Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cer schreef:
Benzz schreef:Cer schreef:Niet om nog door te gaan over Covid, maar goed, dat gebeurt blijkbaar toch wel..
het was natuurlijk wel zo dat er angst voor Covid aangepraat werd. Het was dodelijk, het kon iedereen treffen, ook jonge gezonde mensen etc..
Dat is toch ook gebeurd!
Elisa2 schreef:Cer schreef:
Ja dit hoorde ik toen ook.![]()
Punt met Covid was dat er inderdaad wel angst gezaaid werd, maar dat ook niet geheel onterecht was. Het was een hele lastige tijd vond ik. Mensen reageerden er allemaal verschillend op, de een ging in weerstand, de ander totaal in angst leven.
Wat wel echt een lachertje was, was daarna het apenpokkenvirus en vaccin en hoe daar over gedaan werd.
mysa schreef:De complottheorieën zeggen al weer dat Mpox ook door de overheid gebruikt wordt 'om de bevolking eronder te krijgen'. Of het is big pharma die er achter zit of die vermaledijde Gates weer.
Keuze genoeg maar 'Het klopt niet'
BigOne schreef:Die komt gelukkig niet meer voor, op X werd gedeeld dat de COVID vaccinatie er weer aankomt, van de 100 reacties ongeveer 90 die schelden en tieren en wijzen naar conspiracy sites.
Soms denk ik wel eens , wat zouden die schreeuwers doen bij een veel dodelijkere ziekte waartegen je je kunt vaccineren?
Denk dat ze als eerste in de rij staan .
anjali schreef:Elisa2 schreef:
Punt met Covid was dat er inderdaad wel angst gezaaid werd, maar dat ook niet geheel onterecht was. Het was een hele lastige tijd vond ik. Mensen reageerden er allemaal verschillend op, de een ging in weerstand, de ander totaal in angst leven.
Wat wel echt een lachertje was, was daarna het apenpokkenvirus en vaccin en hoe daar over gedaan werd.
Hoe wordt daar dan over gedaan? Voor zover ik de berichtgeving heb gevolgd is dat nl. een heel andere ziekte omdat het niet zoals Covid door de lucht verspreid kan worden, maar er intensief lichamelijk contact zoals bij sex voor nodig is. Je krijgt dat dus niet zomaar in de supermarkt, wat bij Covid wel kon als iemand in je nek stond te hoesten daar.
BigOne schreef:Die komt gelukkig niet meer voor, op X werd gedeeld dat de COVID vaccinatie er weer aankomt, van de 100 reacties ongeveer 90 die schelden en tieren en wijzen naar conspiracy sites.
Soms denk ik wel eens , wat zouden die schreeuwers doen bij een veel dodelijkere ziekte waartegen je je kunt vaccineren?
Denk dat ze als eerste in de rij staan .
nps schreef:Ik denk niet echt dat wij als burgerleek kunnen zeggen of iets onschuldig is of niet
BigOne schreef:Soms denk ik wel eens, Cer stelt alleen maar vragen maar toch, de eerste de beste mogelijkheid om iets te plaatsen wat controverse op kan wekken , tjakka.
Ik heb dat gelezen en in het kader van een epidemie met alle achterlijke verhalen die er over de ronde deden kan ik me zo’n verzoek wel voorstellen. Of het door de beugel kan is een tweede. Er is trouwens gevraagd niet geeist .
nps schreef:Ik denk niet echt dat wij als burgerleek kunnen zeggen of iets onschuldig is of niet