daantjuhhh schreef:Ja ik dacht. Jij bent echt gek.
De manager heeft aangegeven dat er gevolgen aan kunnen zitten.
Ze heeft een eed afgelegd.
Mooi

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
AmyJamess schreef:Geen idee of mensen dit filmpje hebben gezien, maar dit is toch om te lachen.
Eerst gaan rellen, politie uitdagen en vervolgens gaan janken dat die dood gaat. Echt stoere jongen ben je dan
Hoop dat ze hem een pleistertje hebben gegeven en weer naar huis hebben gestuurd.
https://www.dumpert.nl/item/8054293_72070d19
Naar mijn idee bestaat opvoeding al lang niet meer. Kinderen worden tegen woordig alleen nog maar gevoed.
daantjuhhh schreef:Ja ik dacht. Jij bent echt gek.
daantjuhhh schreef:Ik heb een collega die vanmorgen trots vertelde dat ze gister avond bij de protesten aanwezig was.
Ja maar ik was voor 9 uur thuis.
Ja maar ik keek alleen.
Ja maar ik stond achter de linie.
Echt domme doos!!!
Ik heb er verteld hoe ik er over dacht en ben de meeting uit gegaan.
Wat een dom wicht zeg.
Winged schreef:daantjuhhh schreef:Ja ik dacht. Jij bent echt gek.
Vind het wel een interessant iets eigenlijk wat ze dan kunnen doen. Niet dat ik wil rellen, maar meer omdat ik nieuwsgierig ben naar wat zulke dingen betekenen voor je carrière.
Vind het wel een interessant iets eigenlijk wat ze dan kunnen doen. Niet dat ik wil rellen, maar meer omdat ik nieuwsgierig ben naar wat zulke dingen betekenen voor je carrière.
Iris82 schreef:Hier ook oproepen om te gaan rellen in onze wijk.
Gelukkig heb ik wel vertrouwen in de supporters van Willem II in combinatie met de politie om de boel een beetje op orde te houden. Willem II heeft een harde kern die uit bijzonder indrukwekkende mannen bestaat. Daar zijn die 18 jarige snotneuzen echt niet tegen opgewassen.
Ik las net op het nieuws dat ze het leger niet in willen zetten. Wat vinden jullie daarvan?
Ergens heb ik zoiets van: laat t asjeblieft niet nog langer zo doorgaan.
Ik heb filmpjes gezien van de brandbommen die ze (relschoppers uit Breda) aan het bereiden waren en dat is gewoon echt niet leuk meer. Als ik die een tegen de voorgevel krijg dan gaat t echt mis.
Karl66 schreef:Iris82 schreef:Hier ook oproepen om te gaan rellen in onze wijk.
Gelukkig heb ik wel vertrouwen in de supporters van Willem II in combinatie met de politie om de boel een beetje op orde te houden. Willem II heeft een harde kern die uit bijzonder indrukwekkende mannen bestaat. Daar zijn die 18 jarige snotneuzen echt niet tegen opgewassen.
Ik las net op het nieuws dat ze het leger niet in willen zetten. Wat vinden jullie daarvan?
Ergens heb ik zoiets van: laat t asjeblieft niet nog langer zo doorgaan.
Ik heb filmpjes gezien van de brandbommen die ze (relschoppers uit Breda) aan het bereiden waren en dat is gewoon echt niet leuk meer. Als ik die een tegen de voorgevel krijg dan gaat t echt mis.
Het probleem met Willem II supporters is, dat ze helemaal niet gekwalificeerd zijn om rellen te bestrijden. Waarschijnlijk zijn ze een stuk meer gekwalificeerd om juist te rellen. Het laatste wat je nodig hebt is dat dat dit soort knokploegen zich ermee gaat bemoeien en al helemaal niet dat ze ook nog eens complimenten krijgen omdat ze zogenaamd zo goed bezig zijn.
Popstra schreef:Mensen kunnen hier wel roepen dat afkomst relschoppers niet uit maakt maar ik vind het wel degelijk uitmaken! Namelijk dat de opvoeding van deze klanten niet o.k is. Wellicht ze de ouders er eens op moeten aan spreken. Als jou zoon nu Savonds de deur uit gaat wat niet mag dan vraag je toch ,,hey vriend, waar gaan we naartoe?,, en dat verbied je dan toch!? Het zijn kinderen die daar buiten lopen!!
En dan dat gelul dat de overheid er zelf voor verantwoordelijk is....rot op zeg. Als jij het ergens niet mee eens bent sloop je toch ook niet de hele paasei?? Dan ben je gewoon niet goed bij je hoofd.
Net zoals de dame die letsel door het water kanon heeft opgelopen. Het was verboden daar te zijn dus wat doe je daar dan?
Gewoon lekker thuis blijven net als elk ander normaal mens doet. Zijn die lui nu zo achterlijk??
moonsparkle schreef:Popstra schreef:Mensen kunnen hier wel roepen dat afkomst relschoppers niet uit maakt maar ik vind het wel degelijk uitmaken! Namelijk dat de opvoeding van deze klanten niet o.k is. Wellicht ze de ouders er eens op moeten aan spreken. Als jou zoon nu Savonds de deur uit gaat wat niet mag dan vraag je toch ,,hey vriend, waar gaan we naartoe?,, en dat verbied je dan toch!? Het zijn kinderen die daar buiten lopen!!
En dan dat gelul dat de overheid er zelf voor verantwoordelijk is....rot op zeg. Als jij het ergens niet mee eens bent sloop je toch ook niet de hele paasei?? Dan ben je gewoon niet goed bij je hoofd.
Net zoals de dame die letsel door het water kanon heeft opgelopen. Het was verboden daar te zijn dus wat doe je daar dan?
Gewoon lekker thuis blijven net als elk ander normaal mens doet. Zijn die lui nu zo achterlijk??
Ik denk dat er ook behoorlijk wat pubers zijn waarbij als je als ouders de lijnen aantrekt deze losschieten
Cayenne schreef:Winged schreef:moonsparkle schreef:Ik lees veel over telegram, had ik tot voorkort nog nooit van gehoord
Wij zijn van dezelfde generatie en ja, ik voel mij even oud in dit geval hahah
(niet dat ik er bij betrokken wil worden, maar toch)
Ik ken Telegram dus ook niet, voel me spontaan oud pfff
Popstra schreef:Mensen kunnen hier wel roepen dat afkomst relschoppers niet uit maakt maar ik vind het wel degelijk uitmaken! Namelijk dat de opvoeding van deze klanten niet o.k is. Wellicht ze de ouders er eens op moeten aan spreken. Als jou zoon nu Savonds de deur uit gaat wat niet mag dan vraag je toch ,,hey vriend, waar gaan we naartoe?,, en dat verbied je dan toch!? Het zijn kinderen die daar buiten lopen!!