Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
anjali schreef:@Lusitana, bedoel je dat ze aandacht willen, en : negatieve aandacht is ook aandacht? Zoiets? Er zijn ook wel ooit mensen die graven gaan vernielen, ook zo respectloos. En dat dan zelf gaan filmen en op internet zetten? ??????
pmarena schreef:Ken je die jongens dan van de socials, dat ze dit soort lage dingen vaker doen...?
Anders denk ik dat het gewoon een hele domme, onnadenkende "stoere" (absoluut niet natuurlijk) actie was van kijk ons eens lekker profiteren van dit buitenkansje zonder er ook maar 1 tel bij stil te staan hoe extreem laag het is. Of daar ook gewoon totaal niet mee zitten
Douce schreef:"Snapt" iemand de opmerking over werken die ze maken?
pmarena schreef:Ken je die jongens dan van de socials, dat ze dit soort lage dingen vaker doen...?
Citaat:Uit een inventarisatie van hun sociale media blijkt dat de drie actief zijn als amateurvloggers. Ze maakten vaker filmpjes voor onder meer Snapchat, Instagram en YouTube. Op basis van hun profielen hebben de verdachten een Syrische achtergrond, zo meldt het AD.
karuna schreef:https://www.ad.nl/binnenland/rovers-van ... ~a4557419/
En dan komt dit bericht, twee zaten in azc winschoten en al vaker verdacht van minder toffe dingen. Los van het afschuwelijke feit is dit dan weer extra olie op het vuur tegen asielzoekers?
MissyNr1 schreef:Ik hoop dat ze een bezoekje gaan krijgen van de buurtbewoners. Ik ben niet pro geweld maar wel fan van gerechtigheid. Als je zulke lage acties uitvoert moet je de consequenties ondergaan. Heel veel gedrag wordt gedoogd of heeft geen gevolgen. En daardoor blijft het zich herhalen of wordt het erger. Maar wie niet horen wil moet voelen vind ik in deze situatie heel gepast