Damber schreef:Frank schreef:*Loopt weer naar kast*
Maatje 41. Tsja, schouders he.... heeft niets met schouders te maken.... Dit is namelijk de omvang van je nek..
![]()
BOINK
*Grmpf Schater!!!!!!!*
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Damber schreef:Frank schreef:*Loopt weer naar kast*
Maatje 41. Tsja, schouders he.... heeft niets met schouders te maken.... Dit is namelijk de omvang van je nek..
![]()
BOINK
linky schreef:mijn nicht, nu 46, is een paar maanden geleden na 17 jaar trouwe dienst "gedumpt" door haar (blijkbaar op uiterlijk kickende) vriend, "omdat ze aangekomen was".................![]()
![]()
!!!
katiavl schreef:Is er een kat dat tommy noemt ?
Nee tommy de visser. Ben horse & co gebrainwasht of hoe je dat ook schrijft![]()
ik ken tomtom go van de gps maar daar vind ik hem niet op lijken
[***] schreef:In alle topic's over de wat grotere maten eindigt het steeds met foto's van meisjes met maat 34-38...
linky schreef:Wat valt er te raden? Nog 1 kg er af en je waait weg.......................... 36?
nickyu schreef:er zijn mensen met maatje 42 die SLANK zijn laat dat vol maar zitten
je kan namelijk nooit zeggen oh 42 dus dik nee
daar gaat juist het topic over
de ene persoon met 42 is slank de ander bol de een is met maatje 38 en mag niet meer buiten spelen bij windkracht 2 de ander is met 38 vol slank
zijn genoeg mannen die hun vrouw dumpen om zoiets
gelukkig blijven zij wel tot hun 80ste strak![]()
mijn ex dumpte me na een borstbesparende K operatie
geloof me daar was 2 maanden later echt niks meer van te zien !
ook het lidteken niet
nu ben ik blij dat dat daarom toen fout ging
arme jongen had nu helemaal gillend gek geworden
[***] schreef:In alle topic's over de wat grotere maten eindigt het steeds met foto's van meisjes met maat 34-38...
linky schreef:Wat valt er te raden? Nog 1 kg er af en je waait weg.......................... 36?
Citaat:In alle topic's over de wat grotere maten eindigt het steeds met foto's van meisjes met maat 34-38...
nickyu schreef:is het jullie ook opgevallen dat als heren een vetrandje hebben daar nooit over gelult word
maar dat die zelfde heren vaak het grooootste kommentaar hebben over vetrandje bij de dames
katiavl schreef:Gaan we het nu terug on topic houden![]()
Er is een man langs geweest en het is hier helemaal overkop
linky schreef:De spieren van mijn man verplaatsen zich volgens hem naar zijn buik![]()
![]()
![]()
katiavl schreef:Gaan we het nu terug on topic houden![]()
Er is een man langs geweest en het is hier helemaal overkop