of inbraak. Verschillende hadden een wapenverzameling waar ze op kikte, stalen deuren van 20 cm dik en 15 wapens in huis. Als er wat gebeurd kunnen ze niet binnen komen om te helpen, als er een verkeerde binnenkomt dan ben je het haasje met zoveel wapentuig dat gewoon in een houten kast zonder slot zit. Als je je afvraagd waarom ze zo leven en dat ze het juist daardoor gevaarlijker voor zichzelf maken, vinden ze dat je van mars komt
Mientjeuh schreef:russel schreef:Ik ben in Florida geweest en ik heb louter rare mensen ontmoet. Oudere vrouwen aangekleed en opgedirkt als 17 jarigen, die dan op mij afkwamen alsof ze mijn beste vriendin waren, ik had ze nog nooit gezien, kirrend en gillend van enthousiasme. Alles draait daar om geld. Was er bij een nederlandse vriendin die met een amerikaan getrouwd was. Zij deed net zo hard mee om zo te zijn. Heb zelfs betaald voor mijn eten daar! en zij dook in de ijskast en ging gerust taart zitten eten zonder mij te vragen. Het is daar normaal om gewoon in de ijskast te duiken als je ergens thuis bent. Zijn wij niet gewend, heb honger geleden. Hoef er nooit meer heen, 20 sloten op de voordeuren, voortdurend bang om beroofd te worden of inbraak. Verschillende hadden een wapenverzameling waar ze op kikte, stalen deuren van 20 cm dik en 15 wapens in huis. Als er wat gebeurd kunnen ze niet binnen komen om te helpen, als er een verkeerde binnenkomt dan ben je het haasje met zoveel wapentuig dat gewoon in een houten kast zonder slot zit. Als je je afvraagd waarom ze zo leven en dat ze het juist daardoor gevaarlijker voor zichzelf maken, vinden ze dat je van mars komt
Dus na één keer in Amerika te zijn geweest kan jij meteen oordelen dat alles om geld draait?
Sorry, maar dat gaat er bij mij niet in. Er zijn zoveel mensen met vooroordelen over Amerika, alles draait om geld en meer van die zever. En naar wat ik hoor ben jij niet in de échte Amerikaanse wijken geweest, waar de échte Amerikaanse burgers wonen. Die zijn open, vriendelijk, sociaal en behulpzaam.
Wij konden gewoon onze deuren open laten staan 's nachts, er is echt niemand die er zomaar je huis komt leegroven. In die chique buurten is het natuurlijk beter beveiligd, maar hier hebben de villa's toch ook hekken en poorten met camera?
russel schreef:Ik persoonlijk denk dat Amerika voor veel ellende in de wereld heeft gezorgd door hun bemoeizucht en ze hebben zich pas gemengd in de 2e wereldoorlog toen Pearl Harbor werd aangevallen, anders waren ze niet gekomen. Kan ik nog verder op ingaan, maar dan gaan we heel erg off-topic.
katiavl schreef:vind dit stiekem leukere conversatie dan paris hilton
katiavl schreef:russel schreef:Ik persoonlijk denk dat Amerika voor veel ellende in de wereld heeft gezorgd door hun bemoeizucht en ze hebben zich pas gemengd in de 2e wereldoorlog toen Pearl Harbor werd aangevallen, anders waren ze niet gekomen. Kan ik nog verder op ingaan, maar dan gaan we heel erg off-topic.
En waar ze mogen bemoeien doen ze niet, kijk naar tibet maar daar hebben ze natuurlijk geen belang aan...
vind dit stiekem leukere conversatie dan paris hilton
Elinee schreef:en al weer 17 pagina´s over een stom verwend nest