Verdonk kan het maar niet laten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

jaantsje

Re: Verdonk kan het maar niet laten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 20:26

Whiz schreef:
jaantsje schreef:
Verstandige mensen zijn zij die hun ogen niet sluiten voor de werkelijkheid.
Zij kijken naar datgene wat er om hun heen gebeurd en proberen hun inzet te tonen.
Problemen zullen er altijd blijven, zoveel mensen zoveel wensen.
Het is alleen jammer dat de mensen die dan boven het maaiveld uikomen direct neergesabeld worden.

Dat is niet jammer dat is rechtvaardig. Zoveel mensen kijken mee met je als je boven dat maisveld staat. Dus vallen je fouten ook 10 x meer op. Dat is niet neersabellen das louter en alleen constateren dat de gene die daar staat niet jou gedachtengoed representeerd.... En dus niet overeenkomt met de wensen van bepaalde mensen. Dat is nou eenmaal zo in een democratie. De meerderheid wint.

De toekomst zal het uitwijzen.
Vraag me echter wel af wat je met de zin bedoelt die nu vet en cursief is!

Whiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 20:33

jaantsje schreef:
Whiz schreef:

Dat is niet jammer dat is rechtvaardig. Zoveel mensen kijken mee met je als je boven dat maisveld staat. Dus vallen je fouten ook 10 x meer op. Dat is niet neersabellen das louter en alleen constateren dat de gene die daar staat niet jou gedachtengoed representeerd.... En dus niet overeenkomt met de wensen van bepaalde mensen. Dat is nou eenmaal zo in een democratie. De meerderheid wint.

De toekomst zal het uitwijzen.
Vraag me echter wel af wat je met de zin bedoelt die nu vet en cursief is!

De meerderheid van de mensen. Groeperingen die niet dezelfde meningen hebben. Ik bedoel daar verder geen specifieke groepen mee ofzo.

randalinpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 00:07

Sarabande wrote
Citaat:
De VVD zou er goed aandoen om het item moslims eens uit hun vocabulaire te schrappen en zich te richten op degenen voor wie ze er zijn, de zakenwereld. Na Ayaan, Rita en Wilders denk ik dat een groot deel van hun achterban het wel gehad heeft, Rutten die zich weer druk maakt over Burka's waar gaat het over.

Nee. Het is gewoon stemmenwinnerij, meer niet.
Al vanaf dat ene Fortuyn de wereld liet zien dat je in Nederland stemmen kon winnen door racistische populistische praat te verkondigen, is de VVD daar ook mee begonnen.
Het gaat immers om het lokken van kiezers?
Ze lokken zo kiezers die niet bepaald baat hebben bij een keus voor de VVD. Dat is echt niet de partij van de gewone man, nooit geweest ook, en hun belangen behartigt hij niet.
Maar die stemmen geven de VVD wel meer speelruimte. Macht dus. Ze kunnen bij deze VVD wel goed naar Amerika kijken. Knipoog

En tuurlijk slaat dat drama over het weren van vrouwen in een burka uit openbare functies nergens op. Hoeveel zullen er daadwerkelijk al solliciteren op zon functie?
Als het niet zo triest was zou je erom lachen....

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-07 19:13

Het nieuwe kabinet heeft dit zinloze wetsvoorstel al van tafel geveegd Haha! .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 20:16

Maar het vvd is het wel eens met dat er geen 2 paspoorten moeten zijn voor de kamerleden

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-07 20:45

runningkawa schreef:
Maar het vvd is het wel eens met dat er geen 2 paspoorten moeten zijn voor de kamerleden

Dan moeten ze zelf een paar kamerleden eruit gooien, verkiezingsgeleuter Slapen

Dit topic ging over het wetsvoorstel van Rita over Antilliaanse jongeren, trouwens

Ghani

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 20:52

ik vind het juist super van een vrouw als Rita, dat ze ondanks dat ze de functie niet meer heeft, zich blijft inzetten voor iets waar ze in geloofd!!

Ik woon in Rotterdam, en de overlast die we hier hebben van oa. antilliaanse jongeren.. Nog liever gister dan vandaag dat ie het land worden uitgezet!

Ik ben het zeker niet eens met alles wat ze doet en heeft gedaan, maar hiermee vind ik haar super! .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 00:30

ow ja
dat was dit topic waarin alleen sarabande oftopic mocht gaan Tong uitsteken Clown

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-07 00:34

runningkawa schreef:
ow ja
dat was dit topic waarin alleen sarabande oftopic mocht gaan Tong uitsteken Clown

Geen argumenten meer Ach gut

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 10:05

Wat heeft geen argumenten nu te maken met dat we volgens jou offtopic gaan en als het jou uit komt tig bladzijdes terug dat het wel mag? (zie ergens quote Faye)

Ik denk dat als jij gaat roepen je gaat offtopic dat jezelf dan geen argument hebt om er inhoudelijk op te reageren...anders deed je dat wel...

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-07 10:30

Ik zei niet dat je off topic ging, maar intussen is het 2e paspoort gedoe een enorme media/verkiezings hype geworden
Terwijl hetgeen waar dit topic oorspronkelijk over ging bijna geruisloos van tafel geveegd is.

Omdat de 2 onderwerpen imo niet meer in verhouding staan is het wellicht beter om over de nationaliteiten een ander topic te openen. Heb je trouwens Paul de Leeuw gisteren bij P&W gezien, kijk het maar eens terug hij maakte zich echt heel kwaad.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 10:32

Dan open je toch een nieuw topic Lachen

nee, heb ik niet gezien
brrr, paul de leeuw, naar ventje
Zonder te weten wat hij zei, die gast kijk ik echt nooit.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 03-03-07 10:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Mieke_Cunna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 10:36

mensen! rita moet ook haar geld verdienen.
Ik zeg niet dat ik het met haar eens ben wat zei doet.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-07 11:13

runningkawa schreef:
Dan open je toch een nieuw topic Lachen

nee, heb ik niet gezien
brrr, paul de leeuw, naar ventje
Zonder te weten wat hij zei, die gast kijk ik echt nooit.

Laat ik aan jou over, is mijn onderwerp niet ik vind het zon geneuzel, het halve koningshuis heeft een dubbel paspoort eens kijken wat ze daarmee gaan doen.
Ik kijk ook nooit naar De Leeuw shows, maar wel naar P&W en daar was hij asl gast toch even anders.