Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
klaasjuhhh schreef:ladylay schreef:mmm.....nee ik ben er geen voorstander voor, aangezien het niet zo is gemaakt......
maar als mensen homo zijn, laat ik ze mooi...
ik moet wel zeggen de mannelijke homo's hebben wel smaak
jammer, dat ze dan weer homo zijn
MIsschien een brutsle vraag, maar ben jij gelovig?
Citaat:Voor zover ik weet, is het in sommige geloven niet toegestaan om op hetzelfde geslacht te vallen. Weet zo niet meer welke het is, hoor.
osfrie schreef:*D zo ben hier een paar dagen niet geweest en lees nu weer van alles over adoptie.. Ik heb toevallig een paar weken geleden een programma op tv gezien dat hier over ging, homo adoptie ouders. Jullie praten over adoptie van buitenlandse kinderen. in dat programma kwam dat ook te spraken. en het blijkt dus dat dat in nederland nog helemaal niet is toe gestaan. En dat ook veel adoptie landen het ook niet toestaan dat kinderen in z'n gezin terecht komen. Na mijn weten is dus allen adoptie van nederlandse kinderen in een homo relatie mogelijk..
ik denk trouwens zelf dat het niets uit maakt , of een kind nu opgroeit in een hetro of homo gezin.
ladylay schreef:Citaat:Voor zover ik weet, is het in sommige geloven niet toegestaan om op hetzelfde geslacht te vallen. Weet zo niet meer welke het is, hoor.
ik heb geen geloof, ik ben niet religieus....
ik ben christen, ik geloof dat god er is en jezus....
maar je kan me niet plaatsen in een religieus plaatje......wat dat is weer iets heeel anders
stefoo schreef:wat doen ze dan om het express te laten zien?
snowdon schreef:Elaine: ik zie veeeeeeeeeeeeeel meer hetero's dat doen, dan homo's....
Elaine schreef:Vind het alleen jammer dat sommige het provoceren (zo heet dat geloof ik)
Dus express laten zien dat ze op een ander geslacht vallen zeg maar.
Overdreven zoenen/aan elkaar zitten.. op drukke plekken.
Doe ik, als hetro, toch ook niet
Pannie schreef:snowdon schreef:Elaine: ik zie veeeeeeeeeeeeeel meer hetero's dat doen, dan homo's....
idd! voor jou valt het misschien veel meer op als homo's dat doen. maar ga er maar eens echt op letten..hetero's doen dat vaker
Mireille1970 schreef:Als gelovige weet je dat God de mensen heeft geschaapt met al zijn of haar "anders" zijn. HIJ is het dus die ook de homo schept. Ik snap dan dus ook niet dat gelovigen er moeilijk over doen.
bonanzaa schreef:Dank je Iloon jij weet idd hoe homo's zijn, gezellige mensen die van feesten houden... en er voor je zijn als je ze nodig hebt!
Elaine schreef:stefoo schreef:wat doen ze dan om het express te laten zien?
Overdreven zoenen/aan elkaar zitten.. op drukke plekken.
Doe ik, als hetro, toch ook niet
Mireille1970 schreef:Als gelovige weet je dat God de mensen heeft geschaapt met al zijn of haar "anders" zijn. HIJ is het dus die ook de homo schept. Ik snap dan dus ook niet dat gelovigen er moeilijk over doen.
Het is namelijk geen "keus" maar gewoon "jezelf zijn".
Citaat:Euh...... Kan je mij even het verschil uitleggen?