Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
BigOne schreef:Juval, het kabinet van Schoof is Wilders ! Onofficieel maar hij trekt gewoon de mp rol naar zich toe zonder mp te zijn . Daarbuiten schreeuwt en scheld hij op alles en nog wat. Hij verdeeld ipv verbind.
Tiggs schreef:Ik vind het echt bijzonder dat de PVV nog steeds zo hoog staat in de peilingen. Alles wordt duurder voor de 'gewone mens' en de enigen die gepaaid worden zijn de grotere ondernemers/ondernemingen. Zijn mensen dan zo gericht op de vluchtelingen?
VuurVleugels schreef:Tiggs schreef:Ik vind het echt bijzonder dat de PVV nog steeds zo hoog staat in de peilingen. Alles wordt duurder voor de 'gewone mens' en de enigen die gepaaid worden zijn de grotere ondernemers/ondernemingen. Zijn mensen dan zo gericht op de vluchtelingen?
Ja bizar he. Maar inderdaad, een extreme tunnelvisie op asielzoekers. Er lopen een paar diehard PVV stemmers op mijn sportclub rond en wat je ook zegt, het komt razendsnel en altijd weer terug op asielzoekers. Alles is de schuld van asielzoekers en als je (tactisch of recht door zee) iets anders aandraagt worden ze boos.
ruitje schreef:mysa schreef:Moet het nog lezen maar op Twitter vond ik hem niet erg genuanceerd gisteren en vandaag.
Ik heb het zojuist wel gelezen en ik sluit mij bij jouw mening aan
pien_2010 schreef:ruitje schreef:
Ik heb het zojuist wel gelezen en ik sluit mij bij jouw mening aan
Eerlijk gezegd weet ik niet zo goed wat ik ervan vind. Is dit een journalistiek stuk? Nee, dat vind ik niet. Ik vind het meer een opiniestuk naar eigen mening. Maar nogmaals ik weet het eerlijk gezegd niet.
Ik wacht het onderzoek af.
Want deze Chris bv zegt dat deze club bekend staat als agressief en hooligans. Terwijl gisteren werd gezegd dat het een low risico club is als het om voetballen gaat.
Kijk op een ander forum werd geschreven dat deze wedstrijd nooit gespeeld had mogen worden vanwege de rol van Israël in Gaza. Ik vind dat eigenlijk ook wel.
Kijk wat Hamas heeft gedaan is vreselijk en verwerpelijk en dat de Mossad dit gemist heeft (?) vind ik heel moeilijk om te geloven.
Maar is de vergelding van 50.000 doden, alle infrastructuur kapot in Gaza, de hongersnood, gebrek aan alles , de ziektes en nog steeds hoge sterfte, daarvan vraag ik me af:" is dit wel een proportionele reactie"?
Ik vind van niet, laat dat duidelijk zijn. Maar de wereld heeft blijkbaar heel veel moeite om Israël terug te fluiten met succes en deze regering heeft eigenlijk carte blanche.
Dus Israël gaan weigeren als protest, daar voel ik wel voor. Dan stopt die ellende misschien eens voor alle partijen. En kan de hulpverlening op gang komen in Gaza.
Maar dit artikel, ik heb mijn twijfels.
Citaat:In principe mogen alleen landen die lid zijn van de EBU, de Europese Radio-unie, meedoen aan het Eurovisie Songfestival. Daar horen ook een paar landen bij die niet in Europa liggen, zoals Israël en Armenië. Ook zij kunnen daardoor meedoen aan het Songfestival.
mysa schreef:Dit wás dus ingeschat als hoog risico door Amsterdam en de driehoek. Er waren enorm veel handhavers op de been. Maar net als een guerrilla-oorlog, zijn die hit-and-run rellen nauwelijks te bestrijden.