Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Dat is dan JOUW mening, maar gelukkig zijn er nog zo'n dikke 15 miljoen mensen in Nederland die er anders over denken.
Naar mijn mening is er veel te weinig bloot op tv.. Waar zijn de Nederlandse films (met veel bloot) gebleven..
Wil je 't niet zien, dan zap je naar een ander kanaal.. huidige aanbod bestaat uit 40 of 50 kanalen, waaronder Discovery Channel (geen bloot), Animal Planet (geen bloot), NGC (geen bloot) en nog veel meer zenders (waar geen bloot op voorkomt).
en tja.. als je er eenmaal over denkt zoals jij.. dan zie je alleen nog maar bloot.
En ik vind 't niet erg.. 'k stoor me er iig niet aan..
Paraat schreef:Overigens zijn er ook mensen die seks helemaal niet lekker vinden, er bestaat namelijk iets als Nonlibidoïsme. Niet al te schuin en snel door de bocht hè?
Paraat schreef:Er is in godsnaam niets levensverrijkend aan heel stinkend Temptation Island en alle programma's die hier de revue passeren.
Is de kijker zich er niet een klein beetje bewust van dat ze naar een McProgramma aan het kijken zijn?
En wat zegt zenderkeuze over iemands voorkeuren voor informatie?
Leer je meer over de wereld als je kijkt naar commercieel of naar Ned 1?
Is het nou zo moeilijk om de scheidslijn te maken tussen crap-en goede programma's? En is dit niet iets wat een ouder/opvoeder prima kan doen, en diens taak is om zijn kind goed op te voeden? Zit iedere anti-bloot-op-tv'er hier nu constant de intelligentie van de huidige jeugd te onderschatten? Ik vind het werkelijk een spook-idee dat de huidige jongen een vrouw en een rollade niet van elkaar kan onderscheiden (geloof me, ze lijken minder op elkaar dan je denkt). Is het zo moeilijk te bedenken dat elke serieuze geweldspleger uit een slecht milieu komt, een minder adquate opvoeding heeft gehad, etc, etc.
Ja, ik vind het meeste bloot op tv dom. Ik vind tv grotendeels dom, dat is de rede dat de buis bij mij eruit is. Maar wat is er dan slecht aan 14-jarigen die experimenteren met seks? Om even een gevaarlijke uitspraak te doen: niet elke vrouw wil niet gezien worden als een lekker wijf.
Paraat schreef:Is het nou zo moeilijk om de scheidslijn te maken tussen crap-en goede programma's?
Citaat:En is dit niet iets wat een ouder/opvoeder prima kan doen, en diens taak is om zijn kind goed op te voeden? Zit iedere anti-bloot-op-tv'er hier nu constant de intelligentie van de huidige jeugd te onderschatten?
Hahaatje schreef:met het huidige zenderaanbod blijven er genoeg zenders over waar nooit ook maar een stukje bloot op te zien is...
Paraat schreef:Beste Thorretje, is stoor me evenmin aan bloot op tv en vind ook zeker niet dat dit een halt toe moet worden geroepen.
Ik stoor me aan het feit dat commerciele zenders voor vol aan worden gezien in deze discussie terwijl ze dit zo erg niét zijn. Het is oliebol-tv, hapjes-tv, klaar.
Ook stoor ik me aan het feit dat de hele Ned. jeugd kennelijk wel retedom moet zijn en het verschil niet kan zien tussen een chickie op TMF en een normale vrouw in de maatschappij. Ik stoor me ook aan het beeld dat hier ontstaat dat er één reden is dat er wordt verkracht: bloot op tv. Waanideëen! Nogmaals, dat je overmatig bloot niet trekt is iemand's goed recht, maar het is niet voor niks dat de TS-er op zoveel (doorgaans ontzettend slecht en dom gebrachte) weerstand stuit.
Ook wilde ik zeggen dat sommige vrouwen het helemaal prima vinden om zo nu en dan als lustobject te worden gezien, die genieten van mannelijke aandacht en dat per defintie niet elke man overgaat tot aanrading of verkrachting. Maar misschien heb ik gewoon geluk met mijn omgeving? En dat is in dit geval A'dam/Den Haag/Rotterdam en alle zaterdagnachten waarin ik terug naar stations ben gestruind na de niet minst-omvangrijke feesten -- heel wat dus.
