Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
faye schreef:Ik maak me meer zorgen over de "ramptouristen"
Precies Renza!
slimmerik schreef:Calanddra schreef:Daarom zeg ik ook niet dát ze het zal doen, maar wel dat ik bang ben dat ze wel doorgaat. Als dit zo het geval is hoop ik wel dat de dierentuin haar meteen even een cursus geeft in apentaal en over hoe ze met ze om moet gaan (of juist niet)
Ze hoeven haar dit topic maar te laten lezen![]()
Ik denk ook dat haar de komende weken een hoop duidelijk gaat worden. Ze zal achteraf het heel erg vinden dat wat in haar ogen een goed contact was, in werkelijkheid treiteren was. Lijkt me verschrikkelijk als je daar achter komt.
Maar net als Renza en faye ben ik ook bang dat dit verhaal de echte treiteraars nog meer zal uitdagen om te treiteren, want op de een of andere manier vinden die dat stoer.
faye schreef:Goh Calanddra het lijkt wel of je blij bent dat dit gebeurd is....
faye schreef:Goh Calanddra het lijkt wel of je blij bent dat dit gebeurd is....
Renza schreef:Nee en als hij eerder al tot z'n knieën in het water gevonden was oid hadden ze opzich ook wel kunnen weten dat deze gorilla iig niet bang is voor water.
slimmerik schreef:Ik vond trouwens eerst de ava van Djuno wel leuk....nu vind ik hem bedreigendJa, sorry hoor maar ik vind het er toch vriendelijk uitzien.
faye schreef:Weet je wat ik ver vind gaan, om op een dergelijke manier over die vrouw te spreken. Plus de smileys erbij. Vandaar mijn opmerking
Calanddra schreef:De gracht is 2 meter diep toch? Is dit al vanaf het eerste stuk of is de gracht aflopend? weet iemand dat?