Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bigone schreef:De doden zijn het allerergste, krijg alleen het filmpje van Twitter niet uit mijn hoofd van een paard in Luik dat word meegesleurd door het water, dier zal het niet gered hebben.
Popstra schreef:Bah, ben er heel de dag best stil van als ik de ellende daar en in Belgie/Duitsland zie...het zal je overkomen zeg!
Echt ongelovelijk zo veel water..
Ik vind dit echt een ramp.
Lynn_Nikita schreef:oei fiets, en alle autobanen waren ook dicht naar het zuiden, hoe kom ik morgen in Maaseik
pmarena schreef:Jeetje zeg..... we krijgen met Corona, overstromingen, moorden, ellende....wel een wake-up call met zijn allen dat we toch allemaal vrij kwetsbaar zijn
Hier is er ook al wat onrust in de regio zag ik maar er wordt gerustgesteld dat wij het water dat uiteindelijk (o.a.) hier de zee in moet, goed moeten kunnen verwerken de zee in. Laat het maar snel hier naartoe komen dan zodat de regio daar ontzet wordt
Getup schreef:Klagen ?
[ [url=m/8kTMvG.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/m7TQyF.jpg]Afbeelding[/url] ]
Spa en Theux in België. Die mensen hebben gewoon geen bewoonbaar huis meer...
AaronYve schreef:8nnemiek schreef:In welke haven lag je boot?
Wij hebben lang in de haven van Thorn gelegen, daar heb ik wel eens wat hoog water meegemaakt in de winter, maar ik ben bang dat het nu nog een graadje erger wordt..
Jachthaven/camping Hatenboer
[ [url=m/vSQwAy.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/h8F7vT.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/dMhJ5k.jpg]Afbeelding[/url] ]
Normaal ga je voorbij de toilettes en dan is het nog 50 meter maar vandaag kwam je al niet verder dan dit. Deze boot stond naast ons en hebben ze gister hier gezet maar toen vandaag de eigenaren kwamen stobd dit ook al blank. En ze zeggen dat het nog 2 meter gaan stijgen.
pmarena schreef:Jeetje zeg..... we krijgen met Corona, overstromingen, moorden, ellende....wel een wake-up call met zijn allen dat we toch allemaal vrij kwetsbaar zijn
Hier is er ook al wat onrust in de regio zag ik maar er wordt gerustgesteld dat wij het water dat uiteindelijk (o.a.) hier de zee in moet, goed moeten kunnen verwerken de zee in. Laat het maar snel hier naartoe komen dan zodat de regio daar ontzet wordt
_San87_ schreef:Het is toch bizar dat er op tv gezegd moet worden dat je niet die kant op moet gaan om even te kijken. Dat kun je als welkenkend mens zelf toch wel bedenken.
meisje_ schreef:_San87_ schreef:Het is toch bizar dat er op tv gezegd moet worden dat je niet die kant op moet gaan om even te kijken. Dat kun je als welkenkend mens zelf toch wel bedenken.
Blijkbaar niet… Spanning en sensatie blijft toch mensen aantrekken
Cowboy55 schreef:_San87_ schreef:Het is toch bizar dat er op tv gezegd moet worden dat je niet die kant op moet gaan om even te kijken. Dat kun je als welkenkend mens zelf toch wel bedenken.
Nou ja, in dit onderwerp hebben we ook best wat mensen van buiten Zuid-Limburg die willen komen helpen. Lief, maar ik denk dan ook van: doe maar niet, je kent het gebied niet, je weet niet wat hoog en laag ligt, blijf lekker thuis.
meisje_ schreef:_San87_ schreef:Het is toch bizar dat er op tv gezegd moet worden dat je niet die kant op moet gaan om even te kijken. Dat kun je als welkenkend mens zelf toch wel bedenken.
Blijkbaar niet… Spanning en sensatie blijft toch mensen aantrekken