Ik heb het een keer moeten bekopen met een pistool in mijn buik, maar die jongen was DOM, en is overigens gepakt. Wederom een slecht milieu/kansloze opvoeding. Mijn zus, werkend in de Jeugdriagg komt te vaak jongeren met persoonlijkheidsstoornissen tegen. Ik kan simpelweg niet concluderen dat enkel de TV enige uitwerking heeft op jongeren. Opvoeding is zo belangrijk...
Aan domheid op tv komt sowieso nooit een halt, ga ik ook helemaal niet tegen pleiten.
En als je meer bloot wilt zien kan ik je zenders als private blue of gold aanraden.
Shadow0 schreef:Paraat schreef:Is het nou zo moeilijk om de scheidslijn te maken tussen crap-en goede programma's?
Ja. Ik heb volgens mij al een maand of 4 geen goed programma meer gezien. De laatste keer was "Een klasse apart" - uitgezonden in maart. Sindsdien is er hooguit de keuze tussen 'heel slecht' en 'och'.
Citaat:En is dit niet iets wat een ouder/opvoeder prima kan doen, en diens taak is om zijn kind goed op te voeden? Zit iedere anti-bloot-op-tv'er hier nu constant de intelligentie van de huidige jeugd te onderschatten?
Paraat schreef:Shadow0 schreef:Paraat, ook voor jou geldt dat dit punt al uitgebreid is uitgelegd - het teruglezen van de discussie kan helpen. Daarnaast vind ik je toon wel erg fel en aanvallend, en ik begrijp niet zo goed waarom dat nodig is?
Sorry, het is nogal een brok om tussen alle offtopic reacties en 1 op 1 discussie uit te zoeken wat hierover gezegd is.
Shadow0 schreef:
Alleen is het altijd jammer dat er op deze manier steeds meer offtopic reacties bijkomen. Doordat er steeds hetzelfde wordt geroepen zonder de andere reacties te lezen, wordt de discussie alleen maar oninteressanter.
Maar goed, het belangrijkste bezwaar is dat het niet alleen gaat om wat er op mijn tv in mijn huis te zien is, maar dat de tv invloed heeft op de hele samenleving. En ook al kijk IK er niet naar, met die gevolgen heb ik wel te maken.
miloetje schreef:Ik kijk veel tv, en ben veel aan het internetten als 14 jarige.
Ik erger me wel aan de pop-ups op een geven moment verschenen die de hele tijd...![]()
Maar ik zie niet veel bloot op tv. Sorry, maar ik heb op tv nog nooit een helemaal naakt persoon gezien. Veel borsten en billen maar het geslachtsdeel en schaamstreekheb ik nog nooit gezien. Niet van een man en niet van een vrouw. En veel mensen gaan off topic lijkt me, dit gaat over bloot op tv en niet over geweld. Als ik slanke blote vrouwen zie denk ik niet: zo wil ik zijn!
Het lijken me meer de beroemdheden( denk aan Nicole Ritchie(weet niet precies) nog wat en meer wat zulke mensen) die mager zijn of rondun super dun en beroemd zijn. Wie wil nou niet beroemd zijn?en als die beroemdheden aanbeden worden/ fans hebben ga je ze bekijken. En constateer je dat je te dik bent, ook al ben je slank en heb je maatje 36. Ik krijg geen anorexia van een paar meiden die achter een rapper staan ze dansen met een string aan en een dun bh'tje. misschien wel( ik ben zoiezo tevreden met mijn figuur) van een beroemd rijk iemand die super dun is. Ik wil ook wel rijk zijn enz..
En geef toe.. welke 13/14 jarige vooral meiden kijken nou s'avonds om 11 uur door de week nog naar sekszenders? En TMF en dat soort zenders kijk ik zeer weinig naar.
en er zijn genoeg zenders waar geen bloot in voorkomt of films..
maar wat is bijv dan mis met American Pie? gewoon een vraagje hoor. dat word toch ook weleens uitgezonden op tv?
zo dit was mijn mening je mag er best op in gaan nu heeft ook even een jonger iemand gesproken![]()