Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:In de Kia Picanto die gevonden is bij knooppunt Empel zijn twee overleden personen aangetroffen. Vermoedelijk zijn dat de vermiste Sanne en Hebe. We onderzoeken de toedracht. We wensen alle betrokkenen veel sterkte.
Texas02 schreef:Kan iemand mij vertellen hoe dit nu zit? Is de auto pas vanavond gevonden? Want een collega vertelde mij vanochtend al dat de auto gevonden was, in het water, dat er niemand in zat en dat de duikers het water afgezocht hadden zonder iets gevonden te hebben.. Dus ik snap er nu eigenlijk niets meer van, want ik hoor nu net op Hart van Nederland dat de auto nu net gevonden is..
Suliko schreef:Texas02 schreef:Kan iemand mij vertellen hoe dit nu zit? Is de auto pas vanavond gevonden? Want een collega vertelde mij vanochtend al dat de auto gevonden was, in het water, dat er niemand in zat en dat de duikers het water afgezocht hadden zonder iets gevonden te hebben.. Dus ik snap er nu eigenlijk niets meer van, want ik hoor nu net op Hart van Nederland dat de auto nu net gevonden is..
Ze waren inderdaad s’ochtends en ‘smiddags al op een andere plek aan het duiken omdat ze bandensporen en olie hadden gevonden, maar er is toen geen auto gevonden. Waarschijnlijk heeft de collega het verkeerd opgevat.
Cayenne schreef:Tegen beter weten in blijf je ergens toch hopen op een goede afloop..
Dit komt hard aan en ik kende ze niet eens... Hoe onmetelijk groot moet het verdriet van de families wel niet zijn