Ja, het is vervelend, maar als dat alles is, dan is het niet anders imo
Daar kom je wel overheen toch? Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Arianne_94 schreef:Ooo maar jullie mogen zeker jullie problemen hier ook uiten hoor.
Tis gewoon ruk al die onduidelijkheden en gestrande mensen![]()
Het enige wat ik kan zeggen met bellen naar vliegmaatschappij is heel vaak achter elkaar bellen. Op een gegeven ben er door heen en dan sta je in de wacht.
En kijk of je een landelijk nummer kan bellen. Dan ben je goedkoper uit.
Maar dan lekker thuis komen is het zeker.
Muur is behangen en de stallen zijn al gedaan.
Alleen zoek ik nu nog ene kabouter die je was doet![]()
Kan je een kind van 2 verantwoordelijk houden voor de was? #vraagditvooreenvriendin

Vientje schreef:Het wordt ons afgeraden de refund aan te nemen, want momenteel heeft Qatar nog wel de verplichting om ons op de een of andere manier thuis te krijgen en dan zouden we die bescherming ook niet meer hebben. De tegemoetkoming helpt wel uiteraard, maar aangezien de prijs letterlijk 4x over de kop is (minimaal, de plausibele vluchtprijs lijkt 6x over de kop te zijn nu) is dat maar beperkt verschil voor hun.
dierenfan schreef:Daardoor vliegen wij dus ook nooit om die kans zo te verkleinen en om indien nodig altijd vlot terug naar huis te kunnen gaan ivm de achtergebleven dieren.
purny schreef:dierenfan schreef:Daardoor vliegen wij dus ook nooit om die kans zo te verkleinen en om indien nodig altijd vlot terug naar huis te kunnen gaan ivm de achtergebleven dieren.
Nou ja dit is natuurlijk ook een uitzonderlijke situatie. Als je een vliegreis boekt denk je hier niet bij na.
Ik ga pas eind oktober naar Dubai. Dan hoop ik wel dat het allemaal ongeveer onder controle is en dat het allemaal weer rustiger is.
Deze situatie voelt voor mij een beetje als corona, gaat het wel door of gaat het niet door...
Ik hoop dat het allemaal weer wordt opgestart en dat mensen naar huis kunnen. Dit kost ons allemaal zoveel geld.
Raineri schreef:Nou ja geld en vastzitten is maar een kleine rimpeling in ons leven... wat ik het allerergste vind aan het feit dat mijn terugvlucht is geannuleerd is dat er honderd duizenden mensen vermoord worden nu. Ik ben gezond, veilig, heb eten en drinken... ja is vervelend. Maar ik vind vooral de reden waarom vreselijk.
Raineri schreef:Ah mijn vlucht is nu officieel geannuleerd. Denk terecht met de nieuwe dreiging, volgens mij wordt Qatar bijna volledig geëvalueerd.
We gaan zien wat ze met ons doen
Raineri schreef:Nou ja geld en vastzitten is maar een kleine rimpeling in ons leven... wat ik het allerergste vind aan het feit dat mijn terugvlucht is geannuleerd is dat er honderd duizenden mensen vermoord worden nu. Ik ben gezond, veilig, heb eten en drinken... ja is vervelend. Maar ik vind vooral de reden waarom vreselijk.
anjali schreef:Als ik nu een boeking zou hebben lopen (voor een toekomstige reis) die naar of via het Midden-Oosten zou gaan, en het zou een niet-essentiele reis zijn, dan zou ik zo mogelijk annuleren en aanbetalingen terugvragen. Want eerlijk gezegd vrees ik met grote vreze dat die oorlog daar niet binnenkort stopt maar zal escaleren en dat daardoor luchtvaartmaatschappijen en reisorganisaties failliet zouden kunnen gaan en dan kun je geen geld meer terug krijgen want dat is er dan niet meer. Ik hoop en bid dat ik ongelijk krijg want ik ben ook dol op reizen,ik vind dat leuk en leerzaam en bevordelijk voor het onderlinge begrip tussen volkeren en culturen en vandaar ook bevordelijk voor de vrede. Het is nu helaas helemaal mis.
purny schreef:anjali schreef:Als ik nu een boeking zou hebben lopen (voor een toekomstige reis) die naar of via het Midden-Oosten zou gaan, en het zou een niet-essentiele reis zijn, dan zou ik zo mogelijk annuleren en aanbetalingen terugvragen. Want eerlijk gezegd vrees ik met grote vreze dat die oorlog daar niet binnenkort stopt maar zal escaleren en dat daardoor luchtvaartmaatschappijen en reisorganisaties failliet zouden kunnen gaan en dan kun je geen geld meer terug krijgen want dat is er dan niet meer. Ik hoop en bid dat ik ongelijk krijg want ik ben ook dol op reizen,ik vind dat leuk en leerzaam en bevordelijk voor het onderlinge begrip tussen volkeren en culturen en vandaar ook bevordelijk voor de vrede. Het is nu helaas helemaal mis.
Bij zelf annuleren of omboeken ben je de reisorganisatie geld verschuldigd. Je moet dus eigenlijk gewoon wachten tot het vanuit hun kant geannuleerd wordt.
purny schreef:Fijn dat jullie eindelijk thuis zijn! Nu lekker genieten van de dingen en minder mooie dingen...
Heb je de cao onderhandelingen al opgestart met de waskabouters?
Arianne_94 schreef:purny schreef:Fijn dat jullie eindelijk thuis zijn! Nu lekker genieten van de dingen en minder mooie dingen...
Heb je de cao onderhandelingen al opgestart met de waskabouters?
Moeilijke cao onderhandeling, ze kent de onderhandel mogelijkheden….
Dus ik ben zelf maar gaan wassen, dan is het sneller gedaan.