Shadow0 schreef:Enzino: wat spreekt jou specifiek aan?
Zijn stijl spreekt mij het meeste aan. De manier van communiceren, hoe hij dwars door alle BS heen steekt en als een lasergestuurde raket zijn tegenstanders opblaast. Altijd een weerwoord klaar en er valt geen speld tussen te krijgen. Je zou het als arrogant kunnen bestempelen, maar gezien zijn positie (machtigste man ter wereld) lijkt me dat niet vreemd. Hij is een leider waar ik naar kan wijzen als voorbeeld van enkele eigenschappen die meer mensen zouden moeten hebben.
Askja schreef:Kun je bijvoorbeeld aangeven op welke wijze, met welke concrete maatregelen, Trump heeft bijgedragen aan de economische groei in de VS gedurende zijn ambtsperiode? En dan bedoel ik dat je ook met facts and figures aantoont dat het daadwerkelijk die maatregelen zijn die tot de groei hebben geleid, en dat het dus niet voornamelijk komt doordat Trump het economische tij mee had / heeft.
Gaat het zin hebben om concrete maatregelen te noemen? Zeg eens eerlijk, als ik met 3 hele goede punten aankom, waar jij het mee eens bent, vind je Trump dan opeens een goede president? Of wil je gewoon dolgraag een discussie starten om een discussie te hebben? Hoe hoog schat jij de kans in dat jij van mening veranderd? 1%? 0.1%? Nog lager? Want je zegt zelf al:
Askja schreef:Lijkt me persoonlijk nogal lastig, maar wie weet.
Jouw mening staat toch al lang vast? Er is niets dat dat zal doen veranderen. Jij hebt een haat voor Trump en zal alles wat hij doet vanuit die achtergrond bekijken. Maar dat is toch ook niet erg? We kunnen toch gewoon naar dezelfde dingen kijken en er onze eigen interpretatie aan geven en het niet met elkaar eens zijn? Ik hoef jou toch niet te overtuigen, en jij mij toch ook niet?
Ailill schreef:Verder wil ik opmerken dat je, in mijn optiek, behoorlijk selectief het dialoog aan gaat. Jammer.
Misschien is dat wel omdat er op een post 5+ reacties komen met vragen, waarvan sommige een betoog met bronvermelding willen zien en andere sluitend bewijs met facts and figures dat bepaalde beleidsmaatregelen aantoonbare positieve resultaten op de economie hebben gehad. De enige manier om dat aan te pakken is de standaard bokt-discussie manier: google naar een artikel en herschrijf dat als zijnde mijn woorden, waarna de vrager op google gaat zoeken naar een weerwoord en dat post als zijnde zijn/haar woorden. Lijkt mij niet heel productief.